آیا آووکادو یکی از غذاهایی است که به کاهش وزن کمک می کند؟


مطالعات انجام شده توسط شورای آووکادو نشان می دهد که آووکادو ممکن است کاهش وزن را تسهیل کند، اما در مقایسه با چه چیزی؟

چی بودن تأثیر آووکادو بر سندرم متابولیک، “ترکیبی از عوامل خطر” – قند خون بالا، تری گلیسیرید خون بالا، فشار خون بالا، چاقی – که باعث می شود شما به دیابت و بیماری قلبی مبتلا شوید؟ «مصرف آووکادو مرتبط با کیفیت بهتر رژیم غذایی و دریافت مواد مغذی، خطر ابتلا به سندرم متابولیک کاهش می‌یابد، همانطور که در ویدیوی خود بحث می‌کنم. آیا آووکادو چاق کننده است؟. محققان دریافتند که فقط آووکادو می خورند پادشاه نیمی از احتمال ابتلا به سندرم متابولیک

این مطالعه توسط شورای آووکادو تامین مالی شد، بنابراین تحقیق در مورد چگونگی طراحی این آزمایش توسط محققان بسیار مهم است. این داده‌ها از یک نظرسنجی فوری تام از نزدیک به 17500 نفر به دست آمد که از آنها پرسیده شد که آیا آووکادو در 24 ساعت گذشته در دو روز جداگانه خورده‌اند یا خیر. دو درصد گفتند بله، بنابراین آمار سلامت چند صد نفری که اخیراً آووکادو مصرف کرده‌اند با آمار سلامت 17000 نفر که گفته‌اند مصرف نکرده‌اند مقایسه شده است. نسبت افراد مبتلا به سندرم متابولیک در میان گروه آووکادو نصف گروه غیر آووکادو بود. آنهایی که در گروه آووکادو بودند نیز لاغرتر با کمرهای کوتاه تر و وزن بدن کمتر بودند، اگرچه تفاوت زیادی در کالری وجود نداشت، همانطور که در ساعت 1:10 در من مشاهده می کنید. ویدئو.

نویسندگان این موضوع را کمی ابهام تلقی کردند که «نیاز به بررسی بیشتر دارد»، اما این مطالعه فقط تعداد کالری‌های خورده‌شده در روز نظرسنجی را بررسی کرد، نه در طول زمان. با این حال، می توانید ببینید که چگونه افراد می توانند هنگام خوردن آووکادو وزن کم کنند زیرا مانند همه میوه ها، بودن بیشتر آب، همراه با فیبری که مطلقاً کالری ندارد. بنابراین، یک تکه پنیر خامه‌ای روی نان بیش از دو برابر همان پخش آووکادو کالری اضافه می‌کند. این یک نکته مهم را مطرح می کند: شاید کسانی که آووکادو می خورند به طور کلی به سادگی از یک رژیم غذایی سالم پیروی می کنند. اگر آووکادو را روی نان تست می‌مالید، ممکن است کره یا مارگارین را کم کنید.

در واقع، آووکادو خواران همچنین گزارش دادند که در کل میوه ها و سبزیجات بیشتری خوردند و قند اضافه کمتری مصرف کردند، همانطور که در ساعت 1:58 در کشور من مشاهده می کنید. ویدئو. جای تعجب نیست که آنها سالم تر بودند. این در عنوان مطالعه ای که توسط شورای آووکادو تامین شده است صادق است: «مصرف آووکادو است مرتبط با کیفیت رژیم غذایی بهتر…” بنابراین، در واقع، این مطالعه می‌گوید کسانی که سالم‌تر غذا می‌خورند، لاغرتر هستند و خطر ابتلا به بیماری کمتری دارند. خب، خوب، اما، این ممکن است تا حدی به این دلیل باشد که آنها آووکادو می‌خوردند، و چیزی نداشتند. با آووکادو، یا حتی اگر آووکادو خوردند یا نخوردند. نمی دانید، تا زمانی که آن را آزمایش نکنید.

تاثیر آووکادو بر وزن بدن چیست؟ یک مطالعه نشان داد که عصاره آووکادو این باعث می شود کاهش وزن بدن، اما مطالعه من بودم در مورد وزن بدن موش ها و استفاده از آووکادو برگ استخراج کردن. چه کسی برگ آووکادو می خورد؟ خب، بدیهی است که در نیجریه، چای برگ آووکادو یک داروی گیاهی است استفاده شده برای درمان فشار خون بالا. آیا واقعاً کار می کنید؟ محققین تلاش كردن در برخی از بیماران مبتلا به فشار خون، برگ آووکادو “به نظر می رسد که اثر سمی روی کبد دارد که می تواند باعث آسیب کبدی شود.” خوب، من فکر می کنم از نظر فنی می توان از آن برای درمان فشار خون بالا استفاده کرد، اما فقط در صورتی که این کار را نکنید اهميت دادن درباره “سمیت کبدی” دردسرساز. ممنون اما نه ممنون

هیچ مطالعه انسانی در مورد آووکادو وجود ندارد میوه و وزن بدن؟ در آنجا من بودم ده‌ها سال پیش در دهه 1960 مطالعه‌ای روی آووکادو و کلسترول انجام شد، زیرا افراد با اضافه کردن آووکادو به رژیم غذایی خود وزن اضافه نمی‌کردند. من توانستم پیدا میکنی با اشاره به مطالعه در کتاب سال 1960 انجمن آووکادو کالیفرنیا او ابراز تاسف کرد که چقدر سخت است “تحت تاثیر گذاشتن زن خانه دار” در مورد تمام مزایای آووکادو نامشخص.

در حال حاضر، درست است که وزن بدن بعد از تغذیه آووکادو تغییر چندانی نکرده است، همانطور که در کشور من در ساعت 3:50 مشاهده می کنید. ویدئواما محققان نه تنها آووکادو را به رژیم غذایی خود اضافه کرده اند، بلکه آنها را نیز اضافه کرده اند جایگزین کردن آووکادو به جای برخی از چربی های حیوانی که می خوردند. بنابراین، آنها اساسا گوشت خوک را با آووکادو جایگزین کردند. جای تعجب نیست که افزایش وزن وجود نداشت! حالا در یک رشته فقط آووکادو اضافه کردند. او با وزن 154 پوند شروع کرد و پس از سه هفته اضافه کردن آووکادو، هیچ افزایش وزنی نداشت. آیا آووکادو می تواند آنقدر سیر کننده و رضایت بخش باشد که وقتی آن را به رژیم غذایی خود اضافه می کنید، به طور طبیعی در نهایت کمتر از بقیه چیزها می خورید؟ شما واقعا نمی دانید، تا زمانی که آن را تست کنید.

محققین برو بدو یک مطالعه کنترل‌شده تصادفی برای ارزیابی تأثیر مصرف آووکادو هاس بر سیری و دریافت کالری متعاقب آن. افزودن نصف آووکادو به ناهار باعث بهبود احساس رضایت و کاهش گرسنگی شد، اما 112 کالری اضافی به غذا اضافه کرد، بنابراین منطقی است که افراد کمتر احساس گرسنگی کنند. سوال این است که آیا شرکت کنندگان در مطالعه احساس کردند؟ بنابراین آیا کمتر گرسنه هستید زیرا برای جبران آن 112 کالری کمتر در طول شام خوردند؟ پاسخ منفی است. در واقع، آنها اصلاً کمتر غذا نخوردند، همانطور که در ساعت 5:02 در کشور من می بینید ویدئو.

زمان چطور؟ در مطالعه دیگری، محققان اضافه یک آووکادو کامل به مدت شش هفته در رژیم غذایی روزانه افراد استفاده شد و افزایش وزن قابل توجهی مشاهده نشد. آنها پیروزمندانه ادعا کردند که مطالعه آنها “افسانه چاق کننده بودن آووکادو را از بین برد” – اما این مانند مطالعه گوشت خوک بود. بله، محققان یک آووکادو اضافه کردند، اما آنها نیز اضافه کردند حذف همین مقدار چربی به شکل قیمه، سس مایونز و روغن است. اکنون، این یک مبادله سالم است – حذف مواد زائد و افزودن مواد مغذی و فیبر – اما اگر کالری دریافتی و کالری دریافتی یکسان باشد، جای تعجب نیست که تفاوتی در وزن بدن وجود ندارد. در واقع، می توان نتیجه گرفت که آووکادو چنین است چاق کننده مانند مارگارین، سس مایونز و روغن اگر به همان میزان چربی بخورید.

شاید زن خانه‌دار تحت تأثیر قرار نگرفت زیرا اطلاعات کمی در مورد طراحی مناسب مطالعه داشت.

آجیل یکی دیگر از منابع غذایی سالم و سالم چربی است و نشان داده شده است که افزودن آنها به رژیم غذایی مفید است نه منجر به افزایش وزن مورد انتظار می شود. می بینیم آجیل و چاقی: راهنمای وزن.

سوکت اصلی

  • مطالعه ای که توسط شورای آووکادو تامین مالی شد، داده های یک بررسی سریع و به موقع را منتشر کرد، که نشان می دهد آووکادو ممکن است کاهش وزن را تسهیل کند و با کاهش خطر ابتلا به سندرم متابولیک – یعنی قند خون بالا، تری گلیسیرید خون بالا، فشار خون بالا و چاقی مرتبط باشد. .
  • با این حال، نگاه دقیق‌تر به نحوه طراحی آزمایش نشان می‌دهد که از افراد مورد بررسی به سادگی پرسیده شد که آیا در 24 ساعت گذشته در دو روز جداگانه آووکادو خورده‌اند یا خیر، و محققان فقط مصرف کالری را در روز نظرسنجی بررسی کردند. دیر نیست خیلی دیر است
  • آووکادو، مانند همه انواع میوه ها، بیشتر از آب تشکیل شده و حاوی فیبر است که مطلقاً کالری ندارد. بنابراین، این یک جهش نیست که افرادی که آووکادو می خورند ممکن است وزن بیشتری از دست بدهند یا به طور کلی تمایل به رژیم غذایی سالم تری داشته باشند. در واقع، مصرف کنندگان آووکادو گزارش دادند که به طور کلی میوه ها و سبزیجات بیشتری می خورند و همچنین قند اضافه شده کمتری مصرف می کنند.
  • در یک مطالعه کنترل‌شده تصادفی، محققان تأثیر خوردن آووکادو هاس را بر سیری و متعاقب آن دریافت کالری ارزیابی کردند. افزودن نصف آووکادو به ناهار باعث بهبود احساس رضایت و کاهش گرسنگی می شود، اما با توجه به اینکه این وعده غذایی با 112 کالری اضافی از غذا تکمیل شده بود، منطقی است. اما در طول وعده غذایی بعدی، آزمودنی ها آنقدر سیر نبودند که برای جبران 112 کالری کمتر مصرف کردند.
  • در مطالعه ای دیگر، شرکت کنندگان روزانه یک آووکادو به مدت شش هفته بدون افزایش وزن قابل توجهی خوردند. با این حال، اگرچه محققان یک آووکادو را به رژیم غذایی روزانه شرکت کنندگان اضافه کردند، اما همان مقدار چربی را به شکل مارگارین، مایونز و روغن نیز حذف کردند. بنابراین، از آنجایی که به همان میزان چربی مصرف می شود، محققان می توانند نتیجه بگیرند که آووکادو نیز چنین است چاق کننده مانند مارگارین، سس مایونز و روغن.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آووکادو، نگاه کنید به:

در سلامتی،

مایکل گریر، دکتر

توجه: اگر هنوز این کار را نکرده اید، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده من را تماشا کنید: