آیا تاکنون بهترین رژیم غذایی پس از بارداری را امتحان کرده اید؟

بهترین رژیم غذایی بعد از بارداری لازم نیست تجملی یا پیچیده باشد. حتی لازم نیست غذای رژیمی را از شرکت های کترینگ رژیمی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. اگر می دانید که چگونه غذای خود را تهیه کنید و چه غذاهایی برای شما بهتر است، می توانید بدون هیچ مشکلی خوش فرم شوید.

حقیقت این است که حتی افراد مشهور نیز روال غذا خوردن بسیار ساده ای دارند. خوب، به هر حال اکثر آنها هستند. شما واقعاً مجبور نیستید آنها را روتین پشت سر هم تقلید کنید، برنامه ریزی پشت سر هم برنامه ریزی کنید، فقط از کاری که آنها انجام می دهند به عنوان راهنمای خود استفاده کنید.

کمتر اما به طور منظم غذا بخورید

این بهترین زمان برای کاهش وعده های غذایی است. سعی کنید فقط نیم وعده از غذاهایی را که به طور معمول می خورید بخورید. خوبی این طرح این است که به این زودی ها گرسنه نخواهید شد. خوردن 3 وعده غذایی کوچک و گنجاندن 2 میان وعده سالم و مقدار زیادی آب در رژیم غذایی می تواند شما را برای ساعت ها احساس سیری و انرژی نگه دارد. این بهتر از حذف صبحانه با چیزی در همین راستا است.

کربوهیدرات های نشاسته ای کم

کربوهیدرات های نشاسته ای یکی از دلایل نفخ هستند. بسیاری از زنان از احساس سنگینی و اندکی نفخ شکایت دارند وقتی چیزی نخورده اند. همچنین، بدن آنها کمی سنگین تر و چاق تر احساس می شود. اغلب به دلیل احتباس آب ایجاد می شود.

کربوهیدرات های نشاسته ای را کاهش دهید یا کم مصرف کنید. برخی از کربوهیدرات های نشاسته ای که می توانید پیدا کنید نان سفید و ماکارونی سفید هستند. سایر غذاهای ناسالم نیز مملو از آن هستند. با این حال، کربوهیدرات ها را به طور کامل حذف نکنید. فیبری ها را انتخاب کنید زیرا می توانند بدن شما را با فیبر که برای هضم بسیار مورد نیاز است پر کنند.

محتوای پروتئین بالا

خوردن یک رژیم غذایی با پروتئین بالا می تواند به شما قدرت، استقامت و انرژی در طول روز بدهد. ناگفته نماند پروتئین شما را از احساس گرسنگی سریع باز می دارد. برای وعده های غذایی اصلی خود، مطمئن شوید که از محصولات پروتئینی مانند گوشت بدون چربی، سفیده تخم مرغ، برخی میوه ها و غذاهای دریایی استفاده می کنید.

آب زیاد بنوشید

چه رژیم دارید یا نه، نوشیدن آب زیاد می تواند به سیستم شما کمک کند. این به دفع سموم از بدن شما و از بین بردن ناخالصی ها کمک می کند تا جایی برای مواد مغذی که مصرف می کنید باز شود. همچنین از اشتباه گرفتن کم آبی با گرسنگی جلوگیری می کند.

این بهترین برنامه غذایی پس از بارداری است زیرا از روش های کاهش وزن سالم استفاده می کند. تو چطور؟ بهترین برنامه غذایی بعد از بارداری شما چیست؟