آیا تو استرس داری؟ این را امتحان کن!


امروز می خواهم در مورد این واقعیت صحبت کنم که ما زمان زیادی صرف می کنیم، تلاش زیادی برای انتخاب غذای سالم و ما رژیم می گیریم (از خواندن پست های اینستاگرام تا برنامه ریزی برای خرید محصولات غذای سالم و رژیم غذایی و…) اما می بینیم که همه این کارها را انجام دادیم، اما نتیجه دلخواهمان بود نگرفتیم!

به طور خلاصه، یک نظریه به نام مجموعه نقطه وجود دارد که مقدار انرژی را می گوید الزامات ما مشروط است

مانند مشکلات عصبی مانند استرس می تواند انرژی مورد نیاز را تامین کند بدن را تغییر دهید و در نتیجه روند کاهش وزن با مشکل و شکست مواجه خواهد شد.
در مورد استرس و نقش آن در کاهش وزن، ابتدا باید در نظر بگیرید که استرس است اختلالات عصبی مانند افسردگی نیستند، استرس یک بیماری شایع است. مانند استرس های کوچک (مثلا: رانندگی در ترافیک یا شرایط کار و استرس و…)

پس کاری که ما باید انجام دهیم این است این موقعیت های استرس زا را محدود کنید یا واکنش خود را نسبت به آنها تغییر دهید.
خوب، فردی که رژیم دارد معمولاً به جای بررسی عوامل سبک زندگی چه می کند؟، مصرف خود را بیشتر محدود می کند و به بدن او فشار بیشتری وارد می کند. اما از وزنش بی خبر کاهش نخواهد یافت.

وقتی از متقاضیان می‌پرسیم: «برای کاهش استرس از 10 برابر به 9 برابر چه کار می‌کنید؟ می گویند می خوریم!

خوب، شما از آزمون بپرسید، پس ما چه کار کنیم؟ یکی از راه حل هایی که به شما پیشنهاد می کنیم این است لیست شخصی از فعالیت هایی که به شما کمک می کند از استرس خلاص شوید وقت خوبی داشته باشید، آماده شوید!

برای پیشبرد و تهیه یک لیست شخصی بر اساس تجربه من، این ایده ها می توانند به شما کمک کنند:

روی یک صندلی بنشینید و پاهای خود را روی بال ها بگذارید، چشمان خود را ببندید و استراحت کنید.

دوش گرفتن

یک کتاب یا مجله خوب بخوانید

اگر حیوانات تشنه به خون را دوست دارید، می توانید آنها را بخرید و با آنها سرگرم شوید.

به یک دوست خوب زنگ بزن

بازی های آنلاین انجام دهید

برو به دل طبیعت (حتی پارک هم خوبه)

بکشید یا بکشید

ماساژ دادن

تماشای فیلم، رفتن به تئاتر (به خصوص کمدی)

یوگا کار کن.

تمرینات تنفس عمیق انجام دهید.