آیا می توانید در رژیم غذایی Nutrisystem میوه نامحدود بخورید؟

شکی نیست که میوه ها و سبزیجات بخش مهمی از رژیم غذایی Nutrisystem هستند. برخی از افراد می خواهند از این موضوع نهایت استفاده را ببرند و فکر می کنند که آیا می توانند میوه نامحدود بخورند. من جای تعجب ندارم که افراد بیشتری در مورد میوه بپرسند تا سبزیجات.

از شخصی شنیدم که گفت: “من علاقه مندم رژیم غذایی Nutrisystem را نسبتاً زود شروع کنم. اما من نمی دانم که آیا می توانم میوه زیادی بخورم. من عاشق شیرینی هستم و در حالی که می دانم ممکن است مجبور به ترک شیرینی هایم شوم، احساس می کنم موز و کیوی جایگزین های مناسبی هستند، حداقل زمانی که رژیم دارم. اما من نمی دانم که آیا محدودیت هایی در مورد اینکه چقدر می توانم بخورم وجود دارد؟ در زیر به این نگرانی ها می پردازم.

من متوجه شدم که گاهی اوقات در مورد میوه ها و سبزیجات نامحدود در این رژیم سردرگمی وجود دارد. بسیاری از سبزیجات غیر نشاسته ای نامحدود هستند، اما فقط آنهایی که شاخص گلیسمی پایینی دارند. (به عنوان مثال می توان به گوجه فرنگی، مارچوبه و کلم بروکلی اشاره کرد.) ممکن است قبلاً این را بدانید، اما Nutrisystem غذاهایی را ترویج و ارائه می دهد که سازگار با قند خون هستند، به این معنی که نشاسته و کربوهیدرات کمتری دارند تا به شما کمک کنند احساس سیری کنید و قند خون خود را ثابت نگه دارید. تشویق می‌شوید بیشتر غذاهایی بخورید که سازگار با قند خون هستند و غذاهایی که مناسب نیستند کمتر.

به همین دلیل است که میوه ها نامحدود نیستند. آنها تمایل به قندهای طبیعی بیشتری دارند. (به عنوان مثال، یک سیب می تواند حاوی بیش از 25 گرم قند باشد، اگرچه این قند نسبت به نوع فرآوری شده آن مفیدتر است زیرا به راحتی به انرژی تبدیل می شود.) و در حالی که شما تشویق به خوردن حداکثر سه وعده میوه در روز هستید، نامحدود نیستند اما اندازه سهم سخاوتمندانه است. یک وعده ممکن است یک سیب، یک موز یا یک فنجان کامل زغال اخته، گیلاس، توت فرنگی یا آناناس باشد.

مصرف میوه همراه با صبحانه و دیگری همراه با غذای اصلی یا میان وعده توصیه می شود. و می توانید برای شام میوه یا سبزیجات بخورید. بنابراین اگر در وعده شام ​​میوه ها را به جای سبزیجات انتخاب کنید، این مقدار به سه عدد در روز می رسد. صبحانه توصیه می شود زیرا ترکیب میوه در صبحانه معمولاً بسیار آسان است. فقط توت فرنگی را به گرانولا یا زغال اخته را به نان تست فرانسوی خود اضافه کنید. همچنین افزودن میوه به میان‌وعده‌های پروتئینی آسان است. گیلاس روی ماست یونانی یا پنیر کوتیج راهی سریع، آسان و مغذی برای افزودن یک وعده به روزتان است.

من می دانم که این سوال بر اساس داشتن میوه زیاد است، اما باور کنید یا نه، گاهی اوقات از مردم می پرسند که آیا می توانند میوه را کنار بگذارند، زیرا آنها آن را دوست ندارند. شما نباید میوه را نادیده بگیرید، اما می توانید چهار اونس آب میوه ساده را بدون شکر اضافه کنید.

می دانم که نداشتن میوه نامحدود ممکن است منفی به نظر برسد، اما صادقانه بگویم، از شما خواسته می شود که سبزیجات و پروتئین نیز اضافه کنید. بنابراین شما صفحات تازه زیادی دارید که می خواهید به آنها نفوذ کنید. بنابراین شما معمولا بیش از اندازه کافی دارید.