آیا می خواهید مدل شوید؟ مطمئن شوید که خیلی لاغر نیستید

در سال 2006، لوئیزل راموس پس از خروج از یک راهپیمایی بر اثر حمله قلبی درگذشت. آژانس مدلینگ به این دختر 22 ساله گفته است که فقط در صورتی که بتواند وزن کم کند، حرفه ای عالی در پیش دارد. بنابراین او در ماه های منتهی به مرگش کوکای رژیمی و برگ های سبز خورد. در واکنش به این مرگ و میرهای مشابه دیگر بر اثر سوءتغذیه و بیماری های بی اشتها، نمایشگاه مد سالانه مادرید، یکی از چهار پایتخت مد جهان، اخیراً با اعلام اینکه مدل های دارای شاخص توده بدنی (BMI) کمتر، دنیای مد را شوکه کرد. بیش از 18 نفر از راهپیمایی منع می شوند. شاخص توده بدنی شما با تقسیم وزن به پوند بر قد بر حسب اینچ محاسبه می شود. محدوده طبیعی و سالم BMI بین 18.5 تا 24.9 است. سلامت و زیبایی، تصاویری هستند که سازمان‌دهندگان مادرید می‌خواهند به جای «شبه‌مانند» ارائه کنند. اگر به دنبال حرفه مدلینگ هستید یا در حال حاضر یک مدل هستید، در اینجا نکاتی در مورد چگونگی حفظ وزن سالم آورده شده است.

کلیدهای دستیابی و حفظ وزن سالم ساده هستند: تغذیه مناسب و ورزش. خب، من در مورد یک رژیم غذایی محدود صحبت نمی کنم که در آن شما دیگر هرگز شکر یا نان نخورید. همچنین، من نمی گویم که باید هر روز ساعت ها در باشگاه باشید. برای اکثر افراد، 30 دقیقه تمرین هوازی کافی است تا آنها را در سطح وزنی سالم نگه دارد. این می تواند معنایی از 30 دقیقه دوچرخه سواری تا پیاده روی داشته باشد. یک فعالیت پر انرژی که از آن لذت می برید پیدا کنید و هر روز 30 دقیقه آن را انجام دهید. آن را از لیست خود حذف کنید و به شام ​​بروید.

درست غذا خوردن به معنای گرسنگی دادن به خود یا گذراندن زندگی با برگ های سبز و کوکای رژیمی نیست. در واقع، اگر واقعاً به خوردن درست علاقه دارید، کوکای رژیمی اصلاً نباید در منو باشد. آب و مقدار زیادی از آن، نه تنها سیستم های داخلی شما را به درستی کار می کند، بلکه برای پوست و پوست شما نیز مفید است. مدل ها باید حداقل هشت لیوان آب در روز بنوشند تا ظاهری جوان و بی عیب داشته باشند. آنچه باید بخورید، میوه ها، سبزیجات، پروتئین و غلات کامل رژیم غذایی توصیه شده برای هر فرد سالم است. مدل بودن دیگر به این معنا نیست که مانند یک عصا ظاهر شوید. شوی مد مادرید با تصمیم خود ثابت کرد که سلامتی بهترین مد است.