استخوان های مفید به ویتامین D خواستن دارند

ویتامین D کمک خواهد کرد که شما بدن ما برای گرفتن کلسیم حیاتی است کدام ممکن است باعث بهبود تراکم استخوان مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرحله کلسیم در داخل گردش خون می تواند باشد. عدم وجود ویتامین D در واقع می تواند نتیجه در راشیتیسم در داخل جوانان را انتخاب کنید و انتخاب کنید پوکی استخوان در داخل اشخاص حقیقی مسن شود. از اشخاص حقیقی تقویت می کند های کلسیم را کمک خواهد کرد که شما حمایت به دلیل استخوان های مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید قدرتمند بلعیدن می کنند. با بیرون تامین ادامه دار ویتامین D، اصولاً آن قرار است کلسیم، {همراه با} کلسیم غذاهای خالص، فقط به دلیل بدن ما دارید حرکت می تدریجی. ویتامین D علاوه بر این حمایت به دلیل استخوان‌های مفید، به دلیل سیستم امنیت، تبدیل کردن سلولی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به کاهش تحریک نیز کمک می‌تدریجی. ویتامین D ممکن است همچنین خواص محافظتی در مخالفت با بیشتر سرطان ها {روده} عظیم را نماد اطلاعات است.

از ما دوز با کیفیت بالا نور روز را با یکی از ساده ترین راه ها برای تامین دارایی ها ویتامین D {مرتبط} می‌دانیم. وقتی منافذ و پوست ما کشف نشده نور روز قرار می‌گیرد، اشعه ماوراء بنفش B را گرفتن می‌کنیم کدام ممکن است بدن ما به دلیل آن قرار است برای دوباره کاری کلسترول ldl به ویتامین D استفاده بیشتر از می‌تدریجی. تنها واقعی یک چیز کدام ممکن است خواستن دارید حدود 10 عدد است. چند مورد آخر {دقیقه} قرار کلاچ کشف نشده فوری خورشیدی در داخل {ظهر}، روزی کدام ممکن است نور روز بالاست، برای اکتسابی دوز صحیح ویتامین D. ابری مقدار بیش از حد از، روزهای خنک زمستانی {طولانی} را انتخاب کنید و انتخاب کنید دلخوری کردن فقط در مورد قرار کلاچ مقدار بیش از حد از منافذ و پوست کشف نشده اشعه ماوراء بنفش نشان می دهد که باید همیشه مشخص شویم کدام ممکن است دارایی ها رضایت بخش ویتامین را پیدا کرده ایم. D در داخل برنامه غذایی ما علاوه بر این این، ویتامین D محلول در داخل چربی ها است، به همین دلیل لازم است کدام ممکن است اطمینان داشته باشید برنامه غذایی دارید شامل اسیدهای چرب حیاتی شبیه امگا 3، روغن زیتون فوق بکر، روغن نارگیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید کره باشد یا نباشد.

عالی دارایی ها غذایی خالص برای ویتامین D ماهی های چرب به دلیل جمله سالمون، میگو، تن، ساردین را انتخاب کنید و انتخاب کنید متوجه شد ماهی هستند. دارایی ها با کیفیت بالا موارد زیر لبنیات به دلیل جمله شیر آب، چسبناک، ماست را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخم خروس هستند. در میان کالا غنی‌شده، به‌ویژه آب‌میوه‌ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات صبحانه، با ویتامین D سخت می‌شوند. چیز خوب در مورد این امر ممکن است علاوه بر این با {مقدار} قند یا گلوتن گندم در دسترس در داخل آن قرار است کالا جبران شود. لطفاً در گذشته به دلیل تصمیم گیری در مورد چنین محصولاتی برچسب را {به دقت} بیاموزید.

اکتسابی ویتامین D رضایت بخش به دلیل وعده های غذایی توسط خودم ممکن است علاوه بر این برای حمایت به دلیل استخوان های مفید رضایت بخش نباشد. به این چیزها، قرار کلاچ کشف نشده آفتاب {محدود} را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآیندهای پیر شدن کدام ممکن است ظرفیت بدن ما برای گرفتن کلسیم را تنظیم می‌دهد، ویژه به ویژه در داخل خانمها یائسه اضافه کنید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت می کند‌های ویتامین D گزینه جایگزین برای خوبی هستند. از این مکمل های غذایی D2 یا D3 اشاره کردن شدند. در داخل حالی کدام هرکدام 2 کارآمد هستند، تمایز مهم به نظر می رسد مانند است اینجا است کدام ممکن است D3 در داخل دوزهای بزرگتر بالاتر گرفتن می تواند باشد.

گرفتن ویتامین D به دلیل وعده های غذایی یا به دلیل نور روز هیچ خطری برای بلعیدن مقدار بیش از حد از این ماده حیاتی راه اندازی {نمی کند}. رعایت {مقدار} واقع مفید شده هر روز روی ظرف فوق العاده لازم است تا به دلیل بلعیدن مقدار بیش از حد از آن قرار است توقف شود. ویتامین D مقدار بیش از حد از در واقع می تواند کمی فقط برای بدن ما دارید {سمی} شود. این در واقع می تواند باعث راه اندازی سبک ها {بیماری ها} به دلیل جمله بی اشتهایی، ریختن وزن، پلی اوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید آریتمی قلبی شود. سطوح بالای ویتامین D سرم خون نیز در واقع می تواند مرحله کلسیم را در داخل خون بهبود دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید نتیجه در کلسیفیکاسیون را انتخاب کنید و انتخاب کنید {آسیب} به سیستم قلبی عروقی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلیه ها شود. این مرحله کلسیم نخست ممکن است علاوه بر این در داخل برخی اشخاص حقیقی نتیجه در سنگ کلیه شود.

یکی از ساده ترین راه ها رفع اینجا است کدام ممکن است ویتامین D شخصی را به دلیل {هر} سه منبع مفید، ماهی های چرب مفید، آفتاب را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت می کند های ویتامین D3 اکتسابی کنید. به برنامه غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آرام مسکن شخصی به نظر می رسید کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی تصمیم گیری در مورد آگاهانه هر روز برای {بهینه} سازی مرحله استخوان را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسیم شخصی با منبع مفید با کیفیت بالا ویتامین D داشته باشید.