استراتژی های کاهش وزن – کوکاکولا صفر بنوشید

دیگر هرگز نوشابه معمولی شیرین شده با شکر را نخواهم خورد. خیلی وقت است که نوشابه معمولی مصرف نکرده ام که نمی توانم تفاوت بین معمولی و رژیمی را تشخیص دهم.

هر بار که در یک رستوران هستم، باید از کسی بخواهم که نوشابه رژیمی من را امتحان کند تا برایم تایید کند که رژیم گرفته است. من عاشق طعم نوشابه های مصنوعی شیرین شده هستم و به جوانه های چشایی خود اعتماد ندارم. من معمولاً یک فرد لاغر را پیدا می کنم تا لیمونادم را آزمایش کند زیرا آنها معمولاً از طعم آن متنفرند.

نوشابه معمولی چه مشکلی دارد؟

نوشابه های معمولی شیرین شده با شکر برای شما مضر است زیرا:

  • آنها با شربت ذرت با فروکتوز بالا شیرین می شوند
  • آنها کالری خالی هستند
  • بیشتر نوشابه های شیرین شده با شکر با شربت ذرت با فروکتوز بالا شیرین می شوند. شربت ذرت با فروکتوز بالا خطر چاق شدن، ابتلا به دیابت و/یا بیماری قلبی عروقی را افزایش می دهد.

حتی نوشیدنی های گازدار شیرین شده با شکر نیز کالری خالی دارند. ارزش غذایی ندارند. آنها هیچ فایده ای برای بدن انسان ندارند.

نوشابه های رژیمی

نوشابه های رژیمی شبیه به عموزاده های شیرین شده با شکر است. آنها ارزش غذایی ندارند. تنها تفاوت آنها این است که با شکر شیرین نمی شوند و کالری ندارند. جمع نمی کنند، اما کم هم نمی کنند.

کک صفر

نوشابه رژیمی مورد علاقه من Coke Zero است. من به طور منظم کوکا صفر، وانیلی کوکا صفر و گیلاس کوکا صفر می نوشم. طعم همه آنها عالی است و طعم آنها بهتر از کوکای رژیمی است که من هم آن را دوست دارم. همچنین مصرف کنندگان کوکاکولا به من گفته اند که طعم کوکای صفر شبیه کوکای معمولی است.

من به شما توصیه نمی کنم که کوکا صفر بنوشید. اگر تشنه هستید، آب گزینه بسیار بهتری است. اگر به کافئین نیاز دارید/می خواهید، چای/قهوه شیرین شده با Splenda گزینه بسیار بهتری است. با این حال، اگر از نوشیدنی های نوشابه شیرین با شکر هستید، پیشنهاد می کنم کوکای صفرا را امتحان کنید.

کاهش وزن

کوکای صفر به طور مستقیم به کاهش وزن شما کمک نمی کند. با این حال، جایگزینی نوشابه معمولی خود با کوکا صفر می تواند به کاهش وزن کمک کند.

به طور متوسط ​​یک قوطی 12 اونسی نوشابه معمولی 140 کالری دارد. با این حال، بیشتر مردم آن بطری های 20 اونسی نوشابه معمولی را می نوشند که 240 کالری دارد. این مقدار زیادی کالری خالی است.

برای از دست دادن یک پوند در هفته، باید کسری کالری روزانه 500 کالری را از طریق رژیم غذایی و ورزش ایجاد کنید. اگر یک بطری نوشابه معمولی را با یک بطری نوشابه رژیمی عوض کنید، 240 کالری در روز ذخیره خواهید کرد. این تقریباً نیمی از هدف روزانه شما از 500 کالری است.

به جای نوشابه شیرین معمولی خود، کوکا صفر بنوشید و یک پوند به اهداف خود نزدیک شوید.