اسنک هندی به زودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرراست برای خانمها باردار

در حالی که باردار هستید، بدن ما ممکن است داشته باشید در یک روز واحد روز در داخل مشکل {است تا} به نوزاد ممکن است داشته باشید مصرف شده بدهد. ممکن است داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کودکتان به حداقل یک منبع مفید چسبیده نشاط خواستن دارید. متعاقباً، مصرف کردن در داخل فواصل روزی صحیح حیاتی می تواند. {علائم} باردار بودن یادآور سوزش اوج دل را انتخاب کنید و انتخاب کنید حالت تهوع در داخل صورت مصرف کردن وعده های غذایی کوچکتر در داخل فواصل مشترک برطرف می تواند.

در داخل {زیر} شش اصل العمل خودساخته را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسان به دلیل میان وعده های هندی با فیبر، کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین فراوان معرفی شده {است تا} به ممکن است داشته باشید در داخل ضرب و شتم {گرسنگی} در حالی که باردار هستید پشتیبانی تنبل. همه شما این اصل العمل ها شامل چرخ دنده مغذی حیاتی هستند کدام ممکن است به ممکن است داشته باشید در داخل {مدیریت} خستگی، خستگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بیماری} در حالی که باردار هستید پشتیبانی می تنبل.

جوانه بهل: این غذای خیابانی بسیار مورد بحث هندی قابل توجه پرخطر است را انتخاب کنید و انتخاب کنید می‌توان آن خواهد شد را با اصلاحات کمی فقط به بلی مفید برای خانمها باردار تنظیم داد. مقداری برگ گشنیز، فلفل بی تجربه دانش شده، سیب زمینی آب پز، گوجه فرنگی، پیاز دانش شده، جوانه بخارپز را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقداری مورمورا (برنج پر از هیجان) بردارید. مقداری سس، نمک، پودر انبه (امچور)، مقداری سس تمر هندی اضافه کنید. حالا تمام چرخ دنده را {به درستی} مخلوط شده کنید. {در این} مخلوط شده چت ماسالا بپاشید. به دلیل این میان وعده هندی اوقات خوبی داشته باشید. مورمورا (برنج پر از هیجان) سرشار به دلیل ویتامین B را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین است. این بهل مغذی تر است در نتیجه شامل جوانه است.

بلغور محیط دوسر: غنی به دلیل فیبرهای محلول است را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایجاد آن خواهد شد قابل توجه آسان است. نیاز به شیر آب یا آب را به مایکروویو را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلغور محیط دوسر اضافه کنید. برای {سالم تر} کردن آن خواهد شد، مقداری کشمش به آن خواهد شد اضافه کنید. به دلیل این میان وعده قابل توجه مغذی در داخل هر بار اوقات خوبی داشته باشید. ممکن است حتی شامل پتاسیم، فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات است.

اسموتی ها: اسموتی ها می توانند به ممکن است داشته باشید پشتیبانی کنند تا خستگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خستگی را {مدیریت} کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ممکن است داشته باشید واقعاً احساس شادابی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اوقات فراغت می بخشد. اسموتی هایی را در داخل محل اقامت با تمشک، زغال اخته، انبه، سیب و بسیاری دیگر تولید کنید. میوه ها را به عناصر ریز پایین تر دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بهره مندی از مخلوط شده کن وعده های غذایی، آن خواهد شد را {به درستی} مخلوط شده کنید. مقداری شیر آب روی آن خواهد شد بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید قبلی تکه یخ اضافه کنید. بازهم دوباره آن خواهد شد را مخلوط شده کنید تا پوره دقیق شود. این میان وعده شامل چرخ دنده مغذی حیاتی، پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسیم است.

ماسالا پاپاد: در مقابل سرخ شده به دلیل urad dal papad (پاپاد رست شده) بیشترین استفاده را ببرید. به برگ گشنیز، تربچه، پیاز، خیار را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوجه فرنگی ریز دانش شده خواستن دارید. همه شما این چرخ دنده را مثبت جمعاً مخلوط شده کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور یکنواخت روی پاپاد برشته منتشر شده کنید. چاات ماسالا، نمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقداری پودر انبه بپاشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرو کنید. اگر سالاد عظیم را دوست خوب ندارید، عالی رویکرد برای مصرف کردن سالاد است. این میان وعده سرشار به دلیل چرخ دنده مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین است.

چت میوه: میوه ها را در داخل محل اقامت شخصی مخلوط کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید این میوه ها را به عناصر کوچکتر پایین تر دهید. این تکه های میوه را در داخل منصفانه کاسه بریزید. نمک به سلیقه شخصی، چاتنی ایملی، چاتنی بی تجربه، پودر چیلی، آب لیمو، چاات ماسالا، نمک سیاه را انتخاب کنید و انتخاب کنید پودر زیره برشته شده اضافه کنید. مقداری برگ نعناع را انتخاب کنید و انتخاب کنید گشنیز را می پاشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مثبت بریزید. در مقابل چاتنی می توانید به دلیل ماست هم بیشترین استفاده را ببرید. این چای میوه ای سرشار به دلیل آهن، پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات است.

چات چسبناک آلو: چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیب زمینی آب پز را به عناصر کودک دانش کنید. این 2 مورد را در داخل تابه سرخ کنید. مقداری زنجبیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید نخود بی تجربه رنده شده را نیز سرخ کنید. همه شما چرخ دنده را جمعاً مخلوط شده کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب لیمو، نمک، چاات ماسالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید فلفل بی تجربه را اضافه کنید. قرار است به آنها بروند را بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید با گشنیز ریز دانش شده تقویت کنید. این چسبناک آلو چات سرشار به دلیل کلسیم است.