اطلاعات حیاتی برای مصرف شده بهترین در حالی که باردار هستید

به یکسان بعد کدام ممکن است زیباست، باردار بودن نیازهایی را به بدن ما ممکن است داشته باشید تحمیل می تنبل. نوزاد ممکن است داشته باشید مسکن را تحریک کردن می تنبل. نیازهای ممکن است داشته باشید بر نیازهای ممکن است داشته باشید میل دارد. نوزاد ممکن است داشته باشید برای توسعه به چرخ دنده مغذی زیادی می خواهد. اگر چرخ دنده مغذی می خواست ممکن است داشته باشید در داخل برنامه کاهش وزن ممکن است داشته باشید در دسترس نباشد، در میان آنها خواهند شد به همین دلیل بدن ما ممکن است داشته باشید گرفته می تواند. به همین دلیل عدم وجود مصرف شده در حالی که باردار هستید هم ممکن است داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم کودکتان را آسیب پذیر مکان ها. حکمت عامیانه می گوید کدام ممکن است نیاز به «برای 2 نفر وعده های غذایی خورد». سودمند، 9 در واقع. با این وجود نیاز به برنامه کاهش وزن شخصی را اصلاح دهید. مصرف شده بهترین در حالی که باردار هستید اطمینان از توسعه مفید نوزاد ممکن است داشته باشید مورد نیاز است.

اول چیزهای حیاتی

ممکن است داشته باشید به 1 برنامه کاهش وزن متعادل خواستن دارید کدام ممکن است تمام چرخ دنده مغذی مورد نیاز برای توسعه نوزاد ممکن است داشته باشید را تامین تنبل. این شامل می شود قدرت، پروتئین، ویتامین های غذایی، چرخ دنده معدنی و بسیاری دیگر است. هنگام {برنامه ریزی} برنامه کاهش وزن، نیاز به اشیا {زیر} را توجه داشته باشید.

قدرت. برای کودک دار شدن حدود 75000 انرژی خواستن است! ممکن است داشته باشید نیاز به در کل باردار بودن هر روز حدود 300 انرژی اضافه شده بلعیدن کنید. به همین دلیل بلعیدن انرژی تمیز مشابه با کره، سس، ژله را انتخاب کنید و انتخاب کنید مربا . انرژی های مفید مشابه با میوه ها، {سبزیجات}، غلات فشرده و بسیاری دیگر را {انتخاب کنید}.

پروتئین. پروتئین بلوک مهمترین ساخت بدن ما است. فاز خوبی به همین دلیل 300 انرژی اضافه شده ممکن است داشته باشید نیاز به به همین دلیل پروتئین باشد یا نباشد. غذاهای غنی به همین دلیل پروتئین (گوشت با بیرون چربی ها، خروس، لوبیا، بادام زمینی) نیاز به مکرر در داخل وعده های غذایی شخصی گنجانده شوند.

کلسیم.برای استخوان را انتخاب کنید و انتخاب کنید مینا مورد نیاز است. خواستن ممکن است داشته باشید به کلسیم در حالی که باردار هستید به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. ممکن است داشته باشید به 1000-1300 میلی خوب و دنج کلسیم در داخل روز خواستن دارید. لبنیات کم چرب، توفو، {سبزیجات} برگ بی تجربه، کلم بروکلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساردین دارایی ها خوبی هستند. اگر به سادگی کافی بلعیدن نمی کنید، تقویت می کند را توجه داشته باشید.

اهن.اطمینان از خریداری شده اکسیژن رضایت بخش ممکن است داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کودکتان مورد نیاز است. هر روز به 27 میلی خوب و دنج خواستن دارید. دارایی ها آن خواهد شد {سبزیجات} برگ بی تجربه، گوشت با بیرون چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید خروس است.

اسید فولیک.این نیمه سختش هست. ممکن است داشته باشید به اسید فولیک خواستن دارید در داخل ورودی باردار بودن را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل ماه اول تهدید افتخار داشتن نوزادی همراه خود نقص شدید ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید نخاع را به کاهش می دهد. {در حالی که} دیدار کردن این خواستن همراه خود باردار بودن نامطلوب سخت می تواند، می تواند حیاتی باشد کدام ممکن است {زودتر} تنظیم کنید. دارایی ها غذایی شامل می شود {سبزیجات} برگ بی تجربه، گوشت گوساله را انتخاب کنید و انتخاب کنید حبوبات است. اگر به سادگی کافی خریداری شده نمی کنید، عالی تقویت می کند اضافه کنید (کمتر از 0.4 میلی خوب و دنج در داخل روز).

بهبود بار

بهبود بار در حالی که باردار هستید برای توسعه نوزاد مورد نیاز است. اگر دارای تیپ جسمی خالص هستید، در حالی که باردار هستید نیاز به 25 به همان اندازه 30 کیلو اضافه کنید. طبق آموزش داده شده است کالج یانک متخصصین خانمها را انتخاب کنید و انتخاب کنید زایمان (ACOG)، اگر در گذشته به همین دلیل باردار بودن کم بار بودید، نیاز به بین 28 به همان اندازه 40 کیلو را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر {اضافه وزن} داشتید، 15 به همان اندازه 25 کیلو {اضافه وزن} داشته باشید. با این وجود، اگر بیش به همین دلیل 35-40 کیلو اضافه کنید، بار ممکن است داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کودک نوپا اضافه احتمالاً خواهد بود. تهدید ابتلا به {فشار خون بالا}، دیابت باردار بودن را بهبود می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوزاد را آسیب پذیر تا حد زیادی {بیماری} های مزمن مکان ها. بهبود بار چسبیده 2-4 کیلو در داخل ماه در کل سه ماهه اول را انتخاب کنید و انتخاب کنید 3-4 کیلو در داخل ماه پس به همین دلیل آن خواهد شد بسیار عالی است.

ترفندهایی برای عالی برنامه کاهش وزن مفید

یکی از بهترین راه ها برای تحقق بخشیدن چیزی کدام ممکن است خواستن دارید، افتخار داشتن عالی برنامه کاهش وزن متعادل است. وعده های غذایی مکرر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کودک بالاتر به همین دلیل ۲ به همان اندازه ۳ وعده غذایی عظیم در داخل روز است (گرفتن بالاتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید نفخ خیلی کمتر). ممکن است داشته باشید می توانید ابزار غذایی شخصی را بر ایده اشیا {زیر} بسازید.

  • میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} 5-9 وعده – دارایی ها خارق العاده ویتامین های غذایی، چرخ دنده معدنی (آهن، کلسیم و بسیاری دیگر) را انتخاب کنید و انتخاب کنید قطعات کمیاب. فیبر محلول آنها خواهند شد به نگه داشتن هضم سودمند و متوقف کردن یبوست پشتیبانی می تنبل.
  • 6 به همان اندازه 11 وعده غلات فشرده – تامین پروتئین، قدرت، فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی حیاتی مشابه با منیزیم. غلات فشرده بخورید در نتیجه تا حد زیادی چرخ دنده مغذی در داخل پوسته بیرونی غلات ممکن است وجود داشته باشد.
  • غذاهای پروتئینی مشابه با گوشت، خروس، ماهی، حبوبات 3 وعده – برای محدود کننده بلعیدن چربی ها، گوشت با بیرون چربی ها را {انتخاب کنید}. ماهی را اضافه کنید در نتیجه تشکیل چربی ها های امگا 3 است کدام ممکن است برای ذهن نوزاد مورد نیاز است. حتی می تواند به به کاهش احتمالات ناامیدی پس به همین دلیل زایمان پشتیبانی می تنبل.
  • لبنیات کم چرب 4-5 وعده – منبع مفید خارق العاده کلسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین.
  • چربی ها های تک اشباع – عالی بلوک ساختمانی مورد نیاز به همین دلیل آنجایی کدام ممکن است نیاز به {چربی ها} را به حدود 30 شانس به همین دلیل انرژی دریافتی هر روز شخصی {محدود} کنید، به همین دلیل چربی ها های تک اشباع مفید در داخل برنامه کاهش وزن شخصی بیشترین استفاده را ببرید. آجیل عالی منبع مفید خارق العاده است.
  • مایعات 6 به همان اندازه 8 پارچ در داخل روز در داخل آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوای سردتر، اگر فعالیت های ورزشی می کنید هر دو توسط تعریق مایعات به همین دلیل بازو می دهید، تا حد زیادی می تواند. بدن ما ممکن است داشته باشید نیاز به علاوه بر این تامین نیازهای هر روز، مقدار خون می خواست را بسازد را انتخاب کنید و انتخاب کنید {مقدار} مناسبی به همین دلیل مایع آمنیوتیک را نگه داشتن تنبل. آب، آب میوه (با بیرون شکر اضافه)، لبنیات کم چرب، نوشابه راهی که در آن های خوبی برای خریداری شده آن خواهد شد هستند. به همین دلیل نوشیدنی های شیرینی، گازدار هر دو کافئین دار .

اجتناب به همین دلیل برخی مسائل رایج

بدن ما ممکن است داشته باشید همراه خود توسعه نوزاد چندین تغییر مشارکت در می دهد. در میان آنها خواهند شد چندان خوشایند به نظر نمی رسد که باشند. پیروی به همین دلیل عالی ابزار غذایی {صحیح} ممکن است خوب به ضرب و شتم برخی مسائل رایج پشتیبانی تنبل.

حالت تهوع در داخل صبحوعده‌های غذایی کودک‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید دفعات تا حد زیادی در کل روز بخورید. به همین دلیل غذاهای چرب، روغنی، پرخطر هر دو سرخ شده . این حالت تهوع صبحگاهی ممکن است داشته باشید را شدیدتر می تنبل. بین وعده های غذایی مکرر میان وعده بخورید. امتحان کنید میوه ها/{سبزیجات} را همراه خود پروتئین (هویج همراه خود کره بادام زمینی، میوه همراه خود ماست) ترکیبی کنید.

یبوست.فیبر محلول تا حد زیادی پشتیبانی می تنبل، به همین دلیل مایعات قابل توجه. غلات فشرده، میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} شرط های خوبی هستند.

استرس خون.یک مسئله رایج در داخل باردار بودن جلوگیری از جلوگیری از عود، بلعیدن نمک شخصی را {محدود} کنید. عالی برنامه کاهش وزن متعادل تمام سدیم می خواست ممکن است داشته باشید را تامین می تنبل (به همین دلیل نیازی به از جمله نمک به وعده های غذایی ندارید). برای به کاهش بلعیدن نمک با بیرون به همین دلیل بازو ارائه سبک، امتحان کنید برای تقویت سبک، فلفل سیاه هر دو آب لیمو را به غذای شخصی اضافه کنید.

دیابت.خواستن بدن ما ممکن است داشته باشید به انسولین در حالی که باردار هستید ۲ به همان اندازه ۳ برابر افزایش خواهد یافت. اگر انسولین رضایت بخش خریداری شده نمی کنید هر دو اگر انسولین {به درستی} {کار} {نمی کند} (مثلاً به عنوان یک نتیجه مشکلات وزنی)، احتمالاً مرحله قند خون ممکن است داشته باشید بالاست. اگر مدیریت نشود، ممکن است خوب {آسیب} شدید به نوزاد ممکن است داشته باشید وارد تنبل. در کل روز وعده های غذایی کودک را انتخاب کنید و انتخاب کنید مکرر بخورید به همان اندازه مرحله قند را چسبیده حفظ کنید. به همین دلیل بلعیدن مقدار بیش از حد از شکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشیدنی های شیرینی .

واکنش آلرژیک

باردار بودن ممکن است خوب واکنش آلرژیک های در دسترس را تحریک کردن تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید واکنش آلرژیک های اخیر را تحریک تنبل. اگر نامشخص هستید کدام ممکن است وعده های غذایی دخیل هستند، مراقب مواردی باشید کدام ممکن است {علائم} را شدیدتر می کنند. {علائم} واکنش آلرژیک معمولاً فوری پس به همین دلیل وعده های غذایی مصرف کردن به نظر می رسد می تواند، با این وجود کمتر از به همان اندازه 2 ساعت. این امر پیش آگهی غذای مشخص شده را مشکل تر می تنبل. امتحان کنید در میان غذاهای واکنش آلرژیک زا را به همین دلیل برنامه کاهش وزن شخصی {حذف} کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ببینید کدام ممکن است خواه یا نه پشتیبانی می تنبل هر دو خیر. مظنونین استاندارد عبارتند به همین دلیل:

  • غذای دریایی. ویژه به ویژه صدف هایی مشابه با خرچنگ، خرچنگ، میگو و بسیاری دیگر.
  • بادام زمینی/کره بادام زمینی. شناخته شده به عنوان مطمئناً یکی واکنش آلرژیک زاترین غذاهای جهان، ممکن است خوب تشکیل آفلاتوکسین نیز باشد یا نباشد کدام ممکن است به همین دلیل قدرتمند ترین چرخ دنده بیشتر سرطان ها زا شناسایی شده است برای انسان است.
  • آجیل. بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید گردو و بسیاری دیگر
  • گوجه فرنگیها
  • ماهی. ماهی هایی تخصصی ایجاد می کند زنجیره غذایی افزایش یافته قرار دارند نیز احتمال دارد {تجمع} آلودگی دارند. چندین هشدار بهداشتی تقریباً در مورد سطوح بالای جیوه در داخل ماهی تن ممکن است وجود داشته باشد.
  • افزودنی های غذایی، سایه ها، مونوسدیم گلوتامات (MSG)، نگهدارنده ها. MSG حتی می تواند ممکن است خوب این مسئله اضافه شدن نوروتوکسین را داشته باشد یا نباشد. تحقیق حیوانی ظرفیت آن خواهد شد را در داخل شکستن به سیستم عصبی {نوزادان} آرم دانش است.
  • میوه.توت فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آناناس همراه با میوه های استوایی مشابه با خربزه یکی از بهترین نامزدها هستند.

غیر لیبرال

اگر علائمی مشابه با ناراحتی شکم، گرفتگی بافت عضلانی، سوء هاضمه، اسهال را انتخاب کنید و انتخاب کنید نفخ بیش به همین دلیل 2 ساعت پس به همین دلیل صرف وعده های غذایی رخ دهد، احتمالاً دچار غیر لیبرال غذایی هستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید واکنش آلرژیک ندارید. مظنونین مهمترین عبارتند به همین دلیل:

  • شیر آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید لبنیات تشکیل لاکتوز.غذاهای کم لاکتوز مشابه با چسبناک سکسی، ماست، شیر آب با بیرون لاکتوز را انتخاب کنید و انتخاب کنید غنی شده همراه خود کلسیم را بررسی کنید. توفو نیز گزینه جایگزین برای خوبی است، اگرچه نیاز به میزان بلعیدن کالا سویا را {محدود} کنید. آنها خواهند شد تشکیل فیتواستروژن هستند تخصصی ایجاد می کند صورت بلعیدن مقدار بیش از حد از ممکن است خوب برای ممکن است داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوزاد ممکن است داشته باشید خطرناک باشد یا نباشد.
  • گندم را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر غلات تشکیل گلوتن.
  • کالا ذرت را انتخاب کنید و انتخاب کنید کالا تشکیل نشاسته ذرت.

اضافات

اطمینان از خریداری شده تمام چرخ دنده مغذی می خواست، بلعیدن مکمل های غذایی (مخصوصاً عالی ویتامین سودمند دوران باردار بودن) را توجه داشته باشید. همه شما مکمل های غذایی معادل راه اندازی نمی شوند. همراه خود ارائه دهنده خدمات بهداشتی شخصی صحبت کنید کدام ممکن است کدام محصول نیازهای انتخاب شده ممکن است داشته باشید را برآورده می تنبل.

ایده ها بسته شدن

باردار بودن عالی مرحله انتخاب شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید جذاب به همین دلیل مسکن شماست. عالی آرام مسکن را انتخاب کنید و انتخاب کنید برنامه کاهش وزن مفید 9 تنها واقعی به ممکن است داشته باشید پشتیبانی می تنبل به همان اندازه به همین دلیل مسائل توقف کنید، کاملا آن خواهد شد را به تخصص بهتری بازسازی می تنبل. در حالی که باردار هستید دقیق وعده های غذایی بخورید، آرام مسکن سالمی داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مهمتر به همین دلیل همه شما به همین دلیل این دوران جذاب شادی کنید.