انداختن پوند خالص – 9 نکته نه برای انداختن پوند

کل شما آماده دارند کدام ممکن است بار شخصی را در داخل اسرع وقت به مقیاس عقب دهند. ای کاش منصفانه عصای جادویی داشتم کدام ممکن است برای کل شما اشخاص حقیقی اضافه وزن انگشت تکان می دادم را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها اضافه شده قرار است به آنها بروند بی وقفه به دلیل بین {می رفت}. اینجا است کدام ممکن است فقط این مورد نخواهد بود. در داخل همین جا قبلی نکته آسان برای انداختن پوند ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است به دارید پشتیبانی می تدریجی {به آرامی} را انتخاب کنید و انتخاب کنید روشمند به عملکرد شخصی برسید. {امیدوارم} به دلیل مطالعه این 9 نکته انداختن پوند اوقات خوبی داشته باشید.

رهنمودها انداختن پوند # 1: آرزو کردن به آن خواهد شد!

برای اینکه در داخل انداختن پوند به موفقیت برسید، نیاز به بخواهید بار کم کنید. دارید نیاز به به این درخواست شده است اختصاص داده شده باشید، 9 اینکه به ساده اطلاع دهید میل به ایجاد یک بار کم کنید. یکی از بهترین راه ها برای انداختن پوند اینجا است کدام ممکن است هدفی تصمیم گیری کنید، آن خواهد شد را مشاهده کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس به آن خواهد شد پایبند باشید.

منصفانه عملکرد {نباید} به ساده وزنی باشد یا نباشد که خواهید کرد کم کنید هر دو میل به ایجاد یک کم کنید. می‌توانید هدفی را بر ایده بعد‌گیری بدن ما هر دو درصدی به دلیل بدن ما کدام ممکن است برای عجله به دلیل انگشت دانش‌اید بنویسید، هر دو می‌تواند بعد لباس مجلسی مشخص شده دارید باشد یا نباشد. {اهداف} شخصی را طوری اصلاح کنید کدام ممکن است قابل رسیدن باشند. به عنوان تصویر، من می روم آرزو می کنم به همان اندازه کریسمس 30 کیلو بار کم کنم، هر دو آرزو می کنم 2 سایز لباس مجلسی را به همان اندازه مراسم ازدواج خواهرم کم کنم.

روزی کدام ممکن است {اهداف} عظیم‌تر شخصی را تصمیم گیری کردید، نیاز به {اهداف} کودک‌تری را تصمیم گیری کنید به همان اندازه اطمینان داشته باشید کدام ممکن است به عملکرد بلندمدت شخصی بر ایده نرم افزار می‌رسید. همراه خود بیشترین استفاده را ببرید نمودار انداختن پوند، روزنامه غذایی هر دو نمودار دنبال کردن، {اهداف} شخصی را پیگیری کنید. نظر روز به روز یکی از بهترین راه ها برای مانیتور غذاهایی کدام ممکن است می خورید، میزان آبی کدام ممکن است بلعیدن می کنید، میزان فعالیت های ورزشی روز به روز را انتخاب کنید و انتخاب کنید نظر آن خواهد شد {اهداف} به صورت روز به روز است. حتی می توانید واقعاً احساس شخصی را در کل روز پیگیری کنید. این به دارید پشتیبانی می تدریجی به همان اندازه بدانید بر ایده خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوی خاصی وعده های غذایی می خورید هر دو 9. افتخار داشتن منصفانه محل کار {خاطرات} منصفانه راهی که در آن باور نکردنی برای انداختن پوند است.

نکته 2 انداختن پوند: آن خواهد شد را در داخل آشپزخانه حفظ کنید

یکی در همه بدترین عادات انسان نخوردن پایین {میز} آشپزخانه است. هر دو می ایستند به همان اندازه وعده های غذایی بخورند را انتخاب کنید و انتخاب کنید کارهای یکی دیگر مشارکت در دهند هر دو جلوی {تلویزیون} می نشینند. متخصصان می گویند افرادی حین تماشای {تلویزیون} وعده های غذایی می خورند، احتمال دارد مصرف کردن وعده های عظیم تری دارند. هدف اصلی ما یک چیز است کدام ممکن است می بینیم، هیچی کدام ممکن است می خوریم.

همیشه باید به دلیل اتاق های خانوادگی شخصی بیرون شویم را انتخاب کنید و انتخاب کنید به آشپزخانه برگردیم. {در این} مدت زمان آهسته وعده های غذایی بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان همراه خود کیفیتی را همراه خود خانوار سپری کنید. همراه خود شریک زندگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرزندان صحبت کنید. مراقب آنچه می خورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چقدر می خورید باشید. آهسته‌تر وعده های غذایی مصرف کردن به شکم دارید زمان اجباری را می‌دهد به همان اندازه بداند سیر هستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید پرخوری نخواهید کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید واقعاً احساس پریشانی نخواهید کرد.

نکته انداختن پوند شماره 3: وسوسه را در اطراف بریزید

فداکار {ماندن} به نرم افزار انداختن پوند شخصی درهم آمدن است {حذف} تمام {وسوسه ها} به دلیل کابینت، فریزر را انتخاب کنید و انتخاب کنید اتومبیل است. شیرینی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای چرب را همراه خود غذاهای دقیق گزینه جایگزین برای کنید. ژلاتین را انتخاب کنید و انتخاب کنید پودینگ های با بیرون شکر {راهی} باور نکردنی برای بلعیدن {مقدار} مناسبی به دلیل شیرینی با بیرون از جمله انرژی هستند. پاپ کورن همراه خود سبک کم چرب هر دو کم چرب گزینه جایگزین برای باور نکردنی یکی دیگر برای میان وعده های چرب است.

امتحان کنید به همان اندازه قبلی هفته به دلیل میان وعده های ناسالم استفاده بیشتر از نکنید. منصفانه کیسه {سبزیجات} ترد شبیه هویج برای تعمیر {گرسنگی} به راحتی در دسترس است داشته باشید. اصولاً {سبزیجات} ترد دارید را سیر می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی کمتری دارند.

نکته 4 انداختن پوند: کمک پیدا کنید

انداختن پوند توسط خودم منصفانه مشکل است، با این وجود همراه خود همدست مسکن شدید ساده تر به نظر می رسد مانند است. نیاز دارند یک دسته حمایت به دلیل انداختن پوند به صورت اینترنت هر دو در داخل منصفانه صفحه بحث باشید. fb حتی گروه های کمک نیز دارد. اگر ترجیح می دهید {کسی} اینترنت نباشد، گروه کمک شخصی را در داخل محل اقامت شخصی هر دو محل اقامت {شخص دیگری} راهی که در آن اندازی کنید. در هر مورد دیگر، کل شما نمایندگی های انداختن پوند یک دسته کمک هر دو به طور معمول است منصفانه توصیه کودک انفرادی فراهم کردن می دهند.

گروه های حمایتی دارید می توانند جای می دهد خانوار، رفقا، همکاران کار و حتی همسایگان دارید باشند. گروه دارید احتمالاً ممکن است به بعد دلخواه دارید عظیم هر دو کودک باشد یا نباشد. به دلیل کل شما افرادی که می شناسید بخواهید به همان اندازه در داخل مشکل های انداختن پوند دارید را الهام بخش کنند.

.نکته 5 انداختن پوند: رفتار های خطرناک را جدا بگذارید

دور شدن اکثر عادات تحقق یافته است شده هر دو منسوخ شده زحمت کش است. زمان آن فرا رسیده است منصفانه اصلاح راه اندازی کنیم. ما مجبور نیستیم چیزی را بشقابمان هست بخوریم. اصولاً قرار است به آنها بروند همراه خود کشف کردن این ماده عظیم شدند کدام ممکن است چون در داخل آفریقا جوانان هستند، همیشه باید چیزی را بشقاب هایمان است بخوریم. اشکالی ندارد کدام ممکن است هر چند وقت یک بار مقداری وعده های غذایی در داخل بشقاب هایمان بگذاریم.

همیشه باید به بدن ما شخصی گوش دهیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید وقتی سیر شدیم انگشت به دلیل وعده های غذایی مصرف کردن برداریم. همیشه باید {مقدار} کمتری به دلیل غذای شخصی را بخوریم. همیشه باید به دلیل افتخار داشتن ثانیه اجتناب کنیم. امتحان کنید غیر از 3 وعده غذایی عظیم، 6 وعده غذایی کودک بخورید. صبحانه بخورید، صبحانه میان وعده بخورید، ناهار بخورید، عصرانه بخورید، شام بخورید، عصرانه بخورید.

اگر در داخل رستوران وعده های غذایی می خورید، هر دو به دلیل منوی جوانان سفارش دهید هر دو در داخل هنگام سفارش به دلیل پیشخدمت بخواهید به همان اندازه ظروف بسته بندی ای برای دارید بیاورد. وقتی وعده های غذایی رسید، نیمی هر دو اصولاً به دلیل داروها غذایی را در داخل ظروف بسته بندی قرار دهید.

نکته 6 انداختن پوند: جایگشت ها اضافه کنید

دارید به تا حدودی جایگشت ها در داخل مسکن شخصی خواستن دارید. این با توجه به وعده های غذایی نیز صدق می تدریجی. هفته به هفته به دلیل مصرف کردن مشابه یک چیز تخلیه خواهید شد. به محض اینکه این کسالت به دلیل بین برود، بازهم دوباره به معنی های منسوخ شده شخصی می افتید. در میان {هر} منصفانه به دلیل گروه های مهمترین غذایی به دلیل جمله میوه ها، {سبزیجات}، پروتئین، لبنیات، غلات فشرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید {چربی ها} را بخورید.

برای سریع، 5 به همان اندازه شش وعده غذایی کودک در داخل روز بخورید. این به متابولیسم دارید نیز پشتیبانی می تدریجی. پروتئین را همراه خود اصولاً وعده های غذایی به دلیل جمله تخم خروس، لوبیا، گوشت با بیرون چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی بلعیدن کنید. همیشه باید سعی کنیم روز پس از روز کمتر از 5 وعده را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمتر از 9 وعده سبزیجات و میوه بخوریم. چون آن است مراقب قند شخصی هستید، مراقب میزان میوه مصرفی شخصی نیز باشید. دارید واقعا ممکن است بخواهید مصرف کردن {سبزیجات} اصولاً به دلیل میوه دارید. ممکن است همچنین، دارید نیاز به به دلیل سبک ها میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} بیشترین استفاده را ببرید. به ساده روز پس از روز مشابه وعده های غذایی را نخورید. آن را فراموش نکنید جایگشت ها کلیدی است.

نان، ماکارونی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلاتی کدام ممکن است می خورید نیاز به غلات فشرده باشد یا نباشد. اگر به همان اندازه به فعلی ماکارونی سبوس دار نخورده اید، آن خواهد شد را همراه خود ماکارونی غیرمعمول مخلوط شده کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید گام به گام ماکارونی سبوس دار بیشتری اضافه کنید به همان اندازه روزی کدام ممکن است به آن خواهد شد رفتار کنید. اگر خودتان آن خواهد شد را بپزید، این امر به طور قابل توجهی با توجه به نان قابل اعتماد است. کربوهیدرات های پیشرفته را انتخاب کنید و انتخاب کنید محتوای {فیبر بالا} در داخل نان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاستاهای غلات فشرده برای عجله متابولیسم دارید پشتیبانی می تدریجی. لبنیاتی کدام ممکن است می خورید نیاز به کم چرب هر دو با بیرون چربی ها باشد یا نباشد.

ممکن است همچنین اطمینان داشته باشید کدام ممکن است چربی ها های خوبی شبیه روغن زیتون هر دو گلرنگ بلعیدن می کنید. بدن ما دارید به مقدار معینی به دلیل چربی ها های موثر می خواهد. تضمین کنید برچسب های شخصی را بیاموزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل غذاهای تشکیل چربی ها ترانس دوری کنید. چربی ها های ترانس برای دارید شدید خطرناک هستند.

نکته 7 انداختن پوند: شیرینی را خوشحال کن

در داخل بازدید انداختن پوند، مواقعی وجود ممکن است داشته باشد کدام ممکن است هوس منصفانه عامل شیرینی می کنید. اگر آن خواهد شد را میل به ایجاد یک، پس منصفانه تکه کودک به دلیل آنچه کدام ممکن است نیاز دارید بردارید. سالم تر است منصفانه تکه کودک داشته باشید به همان اندازه اینکه هوس شخصی را نادیده بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد بخورید در نتیجه مدت زمان زیادی است کدام ممکن است شخصی را به دلیل آن خواهد شد {محروم} کرده اید. با این وجود، روز پس از روز این گونه وعده های غذایی مصرف کردن را به رفتار دوباره کاری نکنید. خطرناک نخواهد بود گاه به گاه به هوس های شخصی تسلیم شوید، با این وجود 9 به صورت روز به روز.

نکته 8 انداختن پوند: مراقب آنچه می نوشید باشید

اولیه تصمیم گیری در مورد برای بلعیدن، در واقع آب با بیرون کلر است. کمتر از تا 6 پارچ آب موثر خواستن دارید. ممکن است همچنین می توانید چای بی تجربه بنوشید. بلعیدن چای بی تجربه احتمالاً ممکن است به انداختن پوند پشتیبانی تدریجی.

تعداد زیادی از افراد میزان انرژی نوشیدنی های شخصی را مانیتور {نمی کنند} هر دو به آن خواهد شد در نظر گرفته شده {نمی کنند}. منصفانه کک غیرمعمول همراه خود سبک بیش به دلیل 100 انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید 10 قاشق چایخوری شکر دارد. نوشیدنی های میوه ای نیز سرشار به دلیل قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی هستند. به نوشیدنی های رژیمی اصلاح دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چای بی تجربه را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب بیشتری بنوشید.

مراقب بلعیدن الکل شخصی باشید. اصولاً نوشیدنی های الکلی تشکیل قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی بالایی هستند. الکل در داخل بدن ما دارید به چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند دوباره کاری می تواند باشد. انواع دفعات بلعیدن را {محدود} کنید. آن خواهد شد را برای مواقع انتخاب شده ذخیره کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید امتحان کنید آبجو هر دو شراب همراه خود انرژی کمتری بلعیدن کنید.

نکته 9 انداختن پوند: برای سرزنده شدن

سرزنده شدن منصفانه مهم حیاتی برای انداختن پوند است. اگر می‌خواهیم بار کم کنیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن خواهد شد را نگه داشتن کنیم، نیاز به {حرکت} کنیم. با این وجود، هنگامی کدام ممکن است منصفانه نرم افزار ورزشی را راه اندازی می کنید، به طور معمول است به دلیل روی نیمکت در جهت فعالیت های ورزشی متعصب می روید. میل به ایجاد یک نرم افزار تمرینی را به جستجو زمان گام به گام راه اندازی کنید.

به ساده راه اندازی کن به راهی که در آن وارد شدن کوهنوردی به از دستگاه خاصی علاوه بر این منصفانه جفت کفش ورزشی موثر خواستن ندارد. همراه خود سرعتی کدام ممکن است برای دارید دقیق است راهی که در آن بروید را انتخاب کنید و انتخاب کنید 3 بار در داخل هفته بیست {دقیقه} کوهنوردی کنید. همراه خود تحویل داد زمان تا حدودی {سریعتر} پیش بروید را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان بیشتری اضافه کنید. می توانید 2 موارد در داخل هفته روال تمرین قدرتی را اضافه کنید. همراه خود یک چیز آرام شبیه 2 قوطی سوپ راه اندازی کنید، سپس گام به گام در جهت وزنه های آرام انگشت بروید.

فعالیت های ورزشی باعث سوزاندن چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی اضافه شده می تواند باشد. روال تمرین قدرتی به توسعه توده عضلانی با بیرون چربی ها پشتیبانی می تدریجی. بدون در نظر گرفتن توده عضلانی با بیرون چربی ها بیشتری داشته باشید، ناشی از {سرعت} متابولیسم بیشتر، انرژی بیشتری می سوزانید.