اهداف کاهش وزن شما – آیا برای اهداف جدید آماده هستید؟

همانطور که شروع به تغییر عادات غذایی خود برای رسیدن به یک رژیم غذایی سالم می کنید، قبل از پرداختن به کالری شماری، تلاش های اولیه خود را بر روی کاهش حجم غذا متمرکز کنید. ایده های مدرن در مورد تغذیه سالم به طور عجیبی با مواد تشکیل دهنده و مواد شیمیایی وسواس دارند. اندازه سهم بسیار مهمتر است. شما می توانید رژیم غذایی خود را به سادگی با کمتر خوردن به طرز چشمگیری بهبود بخشید.

همه رژیم ها برای همه افراد مناسب نیستند. برخی افراد در رژیم غذایی کم کربوهیدرات به خوبی عمل می کنند. برای دیگران، نتایج ناامید کننده است. همیشه مطمئن شوید که انتخاب شما متناسب با سبک زندگی شماست.

به خاطر داشته باشید که به طور اجتناب ناپذیری در وزن شما نوساناتی وجود خواهد داشت. شما باید درک کنید که این یک روند تدریجی است، بنابراین توجه نکنید که هر روز چقدر برنده یا باختید. تا زمانی که تعداد شما کاهش یابد، شما خوب هستید.

هنگام تلاش برای کاهش وزن، اشتباه نکنید که صبحانه را حذف نکنید. افرادی که رژیم دارند اغلب به اشتباه تصور می کنند که از دست دادن صبحانه به آنها کمک می کند تا به سرعت به آنجا برسند. روز خود را با یک صبحانه مغذی شروع کنید تا از گرسنگی در اواخر صبح که می تواند شما را به خوردن یک میان وعده ناسالم وسوسه کند، جلوگیری کنید.

اگر هدف شما کاهش چربی است، روی تمرینات قلبی تمرکز کنید. تمرینات قلبی عروقی برای بالا بردن ضربان قلب عالی هستند و می توانند در چربی سوزی موثرتر از تمرینات مقاومتی باشند. شرط اصلی برای یک تمرین قلبی عروقی این است که ضربان قلب شما را به طور مداوم بالا نگه دارد، بنابراین چیزی راحت پیدا کنید که واجد شرایط شما باشد و از تمرین خود لذت ببرید!

برای نتایج بهتر مصرف کافئین خود را کاهش دهید. توانایی بدن شما برای سوزاندن چربی به دلیل مصرف زیاد کافئین به شدت مختل می شود.

اگر در حین رژیم غذایی گرسنه شدید، یک تکه آدامس بدون قند بیندازید. برای کاهش اشتها آدامس بجوید. هر چند وقت یکبار خوب است، اما روی آن حساب نکنید.

چای سبز می تواند علاوه بر کمک به شما در رسیدن به هدفتان، با چربی مبارزه کرده و سیستم شما را پاکسازی کند. در کنار آب، چای سبز دم کرده و شیرین نشده سالم ترین نوشیدنی است که می توانید بنوشید. این به طور موثر اهداف کاهش وزن شما را افزایش می دهد.

برای کاهش وزن، سعی کنید میوه های کم چرب بیشتری مصرف کنید. مراقب باشید زیرا همه میوه ها یکسان خلق نشده اند. کالری انگور بسیار بیشتر از سیب و پرتقال است.

تناسب اندام در هر برنامه کاهش وزن مهم است. شما باید حداقل سی دقیقه در روز هدف قرار دهید. می توانید با پیوستن به باشگاه یا باشگاهی که فعالیتی را که می خواهید انجام دهید، مانند تنیس یا رقص، به این هدف برسید. این یک راه عالی برای ملاقات با افراد جالب است و به شما این امکان را می دهد که همزمان با سرگرمی، ورزش مورد نیاز خود را انجام دهید. حمایت دیگران در گروه به شما انگیزه می دهد که به تمرین ادامه دهید.

از این پیشنهادات برای یافتن بهترین برنامه روزانه برای خود استفاده کنید. خودتان را وقف این روش‌ها کنید و آن‌ها را تا زمانی که متناسب با سبک زندگی ما باشند، تطبیق دهید. درگیر یک زندگی سالم تر شوید. قبل از اینکه بتوانید نتایج بلند مدت یک برنامه کاهش وزن را ببینید، باید این کار را انجام دهید.