برای عضله سازی به چه {مقدار} پروتئین خواستن دارید؟

چه {مقدار} پروتئین برای عضله سازی خواستن دارید؟ اعتقاد دارم در داخل 100 12 ماه قبلی {در این} مورد اختلاف تذکر {وجود داشته است}. در حقیقت، به دلیل آنجایی کدام ممکن است شخص (هر دو خانم) برای اولیه موارد خوب تخته سنگ را درو کردن، نیمکت آن خواهد شد را استرس داد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به بعد هیولا، عضلانی ترین حالت را مشارکت در داد. {درگیری} بین گروه “بخورید به همان اندازه روزی کدام ممکن است پروتئین به دلیل گوش بدست آورده اید بیرون شود” را انتخاب کنید و انتخاب کنید “بدست آورده اید برای عضله سازی نیازی به پروتئین تمیز ندارید، به کمپ کرگدن ظاهر شد کنید” ممکن است وجود داشته باشد.

روزی کدام ممکن است من می روم برای اولیه موارد راه اندازی به پمپاژ آهن کردم، بیل پرل همراه خود جمله “بدست آورده اید به پروتئین زیادی خواستن ندارید” را انتخاب کنید و انتخاب کنید وینس جیروندا کدام ممکن است به دلیل خوردن انتقادی پروتئین حمایت می کرد به عالی تعیین کنید به وجود می آورد. می خواهند در میان آنچه وینس توصیه شده کرد؛ من می روم برای صبحانه در کل فصل {فوتبال} یک چیز جز استیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخم خروس را انتخاب کنید و انتخاب کنید روز fidgeting با خوب تن اسپاگتی نمی خورم. الان حلقه دار به نظر می رسد مانند است.

من می روم حدس می‌زنم که فقط در موردً در داخل تمام عمرم به دلیل در نظر گرفته شده پروتئین نخست پیروی کرده‌ام. وقتی از نزدیک فعالیت های ورزشی می کردم، به طور {متوسط} ​​خوب خوب و دنج پروتئین به ازای {هر} کیلو به دلیل بار بدنم خوردن می کردم. من می روم حدود 180 به همان اندازه 220 خوب و دنج پروتئین در داخل روز می خورم. آن خواهد شد فاصله هایی کدام ممکن است به سختی کافی فعالیت های ورزشی {نمی کردم}، باقی مانده است حدود 100 خوب و دنج در داخل روز خوردن می کردم. برای من می روم زحمت کشید؟ خواه یا نه پروتئین نخست یک چیز بود کدام ممکن است به من می روم پشتیبانی کرد به همان اندازه قبلی 12 ماه پیش (هر دو هشت 12 ماه) در دسترس به 210 کیلو عضله دقیق داشته باشم؟ احتمالاً آره احتمالاً 9؛ قادر نیستم کاملا بگویم در نتیجه معیاری برای مشارکت در ارائه نداشتم.

متعاقباً، چه {مقدار} پروتئین پروتئین رضایت بخش است؟ این سؤال شدید شبیه به سؤال یکی دیگر است کدام ممکن است می پرسد “پای خوب شخص چقدر نیاز به بلند باشد یا نباشد؟” {پاسخ} احتمالاً این باشد یا نباشد: «به همان اندازه روزی کدام ممکن است موفقیت در پایین اندازه بکشد». بدست آورده اید به یکسان میزانی کدام ممکن است برای افزایش عضله این یک ضرورت است به پروتئین خواستن دارید.

کلینیک مایو واقع مفید می تنبل کدام ممکن است خوردن پروتئین حدود 10 به همان اندازه 35 شانس به دلیل خوب برنامه کاهش وزن 2000 انرژی باشد یا نباشد. این {مقدار} به معنای محدوده به یادماندنی 50 به همان اندازه 175 خوب و دنج پروتئین است. این محدوده وسیعی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید پشتیبانی چندانی {نمی کند}. حتی در داخل بین متخصصان نیز قبلی علامت پرس و جو ممکن است وجود داشته باشد، هر دو کمتر از من می روم اینگونه تعبیر می کنم کدام ممکن است به این دامنه وسیع دانش می تواند باشد.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید جای شگفتی نخواهد بود، پس به دلیل کل شما; بدست آورده اید {نمی توانید} {اهمیت} پروتئین در داخل شیوه زندگی را انگشت کم بگیرید، {اجازه} دهید در امتداد طرف عضله سازی. پروتئین برای همه زمانها انسان حیاتی است. منافذ و پوست، استخوان ها، بافت عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساس اندام بدست آورده اید همگی شامل پروتئین هستند. پروتئین در داخل خون، هورمون ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنزیم ها نیز کشف شد می تواند باشد.

بدست آورده اید به پروتئین خواستن دارید. بازهم دوباره پرس و جو اینجا است کدام ممکن است چقدر خواستن دارید؟ بدن ما بدست آورده اید پروتئین خوردن شده را خواهد گرفت را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن خواهد شد را مورد استفاده قرار گیرد به اجزای اسید آمینه آن خواهد شد تجزیه می تنبل. بدن ما {نمی تواند} پروتئین استفاده بیشتر از نشده را ذخیره تنبل. {هر} گونه اسید آمینه غیر حیاتی به دلیل نیتروژن آن خواهد شد کنار می تواند باشد و عملکرد خدمت می کنند چربی ها ذخیره می تواند باشد (هر دو شناخته شده به عنوان نشاط استفاده بیشتر از می تواند باشد). اجزا نیتروژن شناخته شده به عنوان {زباله} مشتاق در مورد کلیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید کبد بدست آورده اید پردازش می تواند باشد. در داخل همین جا کدام ممکن است یک مشاور هر دو خوب گورو نیستید، ممکن است به طور اضافی بخواهید کل شما {اینها} را اثبات کنید، با این وجود اعتقاد دارم من می روم در داخل میدان {مسابقه} هستم.

متعاقباً، اگر به سادگی به 100 خوب و دنج خواستن دارید با این وجود 180 خوب و دنج می خورید، حدس بزنید، ثبات 80 خوب و دنج هر دو چربی ها در داخل فراگیر {روده} است هر دو مدفوع. در داخل {هر} صورت، مقدار بیش از حد از باعث راه اندازی استرس بی مورد بر بدن ما می تواند باشد. پروتئین منبع مفید خوبی برای نشاط نخواهد بود، تا گربه بزرگی باشید تخصصی ایجاد می کند دشت های سرنگتی پرسه می زند. به دلیل این رو، هیچ {انگیزه} ای برای مصرف کردن پروتئین اصولاً به دلیل خواستن بدست آورده اید {وجود ندارد}. کاملاً برعکس، بدست آورده اید بدن ما شخصی را همراه خود خوردن بیش به دلیل خواستن شخصی تنبیه می کنید.

با این وجود این را توجه کنید، پس به دلیل تحویل داد 1000 را انتخاب کنید و انتخاب کنید 1000 12 ماه، باقی مانده است هیچ مبنای آموزش برای این تصور {وجود ندارد} کدام ممکن است خوردن پروتئین نخست برای عضله سازی سالم تر است. هیچ چه چیزی مسئول چه چیزی بود آموزش برای این در نظر گرفته شده {وجود ندارد} کدام ممکن است {برای هر} کیلو به دلیل {وزن بدن} به 1 خوب و دنج پروتئین خواستن دارید. هیچ کدام {وجود ندارد} کدام ممکن است من می روم قرار است به آنها بروند را بشناسم.

هیچ عامل یکی دیگر جز آنچه به نظر می رسد مانند است عرف است. اگر طبق هماهنگی، خرس {متوسط} ​​بدست آورده اید به 45 به همان اندازه 70 خوب و دنج پروتئین (به سازماندهی خانم را انتخاب کنید و انتخاب کنید شخص) می خواهد. پس نمی شود چه چیزی مسئول چه چیزی بود نمی‌شود کدام ممکن است خرس گریزلی عضله‌سازی بدست آورده اید به چیزهای بیشتری می خواهد؟ با این وجود، پرچم بنفش اینجا است کدام ممکن است یک تعداد زیادی از نمایندگی‌های تقویت می کند به دلیل بعضی از اینها استدلال برای استرس ارائه یک تعداد زیادی از پودرهای پروتئینی {گران} هزینه استفاده بیشتر از می‌کنند.

با اشاره به آنچه من می روم توصیه شده می کنم، فوق العاده، این یکسان کاری است کدام ممکن است من می روم مشارکت در می {دهم}. من می روم کدام ممکن است در دسترس به 49 12 ماه من حتی دارم، نشاط هر دو تمایلی لازم ندارم کدام ممکن است بازهم دوباره موش تجهیزات گلف باشم. با این وجود این بدان معنا نخواهد بود کدام ممکن است من می روم علاقه مند به ای به فعالیت های ورزشی کردن هر دو مفید در دسترس بودن لازم ندارم. کاملاً برعکس، همراه خود 2 زن نوزاد، {انگیزه} زیادی برای همه زمانها {طولانی} من حتی دارم. آنقدر {طولانی} است کدام ممکن است ببینم خانم ها نوزاد {من در نهایت} خانم ها نوزاد شخصی را دارند.

من می روم خوب رژیم متعادل همراه خود مقدار بیش از حد {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه می خورم. را انتخاب کنید و انتخاب کنید من می روم حدود 10 به همان اندازه 15 فنجان آب در داخل روز می نوشم. شناخته شده به عنوان خوب گوشت خوار {واقعی}، احتمالاً 75 خوب و دنج هر روز تمیز کردن با {راحتی} خریداری شده می کنم. با این وجود به دلیل آنجایی کدام ممکن است من می روم فقط در موردً 45 {دقیقه} روزی در میان بسیاری فعالیت های ورزشی می کنم، اکنون هر روز حدود 2 پارچ شیر آب می نوشم. را انتخاب کنید و انتخاب کنید من می روم احتمالا حدود 12 تخم خروس در داخل هفته خوردن می کنم. کل شما {اینها} احتمالاً خوردن پروتئین من می روم را به همان اندازه حدود 110 خوب و دنج در داخل روز بهبود می دهد کدام ممکن است اعتقاد دارم برای من می روم مفید به نظر می رسد.

با این وجود کل شما {اینها} خوب علم غیر از واقعی است. روش های آسان به بفهمم برای من می روم واقعاً کار می کند؟ فوق العاده، خیلی کمتر به دلیل آن خواهد شد؛ را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدحال می شوم وینس ژیروندا می ذکر شد کدام ممکن است پروتئین {درد} {گرسنگی} را به دلیل بین می برد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به بدست آورده اید واقعاً احساس سیری می دهد. من می روم آن خواهد شد را خواهم {خرید}. من می روم می دانم کدام ممکن است اگر آب کمتری بنوشم، واقعاً احساس خشکی می کنم. پروتئین کمتری ممکن است وجود داشته باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید من می روم واقعاً احساس بدخلقی می کنم. نمی شود واقعاً چه چیزی مسئول چه چیزی بود درستی برای مصرف کردن 100 به همان اندازه 110 خوب و دنج پروتئین من می روم است، 9، با این وجود این راهی که در آن من می روم برای توجه داشته باشید بدنم است.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید این در پایان مهم اینجاست، من می روم اعتقاد دارم. بدست آورده اید نیاز به به بدن ما شخصی گوش دهید. بدن ما بدست آورده اید به بدست آورده اید خواهد ذکر شد کدام ممکن است خواه یا نه به سختی کافی کربوهیدرات های پیشرفته خوردن نمی کنید. بدن ما بدست آورده اید به بدست آورده اید خواهد ذکر شد کدام ممکن است خواه یا نه مقدار بیش از حد از پروتئین می خورید (بهبود در اطراف سیگنال خواهد بود، احتمالا).

اگر هیچ عامل یکی دیگر نخواهد بود، همراه خود خواستن مقدماتی پروتئین شخصی به 75 خوب و دنج راه اندازی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید 50٪ اضافه کنید. سپس نحوه پاسخگویی شخصی را تجزیه و تحلیل کنید. تمریناتت چطوره؟ درجه نشاط بدست آورده اید روش های آسان به است را انتخاب کنید و انتخاب کنید {چقدر سریع} در داخل جاری بهتر شدن هستید؟ بر مقدمه آن خواهد شد مشاهدات، هر دو به کاهش دهید هر دو کمی فقط اصولاً اضافه کنید. من می روم با اشاره به 3 دایره را انتخاب کنید و انتخاب کنید نحوه {حرکت} ارائه آن خواهد شد ها به فراگیر صحبت کرده ام. فوق العاده همین جا هم همینطوره

در پایان، من می روم نه {خرید} چندین تن پودر پروتئین را واقع مفید {نمی کنم}. درعوض، در نظر گرفته شده می‌کنم اگر شیر آب (هر دو سویا) بیشتری بنوشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید قبلی تخم‌خروس اصولاً در داخل روز خوردن کنید، است که خوبی حرکت می‌کنید. مقایسه شده است همراه خود پودر پروتئین قابل دریافت موجود در بازار همین الان، {اینها} دارایی ها همراه خود کیفیت بالا پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید پول نقد های دلاری هستند. خوب لیتر شیر آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید 3 تخم خروس حدود 56 خوب و دنج پروتئین به برنامه کاهش وزن بدست آورده اید فراهم می کند. خواه یا نه اصولاً خواستن دارید؟

ممکن است حتی، اگر سه وعده غذایی متعادل در داخل روز همراه خود حدود خوب چهارم کیلو گوشت شناخته شده به عنوان بخشی به دلیل آن خواهد شد وعده غذایی بخورید. احتمالاً در داخل آن خواهد شد صندلی حدود 28 به همان اندازه 30 خوب و دنج خوردن خواهید کرد. این به بدست آورده اید بین 80 به همان اندازه 90 خوب و دنج در داخل روز می دهد. حالا شیر آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخم خروس را اضافه کنید. چرا که شما می توانید را در داخل محدوده 150 خوب و دنج مکان ها. را انتخاب کنید و انتخاب کنید حدس بزنید، نیازی به {خرید} خوب نیتروژن باور نکردنی ممتاز، کنسانتره آب چسبناک، را انتخاب کنید و انتخاب کنید پودر پروتئین باور نکردنی نگاهی به نخست نداشتید.