برای کاهش وزن چقدر کالری باید بخورم؟ – اگر این کار را اشتباه انجام دهید، می توانید وزن اضافه کنید

شروع یک رژیم غذایی جدید می تواند بسیار چالش برانگیز باشد، از فهمیدن اینکه چه غذاهایی می توانید بخورید و نمی توانید بخورید، چه زمانی از روز باید بخورید و البته چه مقدار کالری باید بخورید تا واقعا وزن کم کنید.

خوشبختانه، تعیین میزان صحیح کالری برای بدن خود یک محاسبه نسبتاً ساده است. مقدار کالری که می توانید در روز بخورید بر اساس چند فاکتور مختلف از جمله سن، جنس، وزن، قد و در نهایت سطح فعالیت کلی شما است. به طور کلی، زنان نسبت به مردان به کالری کمتری در روز نیاز دارند و هر چه در زندگی روزمره فعال تر باشید، می توانید بدون افزایش وزن غذا بخورید.

تعداد زیادی ماشین حساب آنلاین کالری وجود دارد تا بفهمید بدن شما روزانه به چه مقدار کالری برای حفظ وزن نیاز دارد. به عنوان مثال، یک زن 30 ساله که 150 پوند وزن و 5 فوت و 3 اینچ قد دارد و سبک زندگی کمی فعال دارد (شاید 1 یا 2 بار در هفته ورزش کند) حدود 1873 کالری در روز می سوزاند.

این بدان معناست که این زن می تواند روزانه 1873 کالری برای حفظ وزن فعلی خود مصرف کند. فهمیدن اینکه او چقدر کالری باید از اینجا بخورد بسیار ساده است. یک پوند چربی 3500 کالری است، بنابراین برای کاهش 1 پوند چربی در هفته، باید روزانه 500 کالری از رژیم غذایی خود حذف کند. بنابراین او می توانست روزانه 1373 کالری برای کاهش وزن مصرف کند.

اگر او یک رژیم غذایی را شروع می کرد و به طور متوسط ​​1373 کالری در روز می خورد، هفته ای 1 پوند چربی از دست می داد. به طور کلی مصرف کمتر از 1200 کالری در روز برای کسی توصیه نمی شود. انجام این کار ممکن است متابولیسم شما را کند کند و باعث شود که اصلاً مقدار زیادی چربی از دست ندهید، که به طور باور نکردنی نتیجه معکوس دارد، به خصوص که به احتمال زیاد با چنین رژیم غذایی کم کالری خود را عذاب می دهید.

ایده بهتر این است که 500 کالری کسری را با هم ترکیب کنید و در عین حال میزان ورزش را افزایش دهید تا 500 کالری اضافی در روز بسوزانید. این باعث می شود روزانه 1000 کالری چربی بسوزانید و به معنای از دست دادن 2 پوند چربی در هفته است.

بنابراین برای اینکه مشخص کنید برای کاهش وزن چه مقدار کالری باید بخورید، با استفاده از یک ماشین حساب آنلاین مقدار کالری را که می سوزانید، 500 کم کنید.

یکی دیگر از راه‌های سریع برای تخمین کالری سوزاندن روزانه این است که اگر اصلاً ورزش نمی‌کنید، وزن خود را در 13 ضرب کنید، اگر چند بار در هفته ورزش می‌کنید، در 16 ضرب کنید و اگر هر روز به مدت یک ساعت ورزش می‌کنید، در 19 ضرب کنید. ساعت یا بیشتر با این حال، اگر از ماشین حسابی استفاده کنید که سن و قد شما را در بر می گیرد، اعداد دقیق تری دریافت خواهید کرد.