برنامه رژیم غذایی کاهش وزن – برنامه رژیم غذایی با چرخش کربوهیدرات جیسون هانتر

برنامه‌های غذایی می‌آیند و می‌روند، اما زمانی که یک برنامه قدرت ماندگاری داشته باشد، واقعاً چیزی می‌گوید – این بدان معناست که برای مردم کار می‌کند. برنامه رژیم غذایی چرخش کربوهیدرات که توسط جیسون هانتر ایجاد شده است، در این دسته قرار می گیرد. جیسون به عنوان یک متخصص تغذیه ثبت شده، دارای اعتبار تغذیه ای است تا به رژیم گیرندگان برنامه ای بدهد که سریع و موثر عمل کند.

او ابتدا طرح را به دو قسمت تقسیم کرده است: یکی برای مردان و دیگری برای زنان.

نسخه زنانه نام دارد: رژیم کاهش سایز لباس دراماتیک

نسخه مردانه نام دارد: از رژیم روده من خلاص شوید

این امر منطقی است، زیرا مردان و زنان تمایل به افزایش وزن و حفظ وزن در قسمت های مختلف بدن خود دارند. زنان عمدتاً می‌خواهند چربی‌های ناخواسته را در باسن، ران‌ها و کمر خود از بین ببرند، در حالی که مردان می‌خواهند از شر چربی‌های شکمی خلاص شوند.

از آنجایی که او در زمینه تغذیه تحصیل کرده است، جیسون مدتی را در کتاب خود می گذراند و به شما در مورد تناسب اندام و سالم ماندن در طولانی مدت آموزش می دهد. من واقعاً فکر می‌کنم این اطلاعات مهمی است که دائماً نیاز به تکرار دارد، زیرا اکثر مردم ناامیدی از کاهش وزن را تجربه می‌کنند و سپس همه چیز را به دست می‌آورند. اگر یاد بگیرید که بدن شما واقعاً چگونه با غذا کار می کند، لازم نیست اینطور باشد.

رژیم چرخشی کربوهیدرات شامل برنامه غذایی هفتگی است که از چرخه کالری برای دستیابی به کاهش وزن مطلوب استفاده می کند. هر سه روز، مقدار کربوهیدرات، چربی و پروتئینی که می خورید را تغییر می دهید. بعضی روزها وعده های غذایی کم کربوهیدرات می خورید، بعضی روزها وعده های غذایی پر کربوهیدرات می خورید و روزهای دیگر وعده های غذایی بدون کربوهیدرات می خورید.

از آنجایی که یک دسته کامل از غذاها وجود دارد که می توانید بخورید که در هر چرخه قرار می گیرند، برای غذاهایی که شما را سیر می کنند گرسنه نخواهید بود. در واقع، جیسون معتقد است که گرسنگی دادن به خود برای کاهش وزن یک روش کاهش وزن است. بدن با نگه داشتن کالری به گرسنگی پاسخ می دهد – دقیقاً نتیجه عکسی که شما سعی می کنید به دست آورید.

شما باید از هر رژیمی که چندین روز متوالی مانند یک خرگوش غذا می خورید خودداری کنید (مثلاً رژیم سوپ کلم)، زیرا به سرعت در حال سوختن با آن خواهید بود، در این صورت احتمال زیادی برای بازگشت به رژیم غذایی خود خواهید داشت. غذاهای چرب مورد علاقه برای جبران احساس گرسنگی

این رژیم برای افرادی است که می توانند به مدت 30 روز یک برنامه غذایی دقیق را دنبال کنند و آماده هستند که انتخاب های غذایی و سلامت تغذیه خود را جدی بگیرند. دوچرخه سواری کالری یک روش ثابت شده کاهش وزن است که کار می کند و شما می توانید به راحتی انجام این کار را در خانه یاد بگیرید.