برنامه غذایی سالم ۷ روزه (۱۳ تا ۱۹ ژوئن)


ارسال شده 10 ژوئن 2022 توسط جینا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

یک برنامه غذایی 7 روزه رایگان و انعطاف پذیر کاهش وزن شامل صبحانه، ناهار و شام و لیست خرید. همه دستور العمل ها شامل ماکروها و پیوندهایی به سازنده دستور العمل WW هستند تا امتیازات شخصی خود را بدست آورید.

برنامه غذایی سالم 7 روزه

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که هنوز پدرتان را در کنار خود دارید، مطمئن شوید که در این روز پدر کمی به او عشق نشان می دهید! چه آن شخصیت خاص پدر یک مرد استیک، ماهی یا گوشت خوک باشد- من برای او دستور تهیه دارم! و دسر را فراموش نکنید! روز پدر را به همه پدران بیولوژیک، پدران ناتنی، پدران خوانده و کسانی که تصمیم می‌گیرند قدم بگذارند و آن شخصیت باشند مبارک باد-امیدوارم همه شما روز خوبی داشته باشید!

با افزایش شدید قیمت مواد غذایی، بسیاری از ما مجبور به تنظیم، کاهش و/یا خلاقیت بیشتر در وعده‌های غذایی خود هستیم. یکی از بهترین راه‌ها برای ماندن در بودجه و حفظ عادات غذایی سالم، برنامه غذایی است. می‌توانید با ثبت‌نام در Relish+ برنامه‌های غذایی ۵ روزه بودجه بیشتری دریافت کنید (یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان در اینجا دریافت کنید!)

از شما دعوت شده است که به یک چت ویدیویی زنده و تعاملی رایگان با دانیل هازارد از تیم Skinnytaste بپیوندید. او همه چیز در مورد برنامه های غذایی که ما ایجاد می کنیم صحبت می کند، به علاوه به شما نکاتی را در مورد نحوه سفارشی کردن آنها با استفاده از Relish+ ارائه می دهد. او می تواند به هر سوالی که در مورد خود برنامه ها یا صرفاً برنامه ریزی غذایی سالم و به طور کلی دارید پاسخ دهد. اینجا ثبت نام کنید، امیدوارم شما را آنجا ببینم!

برنامه ریز غذا با طعم اسکی

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

من همچنین هیجان زده هستم که برنامه Skinnytaste Ultimate Meal Planner اکنون در دسترس است! برنامه ریز غذای مارپیچ 52 هفته ای دارای شبکه های برنامه ریزی هفتگی برای وعده های غذایی است که می توانید در صورت تمایل آن ها را جدا کرده و در یخچال خود قرار دهید، یک برنامه غذایی 12 هفته ای، 30 دستور (15) دستور العمل جدید، و فهرست خواربار فروشی. من دوست دارم هفته ام را با قدردانی، تأیید و نیت شروع کنم، بنابراین فضایی را نیز برای آن در نظر گرفتم. امیدوارم شما هم مثل من این را دوست داشته باشید!

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

برنامه ریز غذا را از اینجا بخرید:

نکته ای در مورد امتیازهای شخصی WW:

من دیگر امتیاز ارائه نمی دهم زیرا آنها در برنامه های جدید Weight Watchers متفاوت هستند، اما پیوندهایی به آنها ارائه می دهم WW امتیازهای شخصی سازنده دستور العمل برای همه دستور العمل ها. به دنبال دکمه نارنجی در کارت دستور العمل نکات شخصی من WW را می گوید. روی آن کلیک کنید و شما را به وب‌سایت Weight Watchers می‌برد، جایی که می‌توانید امتیازهای WW را ببینید و آن را به روز خود اضافه کنید (فقط ایالات متحده، باید به حساب خود وارد شوید). تمام دستور العمل های کتاب آشپزی در فهرست کتاب آشپزی نیز به روز می شوند!

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه غذایی من تازه کار هستید، من این برنامه های غذایی سالم و منعطف 7 روزه را به اشتراک گذاشته ام (شما می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا ببینید) که به عنوان راهنما در نظر گرفته شده است. اتاق تکان دادن فراوان برای شما غذای بیشتری اضافه کنیدقهوه، نوشیدنی‌ها، میوه‌ها، تنقلات، دسر، شراب، و غیره یا دستور العمل‌ها را با غذاهایی که ترجیح می‌دهید عوض کنید، می‌توانید دستور العمل‌ها را بر اساس دوره در فهرست جستجو کنید. بسته به اهدافتان، باید حداقل 1500 کالری* در روز هدف بگیرید. هیچ اندازه ای برای همه وجود ندارد، این بر اساس اهداف، سن، وزن و غیره شما متغیر است.

همچنین یک لیست دقیق و سازمان یافته خواربار وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار ساده تر و استرس زا کمتر می کند. در پول و زمان خود صرفه جویی کنید. کمتر بیرون غذا می‌خورید، غذای کمتری را هدر می‌دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در اختیار خواهید داشت تا شما را در مسیر درست نگه دارید.

در نهایت، اگر شما در فیس بوک به انجمن فیسبوک Skinnytaste من بپیوندید، جایی که همه عکس‌های دستور پخت غذا را به اشتراک می‌گذارند، می‌توانید اینجا بپیوندید. من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید در لیست ایمیل قرار بگیرید، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز برنامه غذایی را از دست ندهید!

برنامه غذایی:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه، برای سرو 1 نفر طراحی شده است، در حالی که شام ​​و تمام وعده های غذایی در روزهای شنبه و یکشنبه برای خدمت به یک خانواده 4 نفره طراحی شده است. برخی از دستور العمل ها به اندازه کافی باقیمانده غذا را برای دو شب یا ناهار روز بعد تهیه می کنند. لیست مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه همه وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید.

دوشنبه (6/13)
ب: کاسه صبحانه پنیر کلبه توت
L: سالاد مرغ کبابی، توت فرنگی و آووکادو با سس مرکبات*
د: توفو با سبزیجات در سس سویا کنجد با ¾ فنجان برنج قهوه ای
کل کالری: 1089**

سه شنبه (14/6)
ب: 2 تخم مرغ آب پز و 1 فنجان طالبی
L: سالاد مرغ کبابی، توت فرنگی و آووکادو با سس مرکبات باقی مانده
D: قایق های کدو سبز پر شده با تاکو با Arroz Congri

کل کالری: 1008**

چهارشنبه (15/6)
ب: کاسه صبحانه پنیر کلبه توت
ل: کلوپ بوقلمون با 8 عدد بچه هویج
D: ماکارونی Orecchiette با سوسیس مرغ و کلم بروکلی

کل کالری: 935**

پنجشنبه (16/6)
ب: 2 تخم مرغ آب پز و 1 فنجان طالبی
L: ماکارونی Orecchiette باقی مانده با سوسیس مرغ و کلم بروکلی
د: ورقه تابه مرغ ایتالیایی و شام سبزیجات

کل کالری: 950**

جمعه (17/6)
ب: کاسه صبحانه پنیر کلبه توت
L: ماکارونی Orecchiette باقی مانده با سوسیس مرغ و کلم بروکلی
د: کاسه فاجیتا میگو

کل کالری: 987**

شنبه (18/6)
ب: کاسرول صبحانه Tex Mex
L: کلوپ بوقلمون (دستور پخت x 4) با 8 عدد هویج بچه
د: شام بیرون

کل کالری: 627**

یکشنبه (6/19)
ب: ته کاسه صبحانه LEFTOVER Tex Mex
L: سالاد Farro با فتا، خیار و گوجه فرنگی خشک شده با 3 اونس سینه مرغ کبابی
د: استیک بالزامیک کبابی با گوجه فرنگی و آروگولا با سالاد پاستا سبزیجات کبابی اورزو

کل کالری: 1110**

*در صورت تمایل یکشنبه شب را آماده کنید.
**این فقط یک راهنما است، زنان باید روزانه حدود 1500 کالری دریافت کنند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین وجود دارد
کالری مورد نیاز شما من فضای زیادی را برای شما باقی گذاشته‌ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه، نوشیدنی‌ها، میوه‌ها،
تنقلات، دسر، شراب و غیره

* سند گوگل