برنامه غذایی سالم ۷ روزه (۱۵ تا ۲۱ اوت)


ارسال شده 13 آگوست 2022 توسط جینا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

یک برنامه غذایی 7 روزه رایگان و انعطاف پذیر کاهش وزن شامل ایده های صبحانه، ناهار و شام و لیست خرید. همه دستور العمل ها شامل ماکروها و پیوندهایی به سازنده دستور العمل WW هستند تا امتیازات شخصی خود را دریافت کنید.

برنامه غذایی 7 روزه سالم

در حالی که بسیاری از ما هنوز به اندازه کافی خوش شانس هستیم که از آخرین روزهای تنبل تابستان لذت می بریم، برخی از شما قبلاً فرزندان خود را به مدرسه فرستاده اید. من همیشه ممنونم که اینجا در لانگ آیلند چند هفته دیگر فرصت داریم! برای کسانی که در حال حاضر ناهار را بسته‌بندی می‌کنند، این زیبا و سالم Bento Box Turkey Club Roll Up را امتحان کنید! برای بعد از مدرسه به چند میان وعده سریع نیاز دارید؟ برای رفع سریع و آسان، لقمه های پیتزا پپرونی یا اسنک های سیب شکل دونات من را بررسی کنید!

با افزایش شدید قیمت مواد غذایی، بسیاری از ما مجبور به تنظیم، کاهش و/یا خلاقیت بیشتر در وعده‌های غذایی خود هستیم. یکی از بهترین راه‌ها برای ماندن در بودجه و حفظ عادات غذایی سالم، برنامه غذایی است. می‌توانید با ثبت‌نام در Relish+ برنامه‌های غذایی ۵ روزه بودجه‌ای بیشتری دریافت کنید (یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه در اینجا دریافت کنید!)

برنامه ریز غذا با طعم اسکی

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

من همچنین هیجان زده هستم که برنامه Skinnytaste Ultimate Meal Planner اکنون در دسترس است! برنامه ریز غذای مارپیچ 52 هفته ای دارای شبکه های برنامه ریزی هفتگی برای وعده های غذایی است که می توانید در صورت تمایل آن ها را جدا کرده و در یخچال خود قرار دهید، یک برنامه غذایی 12 هفته ای، 30 دستور (15) دستور العمل جدید، و فهرست خواربار فروشی. من دوست دارم هفته ام را با قدردانی، تأیید و نیت شروع کنم، بنابراین فضایی را نیز برای آن در نظر گرفتم. امیدوارم شما هم مثل من این را دوست داشته باشید!

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

برنامه ریز غذا را از اینجا بخرید:

نکته ای در مورد امتیازات شخصی WW:

من دیگر امتیاز ارائه نمی دهم زیرا آنها در برنامه های جدید Weight Watchers متفاوت هستند، اما پیوندهایی به آنها ارائه می دهم WW امتیازهای شخصی سازنده دستور العمل برای همه دستور العمل ها. به دنبال دکمه نارنجی در کارت دستور العمل می گوید نکات شخصی من WW. روی آن کلیک کنید و شما را به وب‌سایت Weight Watchers می‌برد، جایی که می‌توانید امتیازهای WW را ببینید و آن را به روز خود اضافه کنید (فقط ایالات متحده، باید به حساب خود وارد شوید). تمام دستور العمل های کتاب آشپزی در فهرست کتاب آشپزی نیز به روز می شوند!

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه‌های غذایی من تازه کار هستید، من این برنامه‌های غذایی سالم و منعطف 7 روزه را به اشتراک گذاشته‌ام (شما می‌توانید برنامه‌های غذایی قبلی من را در اینجا ببینید) که به‌عنوان راهنما در نظر گرفته شده‌اند. اتاق تکان دادن فراوان برای شما غذای بیشتری اضافه کنیدقهوه، نوشیدنی‌ها، میوه‌ها، تنقلات، دسر، شراب، و غیره یا دستور العمل‌ها را با غذاهایی که ترجیح می‌دهید عوض کنید، می‌توانید دستور العمل‌ها را بر اساس دوره در فهرست جستجو کنید. بسته به اهدافتان، باید حداقل ۱۵۰۰ کالری* در روز هدف بگیرید. هیچ اندازه ای برای همه وجود ندارد، این بر اساس اهداف، سن، وزن و غیره متفاوت است.

همچنین فهرست دقیق و سازماندهی شده خواربار فروشی وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار ساده تر و استرس زا کمتر می کند. در پول و زمان خود صرفه جویی کنید. کمتر بیرون غذا می‌خورید، غذای کمتری را هدر می‌دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در اختیار خواهید داشت تا شما را در مسیر درست نگه دارید.

در نهایت، اگر شما در فیس بوک به انجمن فیسبوک Skinnytaste من بپیوندید، جایی که همه عکس‌های دستور پخت غذا را به اشتراک می‌گذارند، می‌توانید اینجا بپیوندید. من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید در لیست ایمیل قرار بگیرید، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز برنامه غذایی را از دست ندهید!

برنامه غذایی:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه، برای سرو 1 نفر طراحی شده است، در حالی که شام ​​و تمام وعده های غذایی در روزهای شنبه و یکشنبه برای خدمت به یک خانواده 4 نفره طراحی شده است. برخی از دستور العمل ها به اندازه کافی باقیمانده غذا را برای دو شب یا ناهار روز بعد تهیه می کنند. لیست مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه همه وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید.

دوشنبه (15/8)
ب: میله های جو دوسر پخته شده فوری با ½ فنجان ماست یونانی ساده
L: کاسه کاپرز پنیر کلبه گوجه فرنگی با 1 اونس نان خمیر ترش
د: پارمزان بادمجان شکم پر با سالاد سبز*

کل کالری: 1005**

سه شنبه (16/8)
ب: میله های جو دوسر پخته شده در قابلمه فوری با ½ فنجان ماست یونانی ساده
L: کاسه کاپرز پنیر کلبه گوجه فرنگی با 1 اونس نان خمیر ترش
D: کارنیتاهای گوشت خوک قابلمه فوری با 2 تورتیلا ذرت، پیکو د گالو و 1 اونس آووکادو

کل کالری: 1011**

چهارشنبه (17/8)
ب: میله های جو دوسر پخته شده در قابلمه فوری با ½ فنجان ماست یونانی ساده
ل: سالاد تخم نخود
D: کارنیتاهای گوشت خوک قابلمه‌ای باقیمانده روی برنج و کدو سبز مکزیکی سیلانتروی چیپوتل

کل کالری: 1163**

پنجشنبه (8/18)
ب: اسموتی سبز موز هلو با دانه کنف با 1 قاشق پودر پروتئین (½ دستور غذا)
L: باقیمانده سالاد تخم نخود
د: اسپاگتی با مرغ و گوجه فرنگی

کل کالری: 985**

جمعه (19/8)
ب: اسموتی سبز موز هلو با دانه کنف با 1 قاشق پودر پروتئین (½ دستور غذا)
L: باقیمانده سالاد تخم نخود
د: ماهی قزل آلا کبابی با بروشتا آووکادو # با کلم بروکلی و اورزو
کل کالری: 1155**

شنبه (20/8)
ب: وافل جو دو سر پر پروتئین (دستور 2 عدد) با 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی و ½ موز
L: کاسه میگو و سبزیجات کبابی
د: شام بیرون

کل کالری: 516**

یکشنبه (21/8)
ب: وافل جو دو سر با پروتئین بالا با 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی و ½ موز
L: سالاد BLT با آووکادو
D: کباب مرغ ترشی سزار با کدو سبز و رومی کبابی با سالاد کوسکوس هیوستون

کل کالری: 968**

*سالاد سبز شامل 12 فنجان سبزی مخلوط، 4 پیازچه و هر کدام 1 فنجان: گوجه فرنگی، خیار، هویج و
نخود با ½ فنجان وینگرت سبک. ½ سالاد را با سس کناری برای شام سه شنبه کنار بگذارید.
**این فقط یک راهنما است، زنان باید روزانه حدود 1500 کالری دریافت کنند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین وجود دارد
کالری مورد نیاز شما من فضای زیادی را برای شما باقی گذاشته‌ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه، نوشیدنی‌ها، میوه‌ها،
تنقلات، دسر، شراب و غیره

# میگو و سبزیجات را در صورت تمایل برای ناهار شنبه آماده و کبابی کنید.

* سند گوگل