برنامه غذایی سالم ۷ روزه (۲۱ تا ۲۷ نوامبر)


ارسال شده 18 نوامبر 2022 توسط جینا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

یک برنامه غذایی 7 روزه رایگان و انعطاف پذیر برای کاهش وزن شامل ایده های صبحانه، ناهار و شام و لیست خرید. همه دستور العمل ها شامل ماکروها و پیوندهایی به سازنده دستور العمل WW هستند تا امتیازات شخصی خود را دریافت کنید.

برنامه غذایی سالم ۷ روزه (۲۱ تا ۲۷ نوامبر)

برنامه غذایی 7 روزه سالم

روز شکرگزاری اگر استوری های اینستاگرام من را تماشا کرده اید، می دانید که من برای روز بزرگ برنامه ریزی و آماده کرده ام! برخی از دستور العمل های مورد علاقه من برای این تعطیلات را بررسی کنید مانند شور خشک بوقلمون که این یکشنبه شروع خواهم کرد (این یک آب نمک 4 روزه است)، سوسیس مرغ و
چاشنی گیاهی، و برای دسر من و برای دسر چیزکیک کدو حلوایی No Bake من! امیدوارم روزی پر از عشق، خانواده، دوستان و غذای خوب داشته باشید!

با افزایش شدید قیمت مواد غذایی، بسیاری از ما مجبور به تنظیم، کاهش و/یا خلاقیت بیشتر در وعده‌های غذایی خود هستیم. یکی از بهترین راه‌ها برای ماندن در بودجه و حفظ عادات غذایی سالم، برنامه غذایی است. می‌توانید با ثبت‌نام در Relish+ برنامه‌های غذایی ۵ روزه بودجه بیشتری دریافت کنید (یک دوره آزمایشی ۱۴ روزه رایگان در اینجا دریافت کنید!)

برنامه ریز غذا با طعم اسکی

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

من همچنین هیجان زده هستم که برنامه Skinnytaste Ultimate Meal Planner اکنون در دسترس است! برنامه ریز غذای مارپیچ 52 هفته ای دارای شبکه های برنامه ریزی هفتگی برای وعده های غذایی است که می توانید در صورت تمایل آن ها را جدا کرده و در یخچال خود قرار دهید، یک برنامه غذایی 12 هفته ای، 30 دستور (15) دستور العمل جدید، و فهرست خواربار فروشی. من دوست دارم هفته ام را با قدردانی، تأیید و نیت شروع کنم، بنابراین فضایی را نیز برای آن در نظر گرفتم. امیدوارم شما هم مثل من این را دوست داشته باشید!

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

برنامه ریز غذا را از اینجا بخرید:

نکته ای در مورد امتیازات شخصی WW:

من دیگر امتیاز ارائه نمی دهم زیرا آنها در برنامه های جدید Weight Watchers متفاوت هستند، اما پیوندهایی به آنها ارائه می دهم WW امتیازهای شخصی سازنده دستور العمل برای همه دستور العمل ها. به دنبال دکمه نارنجی در کارت دستور العمل می گوید امتیاز شخصی من WW. روی آن کلیک کنید و شما را به وب‌سایت Weight Watchers می‌برد، جایی که می‌توانید امتیازهای WW را ببینید و آن را به روز خود اضافه کنید (فقط ایالات متحده، باید به حساب خود وارد شوید). تمام دستور العمل های کتاب آشپزی در فهرست کتاب آشپزی نیز به روز می شوند!

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه‌های غذایی من تازه کار هستید، من این برنامه‌های غذایی سالم و منعطف 7 روزه را به اشتراک گذاشته‌ام (شما می‌توانید برنامه‌های غذایی قبلی من را در اینجا ببینید) که به‌عنوان راهنما در نظر گرفته شده‌اند. اتاق تکان دادن فراوان برای شما غذای بیشتری اضافه کنیدقهوه، نوشیدنی‌ها، میوه‌ها، تنقلات، دسر، شراب، و غیره یا دستور العمل‌ها را با غذاهایی که ترجیح می‌دهید عوض کنید، می‌توانید دستور العمل‌ها را بر اساس دوره در فهرست جستجو کنید. بسته به اهدافتان، باید حداقل 1500 کالری* در روز هدف بگیرید. هیچ اندازه ای برای همه وجود ندارد، این بر اساس اهداف، سن، وزن و غیره متفاوت است.

همچنین یک لیست دقیق و سازمان یافته خواربار وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار آسان تر و استرس زا کمتری می کند. در پول و زمان خود صرفه جویی کنید. کمتر بیرون غذا می‌خورید، غذای کمتری را هدر می‌دهید و همه چیزهایی را که نیاز دارید در اختیار خواهید داشت تا شما را در مسیر درست نگه دارید.

در نهایت، اگر شما در فیس بوک به انجمن فیسبوک Skinnytaste من بپیوندید، جایی که همه عکس‌های دستور پخت غذا را به اشتراک می‌گذارند، می‌توانید اینجا بپیوندید. من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید در لیست ایمیل قرار بگیرید، می توانید در اینجا مشترک شوید تا هرگز برنامه غذایی را از دست ندهید!

برنامه غذایی:

صبحانه و ناهار دوشنبه تا جمعه، برای سرو 1 نفر در نظر گرفته شده است، در حالی که شام ​​و همه وعده های غذایی در روزهای شنبه و یکشنبه برای خدمت به یک خانواده 4 نفره طراحی شده است. برخی از دستور العمل ها به اندازه کافی باقیمانده غذا را برای دو شب یا ناهار روز بعد تهیه می کنند. لیست مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه همه وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید.

دوشنبه (11/21)
ب: 1 تخم مرغ به اضافه ½ فنجان سفیده تخم مرغ مخلوط شده با 1 برش نازک نان تست غلات کامل و ½ یک گریپ فروت
L: سالاد خرد شده مرغ آسیایی
د: سوپ کدو حلوایی بلوط بوداده خامه ای با سالاد کلم پیچ با کینوا و کرن بری

کل کالری: 984*

سه شنبه (11/22)
ب: 1 تخم مرغ به اضافه ½ فنجان سفیده تخم مرغ مخلوط شده با 1 برش نازک نان تست غلات کامل و ½ یک گریپ فروت
L: سالاد خرد شده با مرغ آسیایی
د: ماهی خرطومی پنیری Enchilada

کل کالری: 1075*

چهارشنبه (23/11)
ب: تخم مرغ مخلوط شده انچیلادا با پروتئین بالا
L: سالاد خرد شده با مرغ آسیایی
D: اسپاگتی و سس گوشت یک دیگ با 2 فنجان آروگولا، ½ اونس پارمزان تراشیده شده و 1 قاشق غذاخوری سبک
سرکه بالزامیک

کل کالری: 1067*

پنجشنبه (24/11)
ب: کاسه پنیر کلبه مرزه
L: مینی پای اسفناج یونانی و قارچ شکم پر با کلم بروکلی و سوسیس
د: آب نمک خشک بوقلمون، لوبیا سبز تفت داده شده با پیاز کاراملی، سوسیس مرغ و
چاشنی سبزی، پوره سیب زمینی قابلمه فوری، سس کرن بری گلابی و کاسرول سیب زمینی شیرین وانیلی با پرالین
تاپینگ

کل کالری: 1325*

جمعه (11/25)
ب: کاسه پنیر کلبه مرزه
L: باقی مانده سالاد کاب برداشت بوقلمون (دستور پخت 2 عدد)
د: سوپ پای بوقلمون با یک رول غلات کامل

کل کالری: 969*

شنبه (26/11)
ب: باقی مانده بوقلمون و فریتاتا سیب زمینی شیرین
L: سالاد پرتقال ناول با آووکادو با 3 اونس میگو پخته شده
د: شام بیرون

کل کالری: 533*

یکشنبه (11/27)
ب: جو دوسر برش فولادی قابلمه فوری
L: بوقلمون با 8 عدد بچه هویج ذوب می شود
د: کاسه ماهی قزل آلا آسیایی سیاتل

کل کالری: 921*

*این فقط یک راهنما است، زنان باید روزانه حدود 1500 کالری دریافت کنند. در اینجا یک ماشین حساب مفید برای تخمین نیاز کالری شما وجود دارد. من فضای زیادی را برای شما باقی گذاشته ام تا مواد غذایی بیشتری مانند قهوه، نوشیدنی، میوه، تنقلات، دسر، شراب و غیره اضافه کنید.

* سند گوگل