برنامه غذایی سالم ۷ روزه (۳ تا ۹ ژانویه)


گسترش 31 دسامبر 2021 توسط جنا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

برنامه غذایی کاهش وزن 7 روزه رایگان شامل صبحانه، ناهار، شام و لیست خرید. دستور العمل ها شامل ماکروها و پیوندهایی به سازنده دستور العمل های WW برای امتیاز شخصی شما هستند.

برنامه غذایی 7 روزه سالم

سلام تا سال 2022! با آرزوی سالی شاد و سلامت برای همه شما در برنامه غذایی این هفته، متوجه برخی از غذاهای مورد علاقه خواهید شد که 25 دستور غذای برتر Skinnytaste را برای سال 2021 معرفی کردند. آیا مورد علاقه شما کارساز بوده است؟ اگر به من نگفتی مال تو چیست! و فراموش نکنید که Relish+ را بررسی کنید، جایی که می توانید اندازه وعده های غذایی این برنامه های غذایی را برای گروه های بزرگتر یا کوچکتر تنظیم کنید.

برنامه ریز غذا با طعم اسکی

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

من همچنین برای به اشتراک گذاشتن برنامه‌ریزی غذایی Skinnytaste هیجان‌زده هستم که اکنون در دسترس است! برنامه ریز غذای مارپیچ 52 هفته ای شامل شبکه های برنامه ریزی هفتگی برای وعده های غذایی است که می توانید در صورت تمایل آن ها را خرد کرده و در یخچال قرار دهید، یک برنامه غذایی 12 هفته ای، 30 (15 دستور غذای جدید) و لیست های خرد شده مواد غذایی. من دوست دارم هفته ام را با قدردانی، تاکیدات و نیت شروع کنم، بنابراین فضایی را برای آن نیز در نظر گرفته ام. امیدوارم شما هم مثل من این را دوست داشته باشید!

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

برنامه ریز غذا را از اینجا بخرید:

نکته ای در مورد امتیاز شخصی WW:

بسیاری از شما می پرسید که آیا من نکات شخصی WW را در دستور العمل های خود قرار می دهم. من پیوندهایی به سازنده دستور العمل خود اضافه می کنم، دکمه نارنجی را به دکمه دستور چاپ چاپ کنید که نکات شخصی من را نشان می دهد. روی آن کلیک کنید و شما را به سایت WW می برد که در آنجا می توانید امتیازها را ببینید و آنها را به روز خود اضافه کنید (فقط ایالات متحده، باید به حساب خود وارد شوید).

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه غذایی من تازه کار هستید، من این برنامه های غذایی سالم و انعطاف پذیر 7 روزه رایگان را به اشتراک گذاشته ام (شما می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا ببینید) که قرار است یک راهنما باشند، با فضای زیادی برای مانور دادن برای هر غذای بیشتری اضافه کنیدقهوه، نوشیدنی، میوه، میان وعده، دسر، شراب، و غیره یا دستور العمل ها را با وعده های غذایی مورد علاقه خود عوض کنید، می توانید دستور العمل ها را بر اساس دوره در فهرست جستجو کنید. شما باید روزانه حدود 1500 کالری* دریافت کنید.

همچنین یک لیست دقیق و سازمان یافته خواربار وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار آسان تر و استرس زاتر می کند. در پول و زمان شما صرفه جویی می کند. شما بیشتر اوقات بیرون غذا می خورید، غذای کمتری را هدر می دهید و همه چیزهایی را که برای کمک به شما در مسیر نیاز دارید در دسترس دارید.

در نهایت، اگر در فیس‌بوک هستید، به انجمن فیس‌بوک Skinnytaste بپیوندید، جایی که همه عکس‌های دستور پخت‌هایی را که درست می‌کنند به اشتراک می‌گذارند، می‌توانید از اینجا بپیوندید. من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید لیست ایمیل ما را دریافت کنید، می توانید در اینجا ثبت نام کنید تا برنامه غذایی را از دست ندهید!

جزئیات:

صبحانه و ناهار از دوشنبه تا جمعه برای سرو 1 نفر در نظر گرفته شده است در حالی که شام ​​و تمام وعده های غذایی شنبه و یکشنبه برای خدمت به یک خانواده 4 نفره طراحی شده است. برخی از دستور العمل ها به اندازه کافی برای دو شب یا ناهار روز بعد باقی مانده غذا درست می کنند. لیست مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه تمام وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید.

دوشنبه (1/3)
ب: غذاهای خوشمزه پنیر
L: سالاد مرغ لیمو و شوید روی نان پر پروتئین* با 1 فنجان انگور
د: پنیر گنوکی کاپرسه بادمجان

کل کالری: 1104**

سه شنبه (1/4)
ب: غذاهای خوشمزه پنیر
L: سالاد مرغ لیمو و شوید روی نان پر پروتئین با 1 فنجان انگور
د: استیک مکزیکی با 2 عدد تورتیلا ذرت

کل کالری: 1.011**

چهارشنبه (1/5)
ب: یک شبه جو در یک شیشه
L: سالاد مرغ لیمو و شوید روی نان پر پروتئین با 1 فنجان انگور
D: LEFTOVER Bisteces a la Mexicana با 2 تورتیلا ذرت

کل کالری: 1026**

پنجشنبه (1/6)
ب: نان تست آووکادو، تخم مرغ در سوراخ و یک پرتقال
L: سالاد تخم نخود (½ دستور غذا)
د: کوفته مرغ رومانو با کلم بروکلی و اورزو

کل کالری: 1120**

جمعه (1/7)
ب: نان تست آووکادو، تخم مرغ در سوراخ و یک پرتقال
L: سالاد نخود و تخم مرغ باقی مانده
د: نودل شکر با میگو

کل کالری: 1153**

شنبه (1/8)
ب: بلغور جو دوسر پخته با انواع توت ها و موز
L: کوفته کاهو میگو
د: شام بیرون است!

کل کالری: 412**

یکشنبه (1/9)
ب: یک فنجان تخم مرغ سیب زمینی شیرین پخته شده با 1 اونس آووکادو، 1 فنجان اسفناج بچه با 1 قاشق چایخوری
سوراخ شده
L: بوقلمون (دستور پخت x 4) و یک سیب
د: سینه مرغ پر شده با اسفناج با گوجه فرنگی و فتا با سالاد سبز #
کل کالری: 1.156**

* در صورت تمایل یک شب یکشنبه بسازید.
**این فقط یک راهنما است، زنان باید روزانه حدود 1500 کالری دریافت کنند. این یک ماشین حساب مفید برای تخمین است
کالری مورد نیاز شما شما فضای زیادی برای تکان دادن برای افزودن مواد غذایی بیشتر مانند قهوه، نوشیدنی و میوه‌ها باقی گذاشته‌اید.
تنقلات، دسر، شراب و غیره

#سالاد سبز حاوی 6 فنجان سبزی مخلوط، 2 پیاز سبز و هر کدام 1/فنجان: گوجه فرنگی، هویج، خیار با 12 فنجان وینگرت سبک

* پرونده های گوگل