برنامه غذایی 7 روزه سالم (17 تا 23 ژانویه)


گسترش 15 ژانویه 2022 توسط جنا

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. خط مشی افشای من را بخوانید.

برنامه غذایی کاهش وزن 7 روزه رایگان شامل صبحانه، ناهار، شام و لیست خرید. دستور العمل ها شامل ماکروها و پیوندهایی به سازنده دستور العمل های WW برای امتیاز شخصی شما هستند.

برنامه غذایی 7 روزه سالم

از همه کسانی که دستور العمل های کتاب آشپزی جدید Skinnytaste Air Fryer را برای شام امتحان کردند و عکس های شما را پست کردند، سپاسگزاریم! عاشق دیدن خلاقیت های شما! فراموش نکنید که Relish+ را بررسی کنید، من 4 هفته برنامه غذایی با پروتئین بالا برای شروع عادات غذایی سالم در سال 2022 ایجاد کردم! در نهایت، اگر هنوز در Home Chef برای دستور العمل های Skinnytaste ثبت نام نکرده اید، هرگز دیر نیست. فقط ژانویه است! در اینجا پیوندی برای ثبت نام وجود دارد، از کد تبلیغاتی SKINNYTASTE10 با قیمت 90 دلار استفاده کنید.

برنامه ریز غذا با طعم اسکی

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

من همچنین برای به اشتراک گذاشتن برنامه‌ریزی غذایی Skinnytaste هیجان‌زده هستم که اکنون در دسترس است! برنامه ریز غذای مارپیچ 52 هفته ای شامل شبکه های برنامه ریزی هفتگی برای وعده های غذایی است که می توانید در صورت تمایل آن ها را خرد کرده و در یخچال قرار دهید، یک برنامه غذایی 12 هفته ای، 30 (15 دستور غذای جدید) و لیست های خرد شده مواد غذایی. من دوست دارم هفته ام را با قدردانی، تاکیدات و نیت شروع کنم، بنابراین فضایی را برای آن نیز در نظر گرفته ام. امیدوارم شما هم مثل من این را دوست داشته باشید!

برنامه ریز غذای نهایی Skinnytaste

برنامه ریز غذا را از اینجا بخرید:

نکته ای در مورد امتیاز شخصی WW:

بسیاری از شما می پرسید که آیا من جدید را اضافه کنم امتیازهای شخصی WW در دستور العمل های من من پیوندهایی به سازنده دستور العمل خود اضافه می کنم، دکمه نارنجی را به دکمه دستور چاپ چاپ کنید که نکات شخصی من را نشان می دهد. روی آن کلیک کنید و شما را به وب‌سایت Weight Watchers می‌برد، جایی که می‌توانید امتیازات WW خود را ببینید و آنها را به روز خود اضافه کنید (فقط ایالات متحده، باید به حساب خود وارد شوید). تمام دستور العمل های کتاب آشپزی در کاتالوگ کتاب آشپزی ما بالاخره به روز شد!

درباره برنامه غذایی

اگر در برنامه غذایی من تازه کار هستید، من این برنامه های غذایی سالم و انعطاف پذیر 7 روزه رایگان را به اشتراک گذاشته ام (شما می توانید برنامه های غذایی قبلی من را در اینجا ببینید) که قرار است یک راهنما باشند، با فضای زیادی برای مانور دادن برای هر غذای بیشتری اضافه کنیدقهوه، نوشیدنی، میوه، میان وعده، دسر، شراب، و غیره یا دستور العمل ها را با وعده های غذایی مورد علاقه خود عوض کنید، می توانید دستور العمل ها را بر اساس دوره در فهرست جستجو کنید. شما باید روزانه حدود 1500 کالری* دریافت کنید.

همچنین یک لیست دقیق و سازمان یافته خواربار وجود دارد که خرید مواد غذایی را بسیار آسان تر و استرس زاتر می کند. در پول و زمان شما صرفه جویی می کند. شما بیشتر اوقات بیرون غذا می خورید، غذای کمتری را هدر می دهید و همه چیزهایی را که برای کمک به شما در مسیر نیاز دارید در دسترس دارید.

در نهایت، اگر در فیس‌بوک هستید، به انجمن فیس‌بوک Skinnytaste بپیوندید، جایی که همه عکس‌های دستور پخت‌هایی را که درست می‌کنند به اشتراک می‌گذارند، می‌توانید از اینجا بپیوندید. من عاشق تمام ایده هایی هستم که همه به اشتراک می گذارند! اگر می خواهید لیست ایمیل ما را دریافت کنید، می توانید در اینجا ثبت نام کنید تا برنامه غذایی را از دست ندهید!

جزئیات:

صبحانه و ناهار از دوشنبه تا جمعه برای سرو 1 نفر در نظر گرفته شده است در حالی که شام ​​و تمام وعده های غذایی شنبه و یکشنبه برای خدمت به یک خانواده 4 نفره طراحی شده است. برخی از دستور العمل ها به اندازه کافی برای دو شب یا ناهار روز بعد باقی مانده غذا درست می کنند. لیست مواد غذایی جامع است و شامل همه چیزهایی است که برای تهیه تمام وعده های غذایی در برنامه نیاز دارید.

دوشنبه (17/1)
ب: غذاهای خوشمزه پنیر
L: سالاد مرغ والدورف
د: نان زیتی فوری با سالاد سبز*

کل کالری: 1017**

سه شنبه (1/18)
ب: تخم مرغ همزده با قارچ و اسفناج
L: سالاد بروشور مرغ والدورف با 6 عدد تریکت
د: سینه مرغ گشنیز با یک فنجان لوبیا سیاه، سالاد آووکادو، خیار و گوجه فرنگی

کل کالری: 1098**

چهارشنبه (19/1)
ب: غذاهای خوشمزه پنیر
L: سالاد بروشور مرغ والدورف با 6 عدد تریکت
د: سوپ سبزیجات کوفته بوقلمون با 2 اونس باگت
کل کالری: 936**

پنجشنبه (1/20)
ب: تخم مرغ همزده با قارچ و اسفناج
L: باقیمانده سوپ سبزیجات بوقلمون با 2 اونس باگت
د: گوشت گاو با کلم بروکلی و ½ فنجان برنج قهوه ای

کل کالری: 1109**

جمعه (1/21)
ب: غذاهای خوشمزه پنیر
L: باقیمانده سوپ سبزیجات بوقلمون با 2 اونس باگت
د: شام سینی میگو و آندویی

کل کالری: 954**

شنبه (1/22)
ب: ساندویچ صبحانه با بیکن و آووکادو #
L: سوپ ونتون با 1 فنجان ادامام بخارپز
د: شام بیرون است!

کل کالری: 634**

یکشنبه (1/23)
ب: جو پروتئین آجیل موز (دستور پخت 4 عدد)
L: پیتزا سوسیس رول
D: سانچوچوی مرغ کلمبیایی با ½ فنجان برنج قهوه ای و 1 اونس آووکادو
کل کالری: 1249**

* سالاد سبز حاوی 6 فنجان سبزی مخلوط، 2 پیاز سبز و هر کدام 1/فنجان: گوجه فرنگی، هویج، خیار، نخود.
با ½ فنجان وینیگرت سبک.
**این فقط یک راهنما است، زنان باید روزانه حدود 1500 کالری دریافت کنند. این یک ماشین حساب مفید برای تخمین است
کالری مورد نیاز شما شما فضای زیادی برای تکان دادن برای افزودن مواد غذایی بیشتر مانند قهوه، نوشیدنی و میوه‌ها باقی گذاشته‌اید.
تنقلات، دسر، شراب و غیره
# دستور پخت نان شیرینی دوبل برای توپ های پیتزای سوسیس یکشنبه.

* پرونده های گوگل