برنامه کاهش وزن رژیم غذایی سالم – با یک رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن احساس بهتری داشته باشید

دوست دارید برای کاهش وزن چگونه غذای سالم بخورید؟

آیا تا به حال در مورد عوارض جراحی کاهش وزن و قرص های لاغری فکر کرده اید؟

اگر بله، پس شما در زمان مناسب در مکان مناسب هستید.

با یک برنامه کاهش وزن سالم، احساس بهتری خواهید داشت، زیبا به نظر می رسید و سبک زندگی سالمی بدون جراحی و بدون قرص خواهید داشت. همچنین با نتایج عالی درست می شود و از مواد غذایی واقعی تهیه می شود.

یک برنامه غذایی سالم برای کاهش وزن تماماً در مورد مصرف غذاهای متعادل به روش صحیح است. در اینجا نحوه انجام آن است –

1. ابتدا در مورد آنچه در جمله بعدی خواهم گفت خوب فکر کنید. وقتی معنی آن را به طور کامل درک کنید، در کاهش وزن کیلومترها جلوتر خواهید بود و در عین حال احساس بهتری خواهید داشت. محققان دریافته‌اند که شما بر اساس پنج غریزه اصلی غذا می‌خورید – گرسنگی، سیری (به معنای احساس رضایت بعد از غذا خوردن)، در دسترس بودن، آشنایی و تنوع. بنابراین شما باید کنترل مستقیم یا غیرمستقیم بر این پنج غریزه اساسی داشته باشید و سپس می‌توانید غذاهایی را که می‌خورید و چه مقدار می‌خورید نیز کنترل کنید. بنابراین دفعه بعد که به فریزر می روید، آن غذاهای پرکالری را دور از دسترس نگه دارید (شاید حتی بهتر باشد اگر آنها را اصلا نگه ندارید) و غذاهای پرفیبر، سبزیجات تازه و لبنیات بدون چربی را در جلوی خود نگه دارید. از شما (بر اساس کنترل از طریق غریزه اصلی شماره 3).

2. مرحله بعدی انتخاب نوع مناسب غذا خواهد بود. وقتی آنها را به بخشی روزانه از زندگی خود تبدیل می کنید، یک سبک زندگی سالم برای مادام العمر ایجاد می کنید. داشتن پروتئین در تمام غذاهایی که می خورید را به عادت تبدیل کنید و تمام غذاهای پرچرب و قند را کاهش دهید. ناهار یا شام خود را با سالاد یا سوپ سبزیجات و سپس پروتئین و سپس کربوهیدرات شروع کنید. در نهایت نصف فنجان کربوهیدرات غلات کامل (مانند برنج، ماکارونی، لوبیا) بخورید. این کار باعث سیری در غذا و کاهش وزن در عین سلامت کامل می شود.

3. این نوع غذای پر پروتئین را 4-5 بار در روز با فاصله سه ساعت مصرف کنید و در این مدت چیزی نخورید.

4. یاد بگیرید که چقدر کالری مصرف کنید تا به هدف بعدی کاهش وزن خود برسید. فرض کنید از یک ماشین حساب کالری استفاده می کنید تا متوجه شوید که متابولیسم روزانه شما 3500 کالری است. این بدان معناست که بدن شما هر روز به این مقدار انرژی برای ادامه کار نیاز دارد. اگر روزانه 150 کالری از ورزش می سوزانید، این کالری را اضافه کنید. اگر می خواهید در یک هفته 2 پوند وزن کم کنید، باید 100 کالری کمتر از میزان متابولیسم خود به اضافه کالری ورزش مصرف کنید. بنابراین این بدان معناست که شما باید هر روز یک وعده غذایی 1700 کالری بخورید.

با رعایت این نکات ساده، مطمئناً با یک برنامه غذایی سالم وزن کم خواهید کرد. برای شما آرزوی موفقیت در کاهش وزن با یک برنامه غذایی سالم و یک سبک زندگی سالم عالی با زندگی اجتماعی و شخصی بهتر دارم.