این کرمی بستنی قرمز سفید و آبی پر از انواع توت‌های تازه، ماست خامه‌ای هستند و برای 4 جولای، روز یادبود یا روز کارگر، غذای سالم و مناسبی هستند.

بستنی های ماست توت فرنگی زغال اخته سالم روی بشقاب، بالای نمای میز تابستانی در مقابل پس زمینه چوبی سفید

بستنی قرمز سفید و آبی

بچه های من عاشق بستنی بستنی در یک روز گرم تابستان هستند و گاهی اوقات خرید یک جعبه از فروشگاه راحت تر به نظر می رسد. اما این بستنی های قرمز سفید و آبی فوق العاده سریع و آسان پخته می شوند و پر از مواد سالم و سیر کننده هستند. همیشه وقتی به بچه هایم غذای خوب می دهم احساس خیلی بهتری دارم.

دستور پخت من بسیار آسان است و فقط 3 ماده دارد. بسیاری از بستنی های قرمز سفید و آبی نیاز به انجماد هر لایه جداگانه دارند و بنابراین ساختن آنها برای همیشه زمان می برد. اینها دستور پخت یکبار و تمام شده هستند! اینها همچنین برای 4 ژوئیه و سایر تعطیلات میهنی بسیار جشن و عالی هستند! توت فرنگی و زغال اخته با هم ترکیب رنگ طبیعی عالی را برای همه چیزهای قرمز سفید و آبی در مورد غذا ایجاد می کنند!

بستنی قرمز سفید و آبی با مواد سالم در یک کاسه یخ با پرچم آمریکا در پس زمینه

مواد لازم برای تهیه بستنی قرمز سفید و آبی

  • توت فرنگی: توت فرنگی تازه و رسیده آیا می دانستید که 1 فنجان توت فرنگی 100% ارزش روزانه شما برای ویتامین C دارد!
  • بلوبری: زغال اخته کامل تازه.
  • ماست: ماست یونانی ساده یا وانیلی.
  • قالب بستنی: این قالب بسیار مورد علاقه من است!
بستنی ماست تابستانی توت فرنگی زغال اخته سالم، نمای بالا پراکنده روی پس زمینه مرمر سفید

طرز تهیه بستنی قرمز سفید و آبی

درست کردن اینها بسیار آسان است و بسته به اینکه می خواهید به نظر برسند، می توانید آنها را به دو روش مختلف درست کنید.

  1. آبکشی کنید

    توت فرنگی و زغال اخته خود را بشویید و خشک کنید.

  2. برش / خرد کنید

    می‌توانید توت‌فرنگی‌هایتان را برش بزنید تا ظاهر میوه‌ای کامل‌تر داشته باشید یا آن‌ها را خرد کنید تا ظاهری چند لایه داشته باشید.

  3. مخلوط کردن

    اگر از ماست یونانی ساده استفاده می‌کنید، می‌توانید با کمی شربت افرا مخلوط کنید تا بستنی‌ها شیرین شود. اگر از وانیل استفاده می کنید، نیازی به شیرین کننده نیست.

  4. لایه

    اگر به دنبال ظاهر لایه ای هستید، ته هر قالب بستنی توت فرنگی خرد شده را اضافه کنید. سپس ماست و سپس زغال اخته و سپس تکرار کنید. اگر می‌خواهید میوه‌ای کامل داشته باشد، ماست را تقریباً 1/4 از قالب اضافه کنید. توت فرنگی و زغال اخته را در قالب بریزید و با چوب بستنی بچینید. تا زمانی که قالب بستنی پر شود، ماست و توت بیشتری اضافه کنید. چوب بستنی را به هر قالب اضافه کنید.

  5. یخ زدگی

    فریز کنید تا جامد شود که حدود 6 ساعت طول می کشد. لذت بردن!

نکاتی برای درست کردن بستنی های قرمز سفید و آبی سالم

از میوه های تازه استفاده کنید

در فصل توت فرنگی و زغال اخته بهترین طعم شیرین و لذیذ را دارند و واقعا طعم بستنی های شما را شگفت انگیز می کنند.

یک قالب بستنی خوب تهیه کنید

استفاده از یک قالب بستنی خوب کلید ساخت بستنی های خانگی خوب است. من این یکی را خیلی دوست دارم زیرا دارای گزینه چوب های قابل استفاده مجدد یا یکبار مصرف است.

از ماست یونانی پرچرب استفاده کنید

چربی موجود در ماست این بستنی ها را فوق العاده خامه ای می کند. اگر از کم چرب یا بدون چربی استفاده کنید، یخ بیشتری خواهند داشت.

دستور العمل های میهنی بیشتر

بستنی های ماست توت فرنگی زغال اخته سالم روی بشقاب، صحنه میز تابستانی با نمای بالا در پس زمینه چوب سفید
  • 3 فنجان ها ماست یونانی ساده یا وانیلی
  • 1 1/2 فنجان ها توت فرنگی برش خورده یا خرد شده
  • 1 فنجان بلوبری
  • توت فرنگی و زغال اخته خود را بشویید و خشک کنید.

  • توت فرنگی را برش بزنید تا ظاهری کاملاً غذایی داشته باشید، توت فرنگی را برای ظاهری چند لایه خرد کنید.

  • برای ظاهری چند لایه: ته هر قالب بستنی توت فرنگی خرد شده را اضافه کنید. سپس ماست و سپس زغال اخته و سپس تکرار کنید.

  • برای داشتن ظاهر میوه ای کامل: ماست را تقریباً 1/4 از قالب اضافه کنید. توت فرنگی و زغال اخته را در قالب بریزید و با چوب بستنی بچینید. تا زمانی که قالب بستنی پر شود، ماست و توت بیشتری اضافه کنید.

  • چوب بستنی را به هر قالب اضافه کنید. فریز کنید تا جامد شود که حدود 6 ساعت طول می کشد. لذت بردن!

  • اگر از ماست یونانی ساده استفاده می‌کنید، می‌توانید با کمی شربت افرا مخلوط کنید تا بستنی‌ها شیرین شود. اگر از وانیل استفاده می کنید، نیازی به شیرین کننده نیست.

خدمت رسانی: 1بستنی چوبی | کالری: 52کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 6g | پروتئین: 6g | چربی: 0.3g | چربی های اشباع شده: 0.1g | چربی های چند غیر اشباع: 0.1g | چربی اشباع شده: 0.04g | چربی ترانس: 0.004g | کلسترول: 3میلی گرم | سدیم: 22میلی گرم | پتاسیم: 129میلی گرم | فیبر: 1g | قند: 4g | ویتامین A: 13IU | ویتامین سی: 14میلی گرم | کلسیم: 71میلی گرم | اهن: 0.2میلی گرم

ناتالی مونسون

من یک متخصص تغذیه ثبت شده، مادر 4 فرزند، عاشق مشتاق غذا و مروج قوی عادات سالم هستم. در اینجا بسیاری از دستور العمل های خوشمزه پر از میوه ها و سبزیجات، نکاتی برای ترغیب بچه هایتان برای بهتر غذا خوردن و تبدیل شدن به خورندگان شهودی و منابع زیادی برای تغذیه خانواده خود پیدا خواهید کرد.

درباره ناتالی بیشتر بدانید