بستنی کتو – فقط 4 ماده!


دستور العمل آسان بستنی کتو بدون لبنیات، بدون قند و کربوهیدرات کم که همه می توانند از آن لذت ببرند، حتی اگر رژیم کتو ندارید!

بستنی کم کربوهیدرات

این بستنی کتو خامه ای کاملا خوشمزه است!

در کاسه ها، بستنی های بستنی یا روی کیک پنیر کتو سرو کنید.

بدون شک، محبوب ترین درخواستی که در چند ماه گذشته از خوانندگان دریافت کرده ام، دستور العمل های کم کربوهیدرات و کتو بوده است.

برای لذت بردن از این بستنی خانگی و بدون شکر، قطعا نیازی به رژیم کتوژنیک یا رژیم غذایی خاصی ندارید.

فقط با چهار ماده، گزینه‌های سفارشی‌سازی بی‌پایان برای ساخت طعم‌های مختلف، و همان خامه‌ای فاخر بستنی لبنی معمولی، چه چیزی را دوست ندارید؟

این کوکی های کره بادام زمینی کتو را نیز امتحان کنید

طرز تهیه بستنی کتو شکلاتی در مخلوط کن ویتامینکس

بستنی کتو وانیلی یا شکلاتی

دستور العمل بستنی کتو وانیلی در زیر ذکر شده است. می توانید از عصاره وانیل خالص یا خمیر لوبیا وانیل استفاده کنید. یا دانه های یک دانه وانیل را بتراشید.

برای تهیه بستنی شکلاتی کافی است یک چهارم فنجان پودر کاکائو معمولی شیرین نشده را به همراه سایر مواد اضافه کنید. خودشه!

همچنین می توانید طعم های بستنی Halo Top، Rebel یا Enlightened مورد علاقه خود را در خانه بازسازی کنید. به سادگی با آزمایش عصاره ها و افزودنی های مختلف، دستور العمل پایه بستنی کتو را به طعم های جدید نامحدود تبدیل کنید.

توت فرنگی های خرد شده را برای تهیه بستنی توت فرنگی، گردو و عصاره کره برای کره اسپند، نصف قاشق چای خوری قهوه فوری، یک مشت نارگیل خرد شده، یا عصاره نعناع خالص و شکلات تلخ خرد شده مخلوط کنید تا شکلات نعنایی به دست آید.

خوانندگان نیز این کیک کتو شکلاتی را دوست دارند

در بالا، ویدیوی گام به گام دستور بستنی کتو را تماشا کنید

دستور العمل بستنی کتو

مواد تشکیل دهنده بستنی بدون شکر

برای این دستور فقط به چهار ماده نیاز دارید: شیر نارگیل، شیرین کننده دلخواه (مانند زایلیتول یا اریتریتول)، عصاره وانیل خالص و کمی نمک.

حتما به دنبال شیر نارگیل کنسرو شده پر چرب باشید، نه شیر نارگیل لایت یا کارتن های نوشیدنی شیر نارگیل که در جعبه لبنیات فروخته می شود. من سعی نکردم خامه سنگین را جایگزین کنم.

گزینه‌های بدون شکر که برای شیرین‌کننده خوب عمل می‌کنند عبارتند از اریتریتول یا زایلیتول گرانول، یک جایگزین قند کم گلایسمیک و طبیعی با 40 درصد کالری کمتر که کندتر از قند جذب می‌شود و تأثیر یکسانی بر سطح انسولین یا قند خون ندارد. (درست مانند شکلات، کشمش و آووکادو، نباید به سگ ها خورد.)

اگر کربوهیدرات‌ها را حساب نمی‌کنید یا مراقب مصرف شکر نیستید، می‌توانید با خیال راحت از شیرین‌کننده همه منظوره‌تان مانند شکر، عسل یا شربت افرا خالص استفاده کنید.

من آلولوز یا استویا را در این دسر یخ زده امتحان نکرده ام و بنابراین شخصا نمی توانم آن را در اینجا توصیه کنم. در صورت آزمایش حتما گزارش دهید.

این دستور بر اساس بستنی آووکادو و بستنی نارگیل من است

قاشق بستنی

طرز تهیه بستنی کتو

شیر، شیرین کننده دلخواه، نمک و عصاره وانیل خالص را با هم مخلوط کنید. اگر بستنی شکلاتی درست می کنید، پودر کاکائو را هم اضافه کنید.

اگر بستنی ساز دارید، دستگاه را طبق دفترچه راهنمای مخصوص برند و مدل خود تهیه کنید. (برخی مدل ها باید زودتر فریز شوند.)

بر اساس دستورالعمل سازنده بهم بزنید. من یک دستگاه بستنی کویزینارت دارم که حدود پانزده دقیقه طول می کشد تا بستنی درست شود.

برای یک نسخه بدون بستنی ساز، مخلوط را در قالب های یخ فریز کنید، که می توان آن را با قیمتی کمتر از دو دلار در اکثر فروشگاه های مواد غذایی یا فروشگاه های خانگی مانند Bed Bath Beyond خریداری کرد.

سپس تکه های یخ یخ زده را در یک ویتامیکس مخلوط کنید یا آنقدر ذوب کنید که در غذاساز یا مخلوط کن معمولی مخلوط شوند. من دوست دارم آن را با قاشق بستنی بردارم تا شکل بستنی اصیل پیدا کند.

بستنی وگان

دستور تهیه بستنی کتو خانگی می تواند وگان، پالئو، بدون تخم مرغ، بدون لبنیات، کم کربوهیدرات، بدون قند، سویا و گلوتن باشد.

اگر به دنبال دسر یخ زده کم چرب یا بدون چربی هستید، من این بستنی موز خامه ای یا سوربت لیمو مورد علاقه من را توصیه می کنم.

طرز تهیه بستنی کتو (شکلاتی یا وانیلی)
  • 2 فنجان ها کنسرو شیر نارگیل
  • 1/3 فنجان اریتریتول، زایلیتول یا شیرین کننده انتخابی
  • 1/8 قاشق چایخوری نمک
  • 1 1/2 قاشق چایخوری عصاره وانیل خالص یا خمیر لوبیا وانیل
  • مواد اختیاری برای طعم دلخواه
  • حتما از شیر نارگیل کنسرو شده پر چرب استفاده کنید، نه نوشیدنی لایت یا شیر نارگیل. در صورت تمایل می توانید به جای عصاره از دانه های دانه وانیل استفاده کنید. برای تهیه بستنی کتو: شیر، شیرین کننده، نمک و عصاره وانیل را با هم مخلوط کنید. اگر دستگاه بستنی‌سازی دارید، به سادگی طبق دستورالعمل سازنده آن را به هم بزنید. یا برای درست کردن آن بدون دستگاه بستنی ساز، مخلوط را در قالب های یخ فریز کنید، سپس مکعب های یخ زده را در یک مخلوط کن با سرعت بالا مانند Vitamix مخلوط کنید یا آن ها را به اندازه کافی ذوب کنید تا در غذاساز یا مخلوط کن معمولی مخلوط شوند. همانطور که هست بخورید یا یک ساعت یا بیشتر فریز کنید تا بافتی سفت‌تر داشته باشید. به دلیل نداشتن مواد نگهدارنده یا تثبیت کننده، بستنی کتو در روزی که تهیه می‌شود بهترین است، اما می‌توانید باقیمانده‌ها را تا یک ماه منجمد کرده و قبل از سرو آب کنید.مشاهده حقایق تغذیه

دستور العمل های بیشتر کتو سالم

کوکی های شکلاتی بدون شکر

کوکی‌های کتو (کم کربوهیدرات، بدون شکر)

کیک لیوانی کتو

ماست منجمد کتو

ماست منجمد خانگی

دستور تهیه موس شکلاتی کتو

موس شکلاتی کتو

مافین بدون شکر

مافین کتو یا این کلوچه بلوبری کتو

کوکی های شکلاتی آرد نارگیل

کوکی های آرد نارگیل

بمب های کم کربوهیدرات کتو

بمب های چربی

دستور تهیه میله لیمو کتو

میله لیمو کتو

hello-breakfast-recipes.png

اطلاعات بیشتر درباره کتاب آشپزی