بهترین برنامه کاهش وزن

بهترین برنامه کاهش وزن چه چیزی نیست.

بهترین برنامه کاهش وزن احتمالاً در مورد رژیم‌های غذایی، قرص‌های لاغری، رژیم‌های مد روز یا حتی رژیم‌های غذایی نیست! در حالی که شامل فعالیت بدنی است… همه ما اینجا بزرگسال هستیم، من از کلمه ورزش استفاده می کنم… این به این نیست که محدودیت های بدنی خود را بالا ببرید، خود را در مقابل همسایه ها شرمنده کنید، به یک باشگاه ورزشی گران قیمت بپیوندید، یا استخدام مربی شخصی این در مورد پیوستن به یک فرقه، دوری از دوستان، دوری از خانواده، خوردن فقط غذاهای ناخوشایند و غیر اشتها آور یا احساس گناه و افسردگی نیست. مهمتر از همه، هرگز نباید در مورد تنها ماندن در مبارزه باشد.

بهترین برنامه کاهش وزن چیست!

به زبان ساده، بهترین برنامه کاهش وزن همان برنامه ای است که از آن استفاده می کنید. بیایید کمی آن را اصلاح کنیم و بگوییم که این یک برنامه سالم، قابل انجام، منطقی و منعطف است که به آن پایبند خواهید بود… که کار می کند!

حقایق اساسی در مورد رژیم غذایی و کاهش وزن!

رژیم ها کارساز نیست بله! به همین سادگی است. آه، اگر می خواهید 5 یا 10 پوند وزن کم کنید تا در عروسی خواهرتان خوب به نظر برسید، ممکن است یک رژیم سریع خوب باشد. اما اگر واقعاً مشکل وزن دارید، همانطور که بیش از 50 درصد آمریکایی ها این مشکل را دارند، این یک وضعیت مادام العمر است و نیاز به اقدامات مادام العمر دارد. با این حال، خود را محکوم به زندگی بدون لذت و شادی ندانید و تسلیم نشوید. به عقب برگردید و پاراگراف اول را بخوانید و متوجه شوید که کارهایی وجود دارد که می توان انجام داد و شما می توانید آنها را انجام دهید. با این حال، اجازه دهید در این میان فقط چند واقعیت را پوشش دهم. سریع و کثیف. می توانید از طریق آنها اسکن کنید و فقط اصول اولیه را دریافت کنید. این مقاله به اندازه کافی بزرگ و به اندازه کافی ترسناک نیست که همه چیز را شامل شود.

چرا رژیم ها کار نمی کنند؟

رژیم ها به دلایل زیادی، جسمی و روحی، کار نمی کنند، اما من فضای کافی برای پوشش همه آنها در اینجا ندارم. دلیل اصلی عدم موفقیت یک رژیم غذایی این است که بدن شما مکانیسم های خودتنظیمی واقعاً مؤثری دارد. اگر آن را از دریافت کالری مورد انتظار خود در یک دوره زمانی محروم کنید، خود را طوری تنظیم می کند که به کالری کمتری نیاز داشته باشد. اگرچه کمتر غذا می خورید (و قطعاً از آن لذت نمی برید)، بدن شما در یک الگوی جدید قرار می گیرد و وزن شما تنها با یک کاهش وزن کمی کاهش می یابد. بدتر از آن، هنگامی که رژیم را متوقف می کنید، همانطور که می دانید، بدن سطح جدید کالری مورد نیاز خود را حفظ می کند تا زمانی که شما به عادات غذایی قبلی خود بازگردید. این ما را به نقطه دیگری می رساند.

قانون اساسی کاهش وزن و افزایش وزن.

بدن هر کسی مطابق با ریتم و نیاز خود کار می کند، اما همه آنها از یک قانون پیروی می کنند. اگر بیش از نیاز بدن کالری دریافت کنید، مقدار اضافی آن را به عنوان چربی ذخیره می کند. خط پایین. حقیقت. پایان بحث…تقریبا. با استفاده از اطلاعات پاراگراف بالا، می بینید که وقتی رژیم غذایی خود را ترک می کنید و بعد از اینکه بدن نیازهای خود را به سمت پایین تنظیم کرد، به غذا خوردن به روش قبلی برگشتید، اکنون کالری اضافی بیشتری دارید که باید به عنوان چربی ذخیره شود! به همین دلیل است که افراد اغلب پس از یک رژیم یا یک سری رژیم‌های غذایی، وزن اضافه می‌کنند.

بنابراین بهترین برنامه کاهش وزن چیست؟

همانطور که می بینید، به ابتدای این بحث بازگشته اید، اما با کمی اطلاعات بیشتر. هنوز هم می توانیم بگوییم که بهترین برنامه کاهش وزن همان برنامه ای است که شما به آن پایبند هستید و اکنون کمی بیشتر در مورد دلیل آن می دانید. از آنجایی که همه ما متفاوت هستیم، واقعیت واضح باید این باشد که آنچه شما باید پیدا کنید بهترین برنامه کاهش وزن نیست، بلکه بهترین برنامه کاهش وزن شماست… برنامه ای که به آن پایبند خواهید بود. سوال بزرگ در ذهن شما این است که …

چگونه بهترین برنامه کاهش وزن “خود” را پیدا می کنید؟

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود سلامت، زندگی و وضعیت وزن شخصی خود انجام دهید، مانند نوشیدن آب بیشتر، خواب کافی، انجام کارهایی که برای مثال از آنها لذت می برید. همه اینها می توانند به کاهش وزن کمک کنند، اما بیایید فعلاً به دو چیز نگاه کنیم.

1. فعال تر شوید: توجه کنید، از گفتن “ورزش” اجتناب کردم. اوف من آن را گفتم. ببینید، ورزش مساوی است با فعالیت. اگر می‌خواهید نوارهای ریچارد سیمونز و «عرق به قدیمی‌ها» را اجرا کنید، قدرت بیشتری به شما خواهد داد. اگر تصمیم به خرید Bowflex دارید و در عرض چند ماه شبیه مادربزرگ در تبلیغات تلویزیونی آنها می شوید، عالی است! با این حال، شانس وجود دارد، شما فقط باید سبک زندگی خود را اصلاح کنید و از فرصت هایی که برای “ورزش” در زندگی روزمره وجود دارد، آگاه تر شوید. اوه، مطمئناً، یک برنامه ورزشی برنامه ریزی شده و برنامه ریزی شده عالی است، اما پیاده روی، باغبانی، یا شنا، تمیز کردن خانه، یا…خوب، ایده را متوجه شدید. تنها نیاز این است که آن را به طور منظم، حداقل 4 یا 5 بار در هفته، و آن را به چالش کشیدن.

فقط شما می توانید ارزیابی کنید که چه چیزی چالش برانگیز است. چیزی که امروز چالش برانگیز است ممکن است به سادگی بیرون رفتن به صندوق پست و بازگشت باشد. یک خانم “برنامه تمرینی” خود را با آن مرحله ساده (بدون جناس) آغاز کرد. آقای دیگری برنامه خود را با پیاده روی تا انتهای بلوک خود شروع کرد. همان روز اول، او فکر می کرد که حتی نمی تواند به خانه اش برگردد. چند هفته بعد، او بیش از یک مایل راه می رفت. در یک مقطع از زندگی، من به طور منظم بیش از 6 مایل را در یک زمان می دویدم. با این حال، اولین باری که سعی کردم بدوم، به نیم بلوک نرسیدم. نکته کلیدی این است که شروع کنید، آن را به طور منظم انجام دهید و خودتان را به چالش بکشید.

تحرک بیشتر نه تنها باعث سوزاندن کالری در طول فعالیت می شود (به یاد داشته باشید، هر چه کالری بیشتر سوزانده شود چربی کمتری ذخیره می شود)، بلکه ادامه فعالیت در طول زمان (شما قرار بود آن را به طور منظم انجام دهید) باعث می شود بدن شما به سطح جدیدی تغییر مکان دهد که در آن به طور خودکار کالری بیشتری نسبت به قبل می سوزاند. حقایق پشت این موضوع پیچیده نیستند، اما به فضای بسیار بیشتری نسبت به آنچه در اینجا داریم نیاز دارند، و من گفتم که قرار است به اصول اولیه ادامه دهم.

مردم به دلایل زیادی از “برنامه های ورزشی” کنار می روند. برای اهداف خود، فعالیت را مطابق برنامه خود انجام دهید، فعالیتی را انتخاب کنید که شما را خوشحال می کند، و فعالیت را تغییر دهید… اگر دیروز خانه را تمیز کرده اید، امروز قدم بزنید. به هر حال، اگر به شما بگویم ورزش کنید، پیاده روی کنید، ممکن است آن فرآیند اجتنابی را شروع کنید که باعث می‌شود افراد از برنامه‌های ورزشی رسمی و برنامه‌ریزی شده خارج شوند. چرا به جای آن نوه ها را به باغ وحش نمی برید؟ اگر این یک تمرین نیست، من نمی دانم چیست. خلاق بودن. این “برنامه تمرینی” شماست، آن را آنطور که می خواهید بسازید.

2. معقولانه بخورید: شما می دانید که چگونه باید غذا بخورید، درست است! بازگشت به اصول اولیه. بسیاری از سبزیجات، در اندازه های کوچک، یک سیب به جای پای یا یک آب نبات میل کنید. شکر را از زندگی خود حذف کنید. انواع و اقسام نکات رژیم غذایی وجود دارد. هیچ یک از آنها ارزش یک تپه لوبیا را ندارد … اما یک دسته از آنها بسیار بیشتر از یک تپه لوبیا است. تغییر تنها یک چیز احتمالاً تفاوت بزرگی ایجاد نمی کند، اما…تفاوت ایجاد می کند! تغییر هفده چیز ممکن است تفاوت زیادی ایجاد کند، اما یک راز وجود دارد…

سعی نکنید همه هفده، دوازده یا سی تغییر را یکجا انجام دهید. با یک تغییر شروع کنید و زمانی که بخشی از زندگی شما شد، تغییر بعدی را انجام دهید. شاید بخواهید کمی در مورد کایزن بیاموزید. گام‌های کوچک در حوزه تغذیه به شما کمک می‌کند تا در نهایت به جایی که می‌خواهید برسید، درست همانطور که پیاده‌روی کوچک به سمت صندوق پستی ممکن است روزی منجر به پیاده‌روی یک یا دو مایلی در یک زمان شود.

چه مدت باید در این برنامه کاهش وزن بمانم؟

خب تا آخر عمرت به همین دلیل مهم است که فعالیت هایی را انتخاب کنید که از آنها لذت می برید و یاد بگیرید که در عین لذت بردن از غذا خوردن، انتخاب های تغذیه ای بهتری داشته باشید. همچنین، بسیاری از افراد به دلیل مشکلات شخصی با زندگی، مشکلات کاهش وزن دارند. برنامه کاهش وزن شخصی شما، فعالیت منظم به همراه عقل سلیم تغذیه ای، برابر با احساس کنترل بر موقعیتی است که تأثیرات منفی بسیاری در زندگی شما ایجاد می کند. احساس کنترل بر آن موقعیت به شما این امکان را می‌دهد که بسیاری از آن تأثیرات منفی را حذف کنید و به تنظیم مجدد بخش‌های زندگی خود که ممکن است نیاز به توجه داشته باشند، ادامه دهید.

یک نکته آخر من این را تا حد امکان ساده نگه داشته ام، اما بر اساس حجم وسیعی از اطلاعات است. اگر واقعاً می خواهید مؤثرترین برنامه کاهش وزن را برای خود ایجاد کنید، باید خیلی بیشتر از آنچه اکنون می دانید بیاموزید. کتابخانه عمومی مانند اینترنت مکان خوبی برای شروع است. اما توجه داشته باشید که بسیاری از افراد سعی می کنند شما را با قرص های لاغری و برنامه های کاهش وزن سریع ترغیب کنند. روی تغییر سبک زندگی متمرکز بمانید که در تمام طول عمر شما باقی خواهد ماند. حتی اگر قرص‌های لاغری، رژیم‌های معمولی، و چیزهایی مانند کمربندهای کاهش وزن یا وسایلی که ظاهراً برای شما ورزش می‌کنند مؤثر باشند، تأثیر آنها کوتاه‌مدت (و گاهی خطرناک) است و همانطور که در بالا اشاره شد، پس از ترک قرص یا برنامه ممکن است حتی بیشتر از وزنی که از دست داده اید دوباره وزن خود را افزایش دهید.

یک نکته پایانی:

یک دوست کاهش وزن پیدا کنید اهداف خود و اطلاعات این مقاله را با آنها به اشتراک بگذارید. مطمئن شوید که طول موج یکسانی دارند. ممکن است بخواهید با آنها قدم بزنید، ممکن است بخواهید با آنها خرید کنید، اما بیشتر از همه، اگر هیچ کس دیگری وجود نداشته باشد که بفهمد شما چه می گذرانید… آنها این کار را خواهند کرد، و این بیشتر از طلا ارزش دارد.