بهترین تمرینات برای دستگیره های عشق

به دنبال کاهش چربی شکم هستید؟ آیا می خواهید از شر آن دسته های عشق خلاص شوید؟ به دنبال تمریناتی برای از بین بردن چربی کمر هستید؟ اگر هدف شما این است که اندازه کمر خود را کاهش دهید و عضلات شکم خود را آشکار کنید، P90X برای شما مناسب است! پس از 30 روز، پایان مرحله اول برنامه، خواهید دید که خط کمرتان شروع به کوچک شدن می کند. من آنجا بوده ام و می توانم این واقعیت را تأیید کنم که این برنامه کار می کند. من برای خلاص شدن از شر چربی های شکم در 10 سال گذشته همه چیز را امتحان کرده ام. دراز و نشست، رژیم‌های غذایی، داروهای مختلف، همه آنها را داشته‌ام و هیچ‌کدام مؤثر نبوده است. P90X اولین بار بود که شاهد بهبود واقعی بودم.

یکی از چیزهایی که قبل از موفقیتم با P90X نتوانستم آن را درک کنم، اهمیت تمرین کردن کل بدن است. چیزی به نام تمرین نقطه ای وجود ندارد. شما به یک تمرین بدنی کامل نیاز دارید، از جمله تمریناتی که کل ناحیه مرکزی بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد. دراز و نشست به تنهایی این کار را انجام نخواهد داد. گروه عضلانی اصلی اغلب به عنوان “تنه” شما شناخته می شود و تمام عضلات اطراف آن ناحیه تنه را درگیر می کند. P90X یک تمرین بدنی کامل است و تمام برنامه های روتین به نوعی “تنه” شما را کار می کند. با این حال، این برنامه شامل دو ویدیو است که به طور خاص بر تمرینات اصلی تمرکز دارند.

Ab Ripper X یک ویدیو 15 دقیقه ای است که 3 روز در هفته در نسخه کلاسیک برنامه و 2 روز در هفته در نسخه ناب انجام می شود. Ab Ripper X هر روز انجام نمی شود زیرا همانطور که تونی هورتون توصیه می کند “شما هر روز عضلات شکم را تمرین نمی کنید.” معمولاً بعد از تمرینات قدرتی انجام می شود، با این حال 15 دقیقه آسان نیست و بهتر است این دو را از هم جدا کنم. به این ترتیب می‌توانستم تمام توانم را برای هر دو روتین بگذارم. صبح ها Ab Ripper X را انجام می دهم و عصر فیلم های تمرین قدرتی را کامل می کنم. این تمرین شامل 11 حرکت است و اکثر آنها به 25 تکرار نیاز دارند. بین هر تمرین فقط حدود 5 ثانیه استراحت وجود دارد، بنابراین خیلی سریع می گذرد. اگر در ابتدا با آن مشکل دارید، ناامید نشوید. من شروع به انجام تنها 5 تکرار از هر تمرین کردم و به آرامی توانستم آن را افزایش دهم تا اینکه بیشتر تکرارها را کامل کردم. من هنوز نمی توانم 25 تکرار از تمام تمرینات را کامل کنم!

تمرین اصلی دیگر Core Synergistic است. این کار در نسخه کلاسیک فقط در هفته ریکاوری و در نسخه لاغر هفته ای یکبار انجام می شود. من در واقع برنامه خود را در جایی که نسخه کلاسیک را انجام دادم تغییر دادم، اما Kenpo X را با Core Synergistic جایگزین کردم. این به این دلیل بود که چربی شکم، دستگیره های عاشقانه و چربی پشت قسمت های مشکل اصلی من بودند، اما می خواستم از تمرینات قدرتی و شدت نسخه کلاسیک بهره ببرم. Core Synergistic شامل تمرینات متنوعی است که از هر زاویه به مغز شما کار می کند. از فشارهای انجام شده در حالی که پاهایتان روی هم چیده شده اند و دست هایتان تکان می خورد، تا سوپرمن-موز که هر 10 ثانیه یک بار از حالت سوپرمن به ژست موزی تغییر می کنید، تا موتور بخار که اساساً مستلزم انجام دراز و نشست از حالت ایستاده است. با دیدن این ویدیو هرگز خسته نخواهید شد.

بهترین چیز در مورد هر دوی این روال ها این است که در عین سرگرم کردن شما نتیجه می دهند. اگر یک رژیم ورزشی را شروع کنید و سپس به دلیل کسالت آن را متوقف کنید، هرگز آن شکمی را که در آرزوی آن بودید، نخواهید داشت. این یک مشکل با P90X نیست. این برنامه ماهیچه های شما را با کار کردن به روش های مختلف سردرگم نگه می دارد و در عین حال شما را همزمان درگیر نگه می دارد. علاوه بر این، این واقعیت که تمرینات به سرعت نتیجه می دهند، یک مزیت اصلی است. دیدن تقویت و لحن بیشتر و بیشتر هسته من در پایان هر مرحله، از جمله مشکل کاهش چربی شکم، به من کمک کرد تا انگیزه داشته باشم. هیچ چیز مثل این برنامه شکمم را کوتاه نکرد. هدف من قبل از شروع این بود که تا زمانی که این کار تمام شد و به هدفم رسیدم بیکینی باشم. قطعا ارزش تلاش را داشت!