تمرینات معمول برای بزرگسالان بزرگسال تناسب اندام کندی


صرف نظر از سن شما ، حفظ یک شیوه زندگی فعال دارای مزایای زیادی است. مطالعات نشان می دهد که افراد مسن که ورزش می کنند از تعادل بهتر و کاهش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی ، دیابت ، پوکی استخوان و بیماری آلزایمر برخوردارند. نکته مهم این است که یک نوع ورزش مورد علاقه خود را بیابید تا بیشتر به آن پایبند باشید.

شدت تمرین شما بیشتر به میزان تجربه شما بستگی دارد تا به سن شما. اگر نسبتاً گیر کرده اید ، احتمالاً هنوز آمادگی تمرین متقابل را ندارید. در عوض ، شما می خواهید فعالیتهای زیر را با تأثیر کم شروع کنید ، که برای سالمندانی که تازه با تمرینات معمول شروع کرده اند ایده آل است:

پیاده روی

شروع یک برنامه ورزشی می تواند به سادگی راه رفتن باشد و پیاده روی برای سلامتی شما عالی است. مطالعه ای از دانشگاه هاروارد نشان داد که تنها سه روز پیاده روی در هفته خطر حمله قلبی را تا 35 درصد کاهش می دهد.

دلیل دیگری که پیاده روی به ویژه برای افراد مسن مفید است این است که با بهبود تعادل به جلوگیری از افتادن کمک می کند. از آنجا که هوا اغلب خیلی گرم یا خیلی سرد است تا بتوانیم راحت در بیرون از خانه قدم بزنیم ، بسیاری از افراد در هر سنی ترجیح می دهند به باشگاه ورزشی بپیوندند تا بتوانند داخل آن قدم بزنند.

تمرینات تعادلی و قدرتی

چند تمرین ساده وجود دارد که می توانید به طور معمول در خانه انجام دهید تا قدرت و تعادل خود را تقویت کنید. در اینجا چند نمونه از تمریناتی است که می توانید در حال حاضر انجام دهید:

  • راهپیمایی در محل
  • ایستادن روی یک پا در حالی که صندلی را نگه داشته اید
  • پایه های دیواری
  • غلطک های شانه
  • روی نوک پا ایستاده است

کلاسهای ورزشی برای افراد مسن طراحی شده است

اگرچه پیاده روی و تمرینات تعادلی ساده را می توان در هر مکانی انجام داد ، اما پیوستن به یک کلاس ورزشی بزرگسالان راهی عالی برای تطبیق با روال ورزشی شما در عین نگه داشتن چیزهای کم است.

پیشنهادات کلاس های ارشد معمولاً شامل کلاس های ورزش در آب و همچنین نسخه های “سبک” برنامه های بدنسازی محبوب مانند ZUMBA® است. برخی از کلاسهای بالا حتی می توانند در حالت نشسته انجام شوند ، بنابراین تقریباً برای همه افراد چیزی وجود دارد.

هنگامی که به یک تمرین ورزشی کم عادت عادت کردید ، ممکن است تصمیم بگیرید که کارها را افزایش دهید و کلاسهای شدیدتری را به برنامه خود اضافه کنید.

علاوه بر کلاسهای ارشد جمعیت و چندین برنامه هیجان انگیز دیگر ، ما کلاسهای کیک بوکسینگ را نیز در شهرستان کامدن ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن کلاسها در هر یک از مکانهای ما در South Jersey ، امروز با ما تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید