توجه به پلاتر — واقعاً مهم است!

انجمن قلب آمریکا چاقی را به عنوان یک عامل خطر اصلی برای بیماری عروق کرونر قلب شناسایی کرده و توصیه کرده است که تحقیقات بیشتری برای این مشکل عمده بهداشت عمومی تامین شود. انجمن روانشناسی آمریکا هیپنوتیزم را به عنوان یک درمان مکمل برای این مشکل تایید کرده است.

همه اینها به استفاده از ذهن شما برای تقویت چهار حقیقت ساده خلاصه می شود. علیرغم همه تبلیغات، اکثر مردم اگر بتوانند خود را برای تغییر چهار عادت تشویق کنند، وزن کم می کنند. اگر شما نیز مانند 50 درصد آمریکایی‌ها در حال شکست در نبرد برآمدگی هستید، توصیه می‌کنم این چهار ایده ساده را در نظر بگیرید و آنها را با هیپنوتیزم تقویت کنید. کار می کند، سرگرم کننده است و من هر روز از آن در عمل پزشکی خود استفاده می کنم.

1) کمتر بخور!

شما می توانید با کمی تلاش و حوصله یاد بگیرید که کمی کمتر غذا بخورید (حدود 10 درصد کمتر). هیچ یک از ما در آمریکای شمالی نزدیک به گرسنگی نیستیم و می‌توانیم یاد بگیریم که یک وعده غذایی را بدون آن احساس «پر کردن» تمام کنیم.

2) خوب را انتخاب کنید!

شما می توانید یاد بگیرید که از غذاهای سالمی که می توانید بخورید لذت ببرید و لذت ببرید، به جای اینکه احساس کنید از غذاهای ناسالم و چرب که دیگران از آن لذت می برند، محروم شوید. می توانید یاد بگیرید که نسبت به این نوع غذاها بی تفاوت شوید. خوردن سالم می تواند سرگرم کننده باشد. فقط کمی بازآموزی می خواهد.

3) فعال باشید!

بدون تعهد شما به نوعی فعالیت تقریباً روزانه حداقل به مدت 30 دقیقه، رسیدن به وزن ایده آل تر و حفظ آن غیرممکن خواهد بود.

4) بدون استفاده از غذا به عنوان مرهم با استرس کنار بیایید

این اصل که اغلب توسط “گوروهای رژیم غذایی” نادیده گرفته می شود ضروری است. غذا دیگر نمی تواند آرامش یا مرهم شما برای استرس یا ناراحتی باشد. هیپنوتیزم می تواند به شما در تغییر این عادت دیرینه کمک کند.

از خود بپرسید، “آیا دوست دارم فعال، جذاب و متناسب باشم؟” چند نفر از ما نه می گوییم؟ همه ما دوست داریم به این هدف برسیم، اما تعداد کمی به آن می رسند. تمام قدرت ذهن خود را فعال کنید و در ترکیب با مشاوره پزشکی حساس موفق خواهید شد.

اکثر افرادی که آموزش هیپنوتیزم را می گذرانند متوجه می شوند که لازم نیست شما بی اطلاع باشید یا خواب باشید یا از کنترل خارج شوید. بلکه حالت دلپذیر توجه متمرکز است که دو مزیت عمده را به همراه دارد.

اولا، عمیقا آرامش بخش است. تنش‌ها و استرس‌های زندگی روزمره از بین می‌روند و برای مدتی «در لحظه»، عمیقاً آرام و عاری از استرس و فشار هستید.

دوم، شما نسبت به پیشنهاداتی که با اجازه شما و به نفع خودتان ارائه می شود، بسیار پاسخگو می شوید.

من از هیپنوتیزم برای تقویت انگیزه و توانایی بیمار برای ایجاد این چهار تغییر ضروری برای کاهش وزن و کنترل وزن استفاده می کنم.

انجمن هیپنوتیزم بالینی آمریکا فهرستی از متخصصان پزشکی و روانشناسی دارد که می توانند این نوع پشتیبانی را ارائه دهند.

اکنون پزشکان تشخیص می دهند که چاقی یک بیماری پیچیده مادام العمر است، نه یک موضوع زیبایی و نه یک قضاوت اخلاقی. تصمیم بگیرید که زمان تغییر فرا رسیده است و برنامه ای را شروع کنید که این چهار اصل ساده را در خود جای دهد.