حفظ رژیم غذایی سالم – راهنمای به زودی برای اندکی کاهش

در داخل تلاشم برای دستیابی سلامتی، اندکی کاهش را انتخاب کنید و انتخاب کنید افتخار داشتن منصفانه مسکن {سالم تر}، به چندین نکته به زودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساده برخورد کردم کدام ممکن است به من خواهم کرد پشتیبانی کرد به {اهداف} اندکی کاهش شخصی برسم. {اینها} را می توان در داخل ابزار غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامتی می توانید داشته باشید در داخل {هر} محل قرارگیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید روز به روز گنجاند!

1. نیم ساعت در گذشته به دلیل شام فعالیت های ورزشی کنید به همان اندازه متابولیسم می توانید داشته باشید در داخل اواخر عصر بهبود یابد. 8 ساعت پس به دلیل {بیدار} شدن به دلیل خواب، گاز را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساز بدن ما ما البته است تدریجی می تواند، به همین دلیل به دلیل اوایل عصر تنظیم کنید به همان اندازه چربی ها سوزی بهبود یابد کدام ممکن است ساعت ها پس به دلیل بالا مشاهده می توانید داشته باشید یکپارچه ممکن است داشته باشد.

2. اصل العمل های {مورد علاقه} حلقه بستگان را در اطراف نریزید! به ساده یاد بگیرید بدانید که چگونه ممکن است را مفید کنید. چربی ها‌های اشباع‌شده را همراه خود چربی ها‌های تک هر دو قبلی غیراشباع مفید‌تر معادل روغن زیتون گزینه جایگزین برای کنید. غیر از خامه به دلیل ماست کم چرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیر از نمک به دلیل محصولات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ادویه جات بیشترین استفاده را ببرید.

3. در داخل {سبزیجات} شخصی مبتکر باشید – کدو بی تجربه هر دو فلفل دلمه ای را همراه خود چیزهای خوش سبک معادل خروس چرخ کرده، سایر گوشت های سفید هر دو ماهی پر کنید به همان اندازه منصفانه میان وعده هر دو وعده غذایی مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون چربی ها داشته باشید.

4. دوباره پر کردن سالاد شخصی را در داخل رول نان پیتا هر دو تورتیلاهای فشرده بپیچید.

5. سبک را فدای سبک نکنید! همراه خود ترکیبی منصفانه قاشق چای خوری خردل دیژون هر دو سس ساتای همراه خود ماست کم چرب آسان، منصفانه سس مایونز کم چرب شگفت انگیز خوش ذوق مناسب کنید.

6. همراه خود افزودن یونجه هر دو ماش به سالاد، آهن اضافه شده را در داخل برنامه غذایی شخصی بدست آمده کنید.

7. برای آموزش داده شود در موضوع خورده شدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید نحوه تولید اصل العمل های مفید وقت بگذارید. این نتیجه در تهیه شام خارق العاده را انتخاب کنید و انتخاب کنید حفظ رژیم غذایی سالم می تواند … اطلاعات امکانات است!

8. همه وقت در گذشته به دلیل تنظیم {هر} گونه فعالیت های ورزشی هر دو ابزار اندکی کاهش همراه خود ارائه دهنده خدمات بهداشتی شخصی مشاوره گرفتن از کنید.

9. برای به مقیاس عقب چربی ها های اشباع {پنهان} به دلیل آب خروس در داخل حین خرج کردن هم بزنید.

10. هر چیز در داخل منافذ و پوست است! امتحان کنید منافذ و پوست میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} را کنار نکنید. اکثر یکی از بهترین چرخ دنده مغذی کمی پایین منافذ و پوست هدفمند می شوند.

11. هنگام وعده های غذایی مصرف کردن {سرعت} آن خواهد شد را به مقیاس عقب دهید. آهسته وعده های غذایی مصرف کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید جویدن {هر} لقمه در کل وعده های غذایی به دلیل مصرف کردن بارگیری وعده های غذایی جلوگیری از جنگ می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اشتهای می توانید داشته باشید را سرکوب می تدریجی.

12. درست مثل منصفانه مرغ بخورید. غیر از 2 هر دو سه وعده غذایی عظیم، 5 به همان اندازه شش وعده غذایی نوزاد در داخل روز را در داخل ابزار غذایی شخصی بگنجانید.

13. اگر موسلی رفیق دارید، نان برشته را بخرید. منصفانه بشقاب موسلی برشته شده دارای چربی ها بیشتری نسبت به 1 بشقاب بیکن را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخم خروس است!

14. تنقلات آخر عصر را بکشید. این یکی در میان طاقت فرسا ترین مسائل در داخل ابتدا است. با این وجود 3 ساعت در گذشته به دلیل وارد شدن به رختخواب وعده های غذایی نخورید – جدا از پروتئین های کازئین با بیرون چربی ها، معادل وعده نوزاد چسبناک کم چرب.

15. وعده های غذایی را {حذف} نکنید. هنگامی کدام ممکن است منصفانه وعده غذایی را {حذف} می کنید، بدن ما می توانید داشته باشید به حالت {گرسنگی} {می رود}، متابولیسم می توانید داشته باشید را تدریجی می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی می تواند چرخ دنده غذایی را کدام ممکن است بعدا می خورید ذخیره می تدریجی به همان اندازه ذخایر چربی ها پیشگویی کردن منصفانه فاصله {طولانی} اکنون نیست با بیرون وعده های غذایی مصرف کردن باشد یا نباشد.

16. دانه های سویا را انتخاب کنید و انتخاب کنید توفو به دلیل یکی از بهترین دارایی ها پروتئین های طبیعی هستند. به دلیل آنجایی کدام ممکن است کل شما حبوبات مقداری پروتئین دارند، حتماً مقداری عدس، لوبیا لیما، لوبیا چیتی و بسیاری دیگر را به سوپ را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاسرول شخصی اضافه کنید.

17. اطمینان داشته باشید کدام ممکن است در گذشته به دلیل خرید کنید وعده های غذایی می خورید – این {کار} به دلیل {خرید} غیر منتظره غذاهای ناسالم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناسالم جلوگیری از جنگ می تدریجی. حتی می تواند اطمینان داشته باشید کدام ممکن است به ساده غذاهایی را خریداری می کنید ابزار هفتگی منوی می توانید داشته باشید قرار دارند.

18. این {کار} را توسط خودم مشارکت در ندهید! برای دسترسی به {اهداف} اندکی کاهش شخصی، منصفانه رفیق هر دو گروه حمایتی را کروی هم بیاورید. باشد که می تواند یک باشد وسیله ایده آل برای تعیین {انگیزه} است را انتخاب کنید و انتخاب کنید در واقع می تواند لذت بردن زیادی را به ابزار های برنامه غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامتی می توانید داشته باشید اضافه تدریجی.

19. می‌توانید چربی ها‌های اشباع‌شده را همراه خود انداختن تکه‌های یخ به دلیل سینی‌های پخت پاک کنید – چربی ها به تکه‌های یخ می‌چسبد.

20. در گذشته به دلیل صبحانه، منصفانه فنجان آب خوب و دنج به در کنار کمی فقط آب لیمو اضافه کنید. این متابولیسم می توانید داشته باشید را در کل روز پرانرژی می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی می تواند به جلوگیری از جنگ به دلیل یبوست پشتیبانی می تدریجی … بیان نشده {نماند} کدام ممکن است برای منافذ و پوست می توانید داشته باشید ایده آل است!

21. پاستا منصفانه فست فود ایده آل است! منصفانه وعده ماکارونی همراه خود پاستاهای غلات فشرده به زودی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ساده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنها واقعی در داخل 10-12 {دقیقه} می توان آن خواهد شد را در داخل سوپ را انتخاب کنید و انتخاب کنید سالاد گنجاند.

22. منصفانه کاسه فلفل صورتی منصفانه افزایش کننده متابولیسم است – حتی سبک ها کسل کننده آن خواهد شد!

23. برای وعده های غذایی کم چرب همراه خود کلسترول ldl کم، تخم خروس را گزینه جایگزین برای سس سیب کنید.

24. املت را با بیرون زرده تخم خروس مناسب کنید هر دو به دلیل تخم خروس کوب با بیرون یوغ بیشترین استفاده را ببرید.

25. تمام کره بادام زمینی خالص منصفانه چربی ها فوق العاده آسیب ندیده است کدام ممکن است بدن ما می توانید داشته باشید به آن خواهد شد می خواهد، به دلیل آن خواهد شد همراه خود نان های سبوس دار را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرباهای میوه خالص برای منصفانه وعده غذایی نوزاد خوش ذوق هر دو میان وعده مفید بیشترین استفاده را ببرید.

نکات زیر را به {کار} ببرید، {اهداف} عملی تصمیم گیری کنید، منصفانه ابزار غذایی خارق العاده پیدا کنید کدام ممکن است برای می توانید داشته باشید {مفید} باشد یا نباشد، را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشترک را انتخاب کنید و انتخاب کنید نصب شده بمانید را انتخاب کنید و انتخاب کنید راحت مسکن {سالم تر}، لاغرتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پرانرژی تری خواهید داشت!