خامه بادام هندی | اقتصاددان در خانه سالم


دستور العمل آسان خامه بادام هندی با استفاده از آجیل معمولی یا جوانه زده که جایگزین عالی برای خامه لبنی در سوپ و سس است.

یکی از محبوب ترین دستور پخت های این وبلاگ سس آلفردو خانگی است که فقط از چهار ماده استفاده می کند و در عرض پنج دقیقه آماده می شود.

علیرغم بررسی های عالی، از من در مورد نحوه درست کردن آن بدون خامه لبنی سوال زیادی می شود.

اگرچه به دلیل نگرانی در مورد مواد افزودنی و بسته بندی، جایگزین های لبنیات خریداری شده در فروشگاه را توصیه نمی کنم، اما می توان خامه غیر لبنی را در خانه با مواد غذایی کامل و با تلاش بسیار کم تهیه کرد.

در بالای لیست دستور العمل آسان خامه بادام هندی در زیر آمده است. می توانید از بادام هندی معمولی یا جوانه زده استفاده کنید.

اگر زمان بسیار مهم است، استفاده از بادام هندی جوانه زده کمی سریعتر است. خیساندن کمتری برای آماده سازی بادام هندی برای تبدیل شدن به پوره صاف لازم است.

از هر نوع متناسب با بودجه غذایی و محدودیت زمانی خود استفاده کنید.

در ضمن، من کرم بادام هندی را در سس آلفردو با 4 ماده امتحان کردم و نتایج عالی و تست شده توسط شرکت!

خامه بادام هندی در یک پیمانه شیشه ای با بادام هندی روی میز

کرم بادام زمینی

دستور العمل آسان برای خامه بادام هندی با استفاده از آجیل معمولی یا جوانه زده که جایگزینی عالی برای محصولات لبنی در سوپ و سس است.

کل زمان 3 ساعت ها 5 دقایق

دستورالعمل ها

  1. بادام هندی خام را در یک کاسه شیشه ای متوسط ​​بریزید.

  2. 1 فنجان آب صاف شده را در یک کاسه شیشه ای روی بادام هندی بریزید. این مقدار آب برای پوشاندن آن کافی است.

  3. نمک دریا را اضافه کنید و خوب هم بزنید.

  4. آن را به مدت 3 ساعت بدون پوشش روی پیشخوان بگذارید. فقط یک ساعت با بادام هندی جوانه زده خیس کنید.

  5. بادام هندی را بلافاصله آبکش کرده و آبکشی کنید.

  6. بادام هندی را در ویتامیکس یا غذاساز بریزید و یک فنجان آب خالص و صاف شده به آن اضافه کنید.

  7. بلافاصله در دستور پخت مورد نظر استفاده کنید. 1.5 فنجان خامه بادام هندی درست می کند.

  8. باقی مانده ها را تا 4 روز در یخچال بگذارید یا برای استفاده بعدی فریز کنید.

ارزش غذایی

کرم بادام زمینی

مقدار در هر وعده (0.25 فنجان)

کالری 107
کالری از چربی 72

٪ ارزش روزانه*

چربی 8 گرم12%

چربی اشباع 1.3 گرم7%

چربی اشباع نشده 1.3 گرم

چربی تک غیراشباع 4.6 گرم

پتاسیم 120 میلی گرم3%

کربوهیدرات ها 5.3 گرم2%

فیبر 0.7 گرم3%

پروتئین 3.3 گرم7%

اهن 1.3 میلی گرم7%

*درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.