خلاصه کتاب: تمرینات عملکردی شرطی سازی رزمی برای تناسب اندام و ورزش های رزمی نوشته مت فیوری

Combat Conditioning اولین کتابی بود که من را با تمرینات وزن بدن برای قدرت عملکردی و استقامت آشنا کرد. من از آن دسته بچه های ورزش دبیرستانی بودم که ضرب المثل “دلقک الاغ بدون استعداد” بود. منظورم از این حرف این بود که من خیلی قوی بودم اما استعداد طبیعی از من فراری بود. من همیشه عهد می‌کردم که افرادی هستند که بسیار با استعدادتر هستند، اما من هرگز کار نمی‌کنم. بزرگ شدن در شوق ورزش در فیلم “پمپ آهن” آرنولد شوارتزنگر باعث شد که با همه دوستانم وزنه برداری کنم. حالا وقتی جوان هستید و وزنه ها را ساده می کوبید تا ببینید چقدر قوی هستید، در نهایت اتفاقات بدی رخ می دهد. وقتی قبل از شروع فصل فوتبال دانشگاه ورزشگاه فیزیکی دریافت کردم، دکتر به من نگاه کرد و با ادب گفت: “ای احمق، تا به حال چیزی در مورد کشش شنیده ای”؟ نیازی به گفتن نیست که تلاش شروع به جستجوی راه بهتری برای ورزش و به دست آوردن قدرت عملکردی کرد. توجه وکیل: من از اینها متنفرم اما مهم هستند. با هر برنامه ورزشی، لطفاً با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که قادر به انجام این روال‌ها هستید.

چرا این برای من مهم است؟

این کتاب به شما کمک می کند تا دانشی در مورد تمرینات وزن بدن کسب کنید که در سه زمینه کمک می کند: قدرت، استقامت و انعطاف پذیری. اگر این سه مورد برای شما مهم نیستند، لطفاً 5 دقیقه از خود صرفه جویی کنید و ویدیو را خاموش کنید. در غیر این صورت لطفا با من ادامه دهید.

آیا تا به حال یکی از موارد زیر را دیده اید: مبارزان بزرگ MMA، سیرک دو سولیل یا مسابقات ژیمناستیک؟ همه این ورزشکاران خارق العاده قدرت عملکردی دارند. این بدان معناست که آنها می توانند کارهایی را با بدن خود انجام دهند که 90 درصد مردم نمی توانند. خبر خوب این است که 90 درصد می توانند این کارها را در صورت تغییر در برنامه ورزشی خود انجام دهند. کتاب دیگری که باید بررسی کنید Convict Conditioning است. این بیشتر روی قدرت عضلات، مفاصل و تاندون تمرکز داشت. آنچه در مورد آن مفید است این است که می توانید این قدرت را تا دهه هفتاد خود حفظ کنید.

اشتباه نکنید – هر نوع ورزشی بهتر از هیچ کدام است. اگر هیچ کاری انجام نمی دهید و شروع به وزنه برداری کرده اید، لطفاً به انجام آن ادامه دهید. اما اگر می خواهید راهی ارزان برای کار با نتایج ترکیبی داشته باشید، این کتاب برای شما مناسب است. یکی از مشکلات بزرگ وزنه برداری به تنهایی این است که از انزوای عضلانی استفاده می کند. این به این معنی است که اگر کرلینگ انجام دهید، حرکت را به عضله دوسر باز می‌کنید. این کار برای ایجاد قدرت عملکردی برای تاندون ها یا مفاصل شما انجام نمی شود. بدن انسان طوری طراحی شده است که با هم کار کند، پس چرا تمرینات خود را کوتاه نکنید و تمرینات ترکیبی را برای به حداکثر رساندن نتایج خود انجام ندهید. اگر یک کشش ساده انجام دادید، باز هم عضلات دوسر خود را تمرین می‌دهید، اما پشت، ساعد، شانه‌ها و مرکز بدن خود را در کنار ایجاد قدرت عملکردی درگیر می‌کنید.

مت از جام مقدس خود که دربار سلطنتی اختراع می کند، توضیح می دهد. هر تمرین را توضیح خواهم داد.

اسکات هندو یک تمرین عالی است. هنگامی که شروع به کار می کنید، می توانید یک اسکوات نیمه مانند با بازوهای خود در مقابل خود به موازات زمین انجام دهید، اما با پیشرفت و افزایش قدرت در زانوهای خود، می خواهید یک اسکوات کامل انجام دهید در حالی که پشت ران های خود را لمس می کند. پشت ساق پاهایت

پاهای قوی برای بدن مفید است. وقتی روی پاهای خود کار می کنید، کل بدن را درگیر می کنید و حتی بعد از تمرین در تمام روز کالری می سوزانید. پاها از بزرگترین ماهیچه های بدن شما تشکیل شده است و روز بعد نشان می دهد که درد دارند.

هنگام انجام اسکات هندو، تا سه ست 100 تایی کار کنید. انجام دادگاه سلطنتی در 3 چرخه ست، یک کار عالی است که زمان زیادی نمی برد. اگر به مسافرت می روید، این یک برنامه روتین عالی است زیرا به هیچ وجه زمان زیادی نمی برد.

پوش آپ هندو با پوش آپ معمولی متفاوت است. پاهایتان را کمی بازتر از عرض شانه باز کنید و باسنتان در هوا باشد. با یک حرکت قوس دار فشار دهید (شبیه به سگ رو به پایین در یوگا). سعی کنید تا 3 ست 50 تکراری کار کنید. اگر قبلاً هرگز این کارها را انجام نداده اید و فقط دو نفر می توانید انجام دهید، ناامید نشوید. مانند هر چیز جدیدی، ساختن آن نیاز به تمرین دارد.

این تمرین به شما در تقویت قدرت، انعطاف پذیری کمر و استقامت کمک می کند. لذت بردن!

پل پشتی یک تن پرس بد می شود. مردم فکر می کنند که برای کمر و گردن شما مضر است. مانند هر چیز دیگری، لطفاً کاری را انجام دهید که برای شما راحت است.

شما می توانید از سه راه پل بزنید. به این به عنوان یک ورزش فکر کنید نه کشش. با انجام این تمرین احساس می کنید بدن خود گرم می شود.

اگر نمی توانید پل گردن را انجام دهید، می توانید با یک توپ تمرینی شروع کنید. سپس همانطور که پیشرفت می کنید، می توانید به سمت پل گردن (روی سر) و سپس پل ژیمناستیک (با بازوها و بدون سر) حرکت کنید.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر قبلاً این کارها را انجام نداده اید، در ابتدا دشوار به نظر می رسند. ناامید نشوید. قبل از شروع پل زدن، گردن درد و کمر درد وحشتناکی داشتم. برو فیگور چون من فقط وزنه های سنگین را با اسکات و پرس نیمکت انجام می دادم. به هر حال، وقتی شروع به انجام پل زدن کردم، تمام درد از بین رفت.

کشش در پشت و گردن شما احساس خوبی دارد و نتایج به خودی خود صحبت خواهند کرد. توجه: این تمرین را مجبور نکنید. وقت خود را صرف کنید و آن را بسازید.

Combat Conditioning کتابی عالی برای معرفی تمرینات وزن بدن برای قدرت عملکردی، استقامت و انعطاف پذیری است. داشتم یک نمایش اکتشافی را تماشا می کردم که در آن یک بازی ویدیویی هنرهای رزمی می ساختند. آنها مردی را نشان دادند که در حال انجام یک تمرین منحصر به فرد بود.

نظرسنجی های تلفنی در زمین در ارتفاعات مختلف در دو ردیف وجود داشت. از یکی به دیگری می پرید و روی یک پا فرود آمد. او به سمت دیگری می پرید و یک پا را با پای دیگرش کاملاً دراز کرده و در حالت لگد زدن انجام می داد. این یک آزمون واقعی برای قدرت عملکرد و انعطاف پذیری است. اوه BTW، این مرد 75 ساله بود. نتایجی که یک عمر ماندگار هستند چیزی است که من همیشه برای آن تلاش می کنم.

امیدوارم این خلاصه کوتاه برای شما مفید بوده باشد. کلید هر ایده جدید این است که آن را در برنامه روزانه خود قرار دهید تا زمانی که به عادت تبدیل شود. عادات در کمتر از 21 روز شکل می گیرند. یکی از چیزهایی که می توانید از این کتاب بردارید، دربار سلطنتی است. آن را به عنوان بخشی از برنامه ورزشی خود به مدت یک ماه امتحان کنید و پیشرفت خود را ترسیم کنید. من فکر می کنم شما از نتایج شگفت زده خواهید شد.