خواه یا نه رژیم های پر کربوهیدرات واقعا خطرناک هستند؟

بر ایده توالی‌ای به همین دلیل رژیم‌های غذایی گسترده امروزی، می‌توان تصور کرد کدام ممکن است رژیم‌های پر کربوهیدرات خطرناک هستند. در میان گسترده‌ترین رژیم‌های غذایی مشابه رژیم کتو به تذکر می‌رسد کدام ممکن است کربوهیدرات‌ها را به همان اندازه حد قابل انجام به کمتر از برسانند. رژیم های اکنون نیست مشابه رژیم پالئو {اجازه} بلعیدن میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} را می دهد با این وجود تمام کالا غلات را {حذف} می تدریجی.

رژیم هایی مشابه پالئو فی نفسه کربوهیدرات ها را عملکرد قرار نمی دهند. به عنوان جایگزین، برنامه غذایی مشابه پالئو نیاز دارند مانکن سازی آنچه کدام ممکن است اجداد ما می خوردند. افرادی که رژیم می گیرند در نظر گرفته شده می کنند کدام ممکن است غارنشین احتمالا گندم درو کردن نکرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید نان دقیق نکرده هر دو برنج درو کردن نکرده است – {هر} {رنگی} کدام ممکن است باشد یا نباشد. غارنشینان (را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانمها) شکارچی بوده اند.

{با این وجود}، اگرچه رژیم پالئو کربوهیدرات های آسان را به تعیین کنید میوه ها، {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید آجیل تایید شده از آن آگاه است. منبع مفید عظیمی به همین دلیل کربوهیدرات های پیشرفته را به همین دلیل بین می برد. را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر منصف باشیم، پالئو خیلی کمتر عالی رژیم انداختن چند پوند است، در نتیجه عالی برنامه غذایی آرام مسکن است. احتمالاً ارزیابی بالاتر همراه خود برنامه غذایی آرام مسکن مشابه برنامه غذایی مدیترانه ای باشد یا نباشد.

با این وجود کتو عالی رژیم انداختن چند پوند است. عملکرد عمومی این رژیم {حذف} تمام کربوهیدرات ها به همین دلیل بلعیدن است. چه چیزی مسئول چه چیزی بود اینجا است کدام ممکن است همراه خود عدم وجود کربوهیدرات، بدن ما تنظیم به بیشترین استفاده را ببرید چربی ها برای قدرت خواهد کرد. که ممکن است یک اعتقاد باهوش است.

به هر طریقی، اگرچه کربوهیدرات ها منبع مفید قدرت محبوب ترین ها بدن ما هستند، با این وجود بدن ما {نمی تواند} به همین دلیل یک چیز کدام ممکن است ندارد استفاده بیشتر از تدریجی. به همین دلیل این رو، بدن ما وارد حالتی می تواند باشد کدام ممکن است تنظیم به خیس شدن ذخایر چربی ها می تدریجی. بدن ما رفیق ندارد به همین دلیل پروتئین برای قدرت استفاده بیشتر از تدریجی. پروتئین برای ادامه دادن بافت عضلانی است. چربی ها عالی امکان است.

رژیم کتو واقعاً کار می کند. گروه بزرگی به همین دلیل پیروان را انتخاب کنید و انتخاب کنید اعمال‌کنندگان بی نظیر می‌توانند این را اثبات کنند. اما چه زمانی کربوهیدرات کم، چربی ها نخست را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین نخست مهم انداختن چند پوند هستند، پس یادگیری نحوه کشورهایی مشابه کره را انتخاب کنید و انتخاب کنید ژاپن در میان “لاغرترین” را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید ترین اشخاص حقیقی در سیاره را تأمین می کنند.

عالی فنجان برنج پخته شده تشکیل حدود 44 خوب و دنج کربوهیدرات، 0.44 خوب و دنج چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید 4.2 خوب و دنج پروتئین است. من می روم می توانم به همین دلیل تخصص شخصی شده به می توانید داشته باشید بگویم کدام ممکن است کره ای ها بیش به همین دلیل 1 فنجان برنج سفید را در داخل عالی وعده می خورند، چه برسد به کامل روز. با این وجود، شناخته شده به عنوان عالی محله، کره ای ها عالی دسته از لاغر هستند. همین امر تقریباً در مورد ژاپن نیز صدق می تدریجی، احتمالاً تا حد زیادی.

به جز برنج سفید، کره ای ها عاشق سیب زمینی شیرینی شخصی هستند. تامین کننده‌های خیابانی سیب‌زمینی‌های شیرینی را روی طبل‌های 55 گالن دوباره کاری‌شده همراه خود کوره هیزمی برشته می‌کنند. کلاچ یکی در داخل در آینده خنک را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمستانی یکی از آنها در نظر گرفته لذت بردن های {واقعی} مسکن است. 1 فنجان سیب زمینی شیرینی دارای 30 خوب و دنج کربوهیدرات، 0.2 خوب و دنج چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید 2.5 خوب و دنج پروتئین است.

سوالی کدام ممکن است نیاز به پرسید اینجا است کدام ممکن است چرا. چرا {افرادی که} غذاهای مهمترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید مهمترین ممکن است دارای کربوهیدرات نخست را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها کم همراه خود درجه پروتئین {متوسط} ​​هستند {اضافه وزن} ندارند؟ در نتیجه اگر {پاسخ} انداختن چند پوند {حذف} کربوهیدرات ها باشد یا نباشد، پس چه چیزی مسئول چه چیزی بود بر اینجا است کدام ممکن است کربوهیدرات ها در داخل وهله اول باعث بهبود بار شدند.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید بحث و جدال کربوهیدرات کیفیت بالا در برابر این کربوهیدرات خطرناک معمولاً نیست. این رژیم های کم کربوهیدرات نیاز دارند {حذف} کل شما ممکن است هستند. را انتخاب کنید و انتخاب کنید رژیم های غذایی مشابه پالئو نیاز دارند {حذف} تمام کربوهیدرات های نشاسته ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیشرفته هستند کدام ممکن است مسلما یکی از بهترین تعیین کنید کربوهیدرات های قدرت {بلند مدت} هستند.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود امتحان کنید رژیم های غذایی، ماکارونی جزء کلیدی رژیم مدیترانه ای نامگذاری شده است. اگرچه ماکارونی شناخته شده به عنوان عالی اصطلاح فقطً محاصره است، با این وجود عالی فنجان پاستا “عجیب و غریب” حدود 43 خوب و دنج کربوهیدرات، 1.3 خوب و دنج چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید 8 خوب و دنج پروتئین تأمین می تدریجی. دوباره، عالی برنامه غذایی قابل توجه سودآور را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید اکنون نیست کدام ممکن است دارای کربوهیدرات نخست را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها کم همراه خود پروتئین {متوسط} ​​است.

{پاسخ به} این دوگانگی اینجا است کدام ممکن است کربوهیدرات ها مطمئناً نیست ای ذخیره هر دو شدن چربی ها نمی شوند. به طور معمول، بدن ما کربوهیدرات ها را می سوزاند به همان اندازه روزی کدام ممکن است اکنون نیست کربوهیدراتی برای سوزاندن وجود نداشته باشد یا نباشد هر دو بدن ما اکنون نیست نیازی به سوزاندن کربوهیدرات برای قدرت نداشته باشد یا نباشد.

کربوهیدرات های اضافه شده به صورت گلیکوژن ذخیره می شوند. در داخل ابتدا دوباره کاری نمی شود (هر دو شناخته شده به عنوان چربی ها ذخیره می تواند باشد). عالی شخص {متوسط} ​​قابلیت ذخیره 1500-2000 انرژی گلیکوژن ذخیره شده است را دارد. هنگامی کدام ممکن است آن قرار است ها پر شدند، کربوهیدرات ها شناخته شده به عنوان چربی ها ذخیره می شوند. با این وجود گلیکوژن دائماً به گلوکز دوباره کاری می تواند باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید همیشه تخلیه می تواند باشد. را انتخاب کنید و انتخاب کنید مطمئنا، “همیشه” ممکن است بخواهید بازهم دوباره دوباره پر کردن.

آنچه شناخته شده به عنوان چربی ها ذخیره می تواند باشد، چربی ها هایی است کدام ممکن است شخص می خورد. این چربی ها رژیمی است. {چسبیدن} کربوهیدرات هر دو پروتئین به تعیین کنید جادویی به معده هر دو باسن معمولاً نیست، کاملا چربی ها است.

بلعیدن کامل چربی ها کارآمد شده FDA 65 خوب و دنج در داخل روز است. هماهنگی بر اینجا است کدام هرکدام رژیمی کدام ممکن است خیلی کمتر به همین دلیل 30 شانس انرژی شخصی را به همین دلیل چربی ها خریداری شده تدریجی، عالی رژیم کم چرب محسوب می تواند باشد. 30 شانس قابل توجه بارگیری است. عالی فنجان برنج سفید پخته شده خیلی کمتر به همین دلیل نیم خوب و دنج چربی ها تأمین می تدریجی. 65 خوب و دنج چربی ها در داخل روز به بسیار زیاد برنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید به طور احتمالاً از کره ای های کاملا راضی تفسیر می کند می تواند باشد!

بدن ما به همین دلیل پروتئین برای ایجاد هر دو نگه داشتن بافت عضلانی استفاده می کند از. بدن ما کربوهیدرات ها را شناخته شده به عنوان عالی منبع مفید قدرت سریع می سوزاند. بدن ما چربی ها را برای خواب زمستانی {طولانی} ذخیره می تدریجی (خب، اگر خرس بودیم).

اضافه وزن نشدن مخصوصاً چربی ها نخوردن. اضافه وزن نشدن به معنای مصرف کردن پروتئین رضایت بخش برای ادامه دادن توده عضلانی است. اضافه وزن نشدن به معنای مصرف کردن کربوهیدرات رضایت بخش برای بنزین بدن ما را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذخایر گلیکوژن است. پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات ها به چربی ها دوباره کاری نمی شوند (احتمالاً کمی فقط)، این چربی ها است کدام ممکن است به چربی ها دوباره کاری می تواند باشد.

را انتخاب کنید و انتخاب کنید واقعیت مقدس تقریباً در مورد انداختن چند پوند آسان است. خیلی کمتر به همین دلیل آنچه بدن ما بلعیدن می تدریجی بخورید، بار گاز می گیرد. را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل مصرف کردن چربی ها .