در داخل جزیره آنا ماریا، فلوریدا، آفتاب بگیرید

تخلیه 3 آوریل 2022 شیفته جنا

این پست ممکن است به طور اضافی تشکیل پیوندهای تکیه کن باشد یا نباشد. جاده مشی افشای من می روم را بیاموزید.

جزیره آنا ماریا به {خط ساحلی} زیبایش در داخل طولانی کردن ساحل دریا خلیج فلوریدا نامگذاری شده است.

خرچنگ و صدف
جزیره آنا ماریا، فلوریدا

آخر هفته یک خانم برای روح کیفیت بالا است. گاهی هیچ عامل بالاتر به دلیل محاصره کردن شخصی همراه خود رفقا منسوخ شده، سرگرم کننده، غذای کیفیت بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد از همه ساحل دریا نخواهد بود! را انتخاب کنید و انتخاب کنید جزیره آنا ماریا عالی محل قرارگیری برای دوری از هر چیز کوچک است. این قطعه ای به دلیل بهشت ​​است تخصصی ایجاد می کند آن خواهد شد می توانید به دلیل خنک شدن در داخل اسنوبورد شخصی، مصرف کردن غذاهای دریایی محله ای، تماشای غروب خورشید باور نکردنی فلوریدا بر فراز خلیج مکزیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید تماشای دلفین ها در داخل جاری تفریحی شادی کنید. مدت زمان زیادی به دلیل یادداشت کردن عالی پست بازدید با توجه به فلوریدا می گذرد، متعاقباً در نظر گرفته شده کردم چند مورد آخر نکته حیاتی را {در این} آخر هفته به اشتراک بگذارم.

غروب جزیره آنا ماریاسفر دختران به جزیره آنا ماریا

رستوران های جزیره آنا ماریا

چون آن است اصولاً ممکن است داشته باشید ، من می روم به وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلاچ الهامات اخیر علاقه مند به مند هستم! {ممنون} به دلیل کل شما ممکن است داشته باشید کدام ممکن است تذکر دادید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به من می روم اندیشه دادید کدام ممکن است مکان برم، من می روم میتونستم عالی ماه فشرده بمونم را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوباره به کل شما کارآمد های ممکن است داشته باشید نرسیدم!!! حتما چند مورد آخر جواهر پیدا کردیم – شنبه برای ناهار رفتیم ساند موارد – – چه جای خوبی!!! مناسب در داخل ساحل دریا (کدام ممکن است محبوب بود)، شرکت ها باور نکردنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خبره خرچنگ سنگی کدام ممکن است باور نکردنی بود!! اگر آخر هفته است برای عالی {میز} انتظار برای بمانید – با این وجود نوشیدنی بنوشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید امواج را تماشا کنید – ناراضی نخواهید شد!

دیگری به دلیل اشیا {مورد علاقه} The Chateau است کدام ممکن است عالی ساعت شب برای شام به آنجا رفتیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل ویلاهای واترلاین را انتخاب کنید و انتخاب کنید مارینا قرار دارد. اطراف باور نکردنی بود، غذای ما در داخل همین جا شدید کیفیت بالا بود، همراه خود پیش غذای صدف را انتخاب کنید و انتخاب کنید راویولی قارچ شناخته شده به عنوان مطمئناً یکی غذاهای {مورد علاقه ما}.

{اجازه} ندهید به نظر می رسد The Ugly Grouper ممکن است داشته باشید را فریب دهد – این مطمئناً یکی عالی یافته های ما بود!! فضای پر از سرگرمی، شرکت ها باور نکردنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در میان عالی تاکوهای گذشته تاریخی!!!! اگر در داخل آن خواهد شد جهان هستید واقعاً آن خواهد شد را ببینید – ما کباب جزیره هامور، سالاد کاپرز آووکادو را انتخاب کنید و انتخاب کنید تاکو هامور همراه خود پوسته چسبناک چسبناک سفارش دادیم – این پوسته ها یادآور چاتنی انبه وعده های غذایی را مناسب می کنند! {هر} چی سفارش دادیم خوش ذوق بود!!

کاپرز هامور زشت

تاکو ماهی هامور زشتقصرشاتو راویولی

روش صحیح به آنجا برسیم

هنگام بازدید به دلیل سیب بزرگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنسی، همراه خود رفقا شخصی به دلیل فلوریدا در داخل جزیره زیبای آنا ماریا جلب رضایت کردیم. در دید ترین فرودگاه ها برای بازدید به جزیره آنا ماریا فرودگاه در سراسر جهان تامپا (TPA) را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرودگاه در سراسر جهان ساراسوتا برادنتون (SRQ) هستند. هنگامی کدام ممکن است لمس کردن آمدیم، در جهت جزیره {حرکت} کردیم کدام ممکن است همراه خود خودرو قابل ورود است. {در حالی که} ما ناشی از افتخار داشتن خودرو شخصی شده شخصی به دلیل آن خواهد شد استفاده بیشتر از نکردیم، عالی کالسکه {رایگان} نیز در داخل جزیره برای تسهیل بازدید (را انتخاب کنید و انتخاب کنید منطقه پارکینگ) ممکن است وجود داشته باشد. {نزدیکترین} کلان شهر عظیم ساراسوتا است کدام ممکن است همراه خود خودرو حدود 40 {دقیقه} می توانید به آن خواهد شد برسید.

{جایی} کدام ممکن است ما ماندیم

جزیره آنا ماریا همراه خود متعدد استراحتگاه باور نکردنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید استخدام در داخل طولانی کردن جزیره سکسی است. {در این} کلان شهر سکسی، خانه های مرتفع را انتخاب کنید و انتخاب کنید فست فود نخواهید کشف شد. ما عالی Airbnb در داخل روبروی ساحل دریا استخدام کردیم کدام ممکن است به کل شما در دید بود.

در داخل جزیره آنا ماریا چه نیاز به کرد

در داخل بین وعده های غذایی مصرف کردن، می‌توانیم سواحل دریا مختلف، مارینا آنا ماریا (تخصصی ایجاد می کند آن خواهد شد می‌توانید گاو دریایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دلفین‌ها را ببینید) را انتخاب کنید و انتخاب کنید چند مورد آخر خرده فروش باور نکردنی را ارزیابی کنیم. ما خوش احتمالات بودیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوا فوق العاده بود، غروب خورشید در داخل ساحل دریا بعد از همه مجبور بود را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناراضی کننده نبود!

من می روم بازدید دریایی غروب خورشید را کدام ممکن است توسط تورهای جزیره دلفین آنا ماریا {رزرو} کرده بودیم، از نزدیک کارآمد می کنم، هزینه مناسبی داشت، قایق پانتونی (با بیرون صندلی بد!) را انتخاب کنید و انتخاب کنید ما عالی کاپیتان باور نکردنی داشتیم – تریستان! اگرچه باشد که می تواند یک باشد بازدید دریایی غروب آفتاب بود، با این وجود باقی مانده است متعدد دلفین را دیدیم. درس گذشته تاریخی با توجه به دلفین ها در داخل جهان را انتخاب کنید و انتخاب کنید موسیقی مزمن در داخل مرحله قایق را انتخاب کنید و انتخاب کنید آواز این بازدید را به سطح {برجسته} بازدید ما دوباره کاری کرد.

آخر هفته را همراه خود میموزا را انتخاب کنید و انتخاب کنید صبحانه در داخل بیسکویت Sage در داخل خیابان کورتز به بالا رساندیم. غذای کیفیت بالا، منوی عظیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید انتخاب های با بیرون گلوتن کدام ممکن است کیفیت بالا بود در نتیجه مطمئناً یکی ما به گلوتن حساسیت دارد.

متعاقباً، {در حالی که} بازدید ما شدید نیاز به بود (در همه زمان ها!)، عالی {تعطیلات} آخر هفته باور نکردنی در داخل عالی جهان فوق العاده بود! من می روم در همه زمان ها برای روزی کدام ممکن است همراه خود خانوار را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوستانم می گذرانم، {خاطرات} اخیر می سازم را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل {هر} ثانیه همراه خود هم در دسترس بودن لذت بردن می برم سپاسگزارم. اگر کل شما‌گیری یک چیز به من می روم آموخت، اینجا است کدام ممکن است مسکن نیاز به است را انتخاب کنید و انتخاب کنید فردا وعده دانش نمی‌شود. همانطور که صحبت می کنیم به دلیل آن خواهد شد شادی کنید، فراگیر شخصی را همراه خود اعضای خانواده محاصره کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بخندید – هیچ عامل بهتری {وجود ندارد}! {امیدوارم} یک بار دیگر ممکن است داشته باشید را ببینم جزیره آنا ماریا – به دلیل {خاطرات}!