دیابت – غذاهایی کدام ممکن است نیاز به بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل قرار است به آنها بروند اجتناب کنید

آنچه می خورید به دلیل منظر بهزیستی شدید قابل توجه خواهد بود.
دلخوری کردن مهم در داخل نظارت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مدیریت دیابت اینجا است کدام ممکن است آرامش خاطر حاصل شود کدام ممکن است درجه قند به دلیل محدوده خالص تجاوز {نمی کند}. این بدان به معنی است کدام ممکن است سبک ها خاصی به دلیل وعده های غذایی را {محدود} کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید معمولاً] معمولاً آن خواهد شد دسته به دلیل غذاهایی را بخورید کدام ممکن است دیابت را به خوبی تغییر می کنند.

اشخاص حقیقی رنج بردن از دیابت نیاز به سعی کنند بار شخصی را مفید نگه دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید برنامه کاهش وزن داشته باشند کدام ممکن است:

“چربی ها خیلی کمتر

« شکر کم

«نمک کم

« سرشار به دلیل سبزیجات و میوه (کمتر از 5 وعده در داخل روز)

« سرشار به دلیل کربوهیدرات های نشاسته ای شبیه نان، چاپاتی، برنج.

هیچ غذایی {وجود ندارد} کدام ممکن است اشخاص حقیقی دیابتی به هیچ وجه نخورند. جدا از این، دارید مجبور نیستید با بیرون شکر {کار} کنید. با این وجود، اشخاص حقیقی رنج بردن از دیابت نیاز به سعی کنند به ساده {مقادیر} تا حدودی به دلیل غذاهای شامل قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها را خوردن کنند. به همین دلیل اگر دیابت دارید، سالی عالی موارد به دلیل دسر را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلوچه شناخته شده به عنوان بخشی به دلیل عالی برنامه کاهش وزن متعادل، شخصی را پذیرایی کنید.

چه غذاهایی بخوریم؟

«عالی دیابتی نیاز به مقدار بیش از حد سبزیجات و میوه همراه خود محتوای فیبر شدید نخست بخورد. اکثریت اینها وعده های غذایی ممکن است بخواهید انسولین را به مقیاس عقب می دهد در نتیجه {به آرامی} نشاط را به سلول های بدن ما آزاد می تنبل. برنامه کاهش وزن همراه خود {فیبر بالا} به معنای کروم به طور کلی است تخصصی ایجاد می کند {مدیریت} دیابت شدید مفید به نظر می رسد.

به دلیل آنجایی کدام ممکن است {سبزیجات}، پیاز، سیر، زنجبیل، تربچه، اسفناج، کلم پیچ، خیار، هویج، گوجه فرنگی، کلم را انتخاب کنید و انتخاب کنید خیار برای {درمان} دیابت خارق العاده هستند. مونگ، حبوبات جوانه زده را انتخاب کنید و انتخاب کنید موز نارس کدام ممکن است آب پز می تواند نیز پیشنهاد می شود.

«دانه های شنبلیله خیسانده در داخل آب برای مبتلایان دیابتی مفید به نظر می رسد.

«برای میوه، به دلیل آب گواوا، شاه توت هندی (جمون)، انجیر، کیوی، سیب، مرکبات را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب انار بیشترین استفاده را ببرید. این چیزها را علاقه مند به به دلیل صبحانه صبحانه شخصی قرار دهید. به دلیل آنجایی کدام ممکن است آب میوه ها سرشار به دلیل فروکتوز (قند میوه) هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث بهبود به زودی درجه قند خون می شوند، بهترین است مبتلایان دیابتی در کنار همراه خود وعده های غذایی آب میوه بنوشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل خوردن بیش به دلیل عالی پارچ کودک نوپا در داخل روز خودداری کنند.

«اگر یک چیز شیرینی می‌خواهید شکر، خرما را انتخاب کنید و انتخاب کنید عسل را گزینه جایگزین برای شکر سفید کنید.

«برنج سخت، دانه های جوانه زده نیاز به در داخل {مقادیر} {متوسط} ​​خوردن شود.

«چربی ها هایی شبیه روغن زیتون را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن بادام زمینی برای دیابت {مفید} هستند.

«آب قابل توجه بنوشید، کمتر از 8 به همان اندازه 10 پارچ در داخل روز.

«عالی وعده ماهی هر دو غذاهای دریایی چون اسیدهای چرب امگا 3 را تامین می تنبل.

« چاشنی هایی شبیه فلفل، چیلی، خردل، محصولات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ادویه جات ترشی جات.

«{سبزیجات} نپخته نیاز به به {مقدار} نه زیاد خوردن شوند، در نتیجه غذای پخته شده درجه قند خون را به شتابزده می برد.

«فرآورده های لبنی با بیرون چربی ها شبیه شیر آب با بیرون چربی ها، ماست با بیرون چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک با بیرون چربی ها، ماست آسان بخورید، به دلیل چسبناک لپه پرهیز کنید، در نتیجه کربوهیدرات نه زیاد است.

تعدادی از محصولات را انتخاب کنید و انتخاب کنید {سبزیجات} به ویژه برای دیابت تجویز می شوند، شبیه کدو تلخ را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب خربزه تلخ.
به دلیل چه یک چیز اجتناب کنیم؟

«غذاهای فرآوری شده، شکر سفید، آرد سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای ناسالم نیاز به {به طور کامل} جدا گذاشته شوند. به دلیل خوردن شیرینی جات، دکستروز، فروکتوز، دسر، بستنی، آب نبات، نوشابه، خامه را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای سرخ شده .

«چیزی کدام ممکن است شامل چرخ دنده نگهدارنده خطرناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید نمک نه زیاد باشد یا نباشد نیاز به اجتناب شود.

«به دلیل استعمال دخانیات را انتخاب کنید و انتخاب کنید الکل .

«امتحان کنید به دلیل شیرینی، بستنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب نبات، به دلیل جمله سبک ها به اصطلاح با بیرون قند، اجتناب کنید.

« غذای ارائه شده به دلیل آرد سفید، چاودار، ذرت، برنج فرهیخته، نان، پاستا، شیرینی، دسر، کلوچه، پای.

« {سبزیجات} نشاسته ای شبیه سیب زمینی به طور قابل توجهی؛ را انتخاب کنید و انتخاب کنید به ساده همراه خود چغندر، هویج، نخود، لوبیا در کنار باشید.

«به دلیل لبنیات غلیظ شبیه خویا، خیر، چسبناک، چسبناک دلمه .

« میوه هایی شبیه موز، انبه، انگور، توت فرنگی، انار، خرما.

« چسبناک کوتاژ (علاوه بر این در داخل {مقادیر} کم)

«به دلیل غذاهای معامله بسته بندی شده اقتصادی شبیه فست فود، چیپس، غذاهای کنار هم قرار دادن، میان وعده را انتخاب کنید و انتخاب کنید «غذاهای مفید» اجتناب کنید.

«آب‌میوه‌ها، در نتیجه شامل کربوهیدرات‌های شدید بیشتری نسبت به میوه‌های معاصر هستند. قرار است به آنها بروند خواهد شد گمشده فیبر هستند.

قبلی نکته {مفید} برای وعده های غذایی مصرف کردن در داخل بیرون از در به دلیل منزل –

· به دلیل مواردی به تماس گرفتن های جامبو، مختلط، بزرگ، دلوکس اجتناب کنید در نتیجه انرژی بیشتری دارند.

· غذاهای کبابی، پخته، بریان هر دو بخارپز را {انتخاب کنید}.

· آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشیدنی‌های «رژیمی» همراه خود انرژی a 0 را به جای آن نوشابه‌های غیرعادی، کپی‌های میوه، چای شیرینی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر نوشیدنی‌های شیرینی شده همراه خود قند {انتخاب کنید}.

· به دلیل چرخ دنده خامه ای شبیه سس مایونز . به سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید مزه همراه خود پاپریکا، گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیاز مزه دار کنید.

· مراقب سالادهایی همراه خود محتوای چربی ها نخست، سس ها، چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید کروتون باشید.

· عالی پیتزا همراه خود پوسته نازک را انتخاب کنید و انتخاب کنید رویه {سبزیجات} اضافه شده {انتخاب کنید}. خودتان را به حداقل یک هر دو 2 پایین تر {محدود} کنید. به دلیل چسبناک اضافه شده کدام ممکن است انرژی، چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سدیم فراهم می کند دوری کنید.

· وعده غذایی شخصی را همراه خود ماست آسان منجمد با بیرون قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون چربی ها هر دو عالی مخروط کودک نوپا ماست با بیرون چربی ها بالا دهید. با این وجود بهترین است به سراغ عالی بشقاب سالاد میوه معاصر بروید.

· بعد سهم شخصی را ارزیابی کنید.

پس عالی بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید باشید.