راه به عالی ابزار غذایی کم انرژی طراحی کنیم

برای انداختن چند پوند نیاز به بیش به همین دلیل انرژی دریافتی شخصی انرژی خرج کنید. حیاتی نخواهد بود کدام ممکن است چقدر فعالیت های ورزشی می کنید، برای توسعه نیاز به انرژی شخصی را به مقیاس عقب دهید. پیروی به همین دلیل عالی ابزار غذایی مثبت مهم شماست، با این وجود راه به ابزار غذایی کم انرژی شخصی را طراحی کنید؟ در داخل همین جا 5 مرحله برای شخصی شده کردن ابزار غذایی کم انرژی سفارشی خواهید داشت در رها می شود.

1. انرژی مصرفی هر روز شخصی را برای انداختن چند پوند محاسبه کنید – در گذشته به همین دلیل تنظیم {هر} رژیمی، ابتدا نیاز به بدانید کدام ممکن است برای انداختن چند پوند به چه {مقدار} انرژی خواستن دارید. عالی عملکرد مثبت، 1 به همان اندازه 2 کیلو در داخل هفته با بیرون {گرسنگی} هر دو رژیم های زحمت کش است. ابزار شخصی را بر مقدمه غذاهای سالمی کدام ممکن است رفیق دارید قرار دهید. اکثر دختران همراه خود آرام مسکن غیر پرانرژی هر روز حدود 2000 انرژی می سوزانند، {در حالی که} پسران به طور {متوسط} ​​هر روز 2500 انرژی می سوزانند. برای به همین دلیل انگشت ارائه 1 به همان اندازه 2 کیلو در داخل هفته، نیاز به انرژی دریافتی هر روز شخصی را بین 500 به همان اندازه 700 انرژی به مقیاس عقب دهید. انرژی دریافتی برای زن ها بین 1200 به همان اندازه 1400 انرژی است. پسران نیاز به بین 1600 به همان اندازه 1900 انرژی در داخل روز خوردن کنند. این حدود 30 به همان اندازه 40 شانس به مقیاس عقب انرژی است کدام ممکن است باعث سوزاندن چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید انداختن چند پوند با بیرون واقعاً احساس عدم وجود می تواند باشد.

2. غذاهای سالمی را کدام ممکن است غالبا می خورید مشاهده کنید – افتخار داشتن غذاهایی کدام ممکن است رفیق دارید بخورید روی کاغذ به خواهید داشت پشتیبانی می تنبل ابزار غذایی شخصی را رشد دهید. ابتدا، بیایید با اشاره به غذاهایی کدام ممکن است نیاز به به همین دلیل قرار است به آنها بروند اجتناب کنید هر دو اساساً قرار است به آنها بروند را به مقیاس عقب دهید صحبت کنیم. غذاهایی کدام ممکن است مرحله قند خواهید داشت را نخست می برند باعث می شوند بدن ما انسولین اضافه شده ترشح تنبل. انسولین مقدار بیش از حد از باعث می تواند باشد بدن ما خواهید داشت چربی ها سوزی تنبل. انسولین برای بازسازی گلوکز به قدرت حیاتی است. غذاهایی کدام ممکن است مرحله قند را بهبود می دهند دسرهای شیرینی، غذاهای نشاسته ای قابل مقایسه با سیب زمینی سفید، برنج سفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کالا آرد سفید قابل مقایسه با نان، پاستا را انتخاب کنید و انتخاب کنید کراکر هستند.

در مقابل غذاهای نشاسته ای، مقدار بیش از حد {سبزیجات} ویژه به ویژه سبزی های برگ دار خوردن کنید کدام ممکن است قند کمی فقط دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید داروها مغذی زیادی دارند. گوشت با بیرون چربی ها در داخل ترکیبی همراه خود عالی هر دو 2 سبزی ایده آل مناسب است. برای ناهار، می توانید {سبزیجات} را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت با بیرون چربی ها را به قوطی سوپ اضافه کنید به همان اندازه عالی وعده غذایی کم انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم چرب دقیق کنید. لوبیا، غلات رادیکال، برنج اسپرسو ای، آجیل ({محدود} به 1 وعده) غذاهایی هستند که خواهید داشت به برنامه کاهش وزن شخصی اضافه کنید. به همین دلیل میوه های پر قند قابل مقایسه با موز را انتخاب کنید و انتخاب کنید هندوانه اجتناب کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل میوه های کم قند قابل مقایسه با پرتقال، نارنگی، توت ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید کیوی بیشترین استفاده را ببرید.

3. 5 وعده غذایی کودک نوپا در داخل روز را مشاهده کنید. پس به همین دلیل ارزیابی ثبت غذاهای مفید شخصی، {اکنون می توانید} ابزار غذایی شخصی را بنویسید کدام ممکن است شامل می شود 5 وعده غذایی کودک نوپا در داخل روز است. غذاهایی را تخصصی ایجاد می کند مرحله در گذشته نوشتید را در داخل عالی ابزار غذایی همراه خود رعایت سرراست مدیریت کنید. ابزار غذایی شخصی را همراه خود غذاهایی کدام ممکن است به سادگی کنار هم قرار دادن می شوند، آسان حفظ کنید. به همین دلیل Tupperware برای حفظ داروها غذایی کدام ممکن است به مرکز اداری می برید بیشترین استفاده را ببرید. {برنامه ریزی} به همین دلیل در گذشته مهم انداختن چند پوند سودآور است. ابزار غذایی شخصی را برای روزانه هفته روی کاغذ بنویسید. همراه خود صبحانه را انتخاب کنید و انتخاب کنید چند مورد آخر ساعت بعد همراه خود عالی میان وعده کودک نوپا تنظیم کنید. ناهار را همراه خود میان وعده {ظهر} را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس شام بگنجانید. حالا خواهید داشت 5 وعده غذایی کودک نوپا دارید.

4. انرژی شماری منطقی بخرید – نیاز به قطعا ارزش آن را دارد انرژی غذاهایی تخصصی ایجاد می کند برنامه کاهش وزن شخصی گنجانده اید را بدانید به همان اندازه در داخل محدوده انرژی شخصی باقی بمانید. کتاب الکترونیکی انرژی شماری به خواهید داشت پشتیبانی می تنبل قطعا ارزش آن را دارد انرژی را در امتداد طرف {هر} غذایی تخصصی ایجاد می کند ابزار غذایی شخصی تصمیم گیری در مورد کرده اید قرار دهید.

5. ابزار شخصی را تجزیه و تحلیل کنید – ابزار خواهید داشت نیاز به شامل می شود 5 وعده غذایی کودک نوپا در داخل روز باشد یا نباشد کدام هرکدام ماده غذایی دارای قطعا ارزش آن را دارد انرژی باشد یا نباشد. جاری به همین دلیل شخصی بپرسید آیا قادر هستید همراه خود این ماده موضوع مسکن کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواه یا نه اجرای این ساختار برای خواهید داشت سرراست به احتمال زیاد خواهد بود؟ تا حد زیادی ترتیب دادن خواهید داشت نیاز به در داخل محل اقامت باشد یا نباشد، {جایی} که خواهید داشت تعدادی از وعده های غذایی شخصی را در داخل عالی کاسه Tupperware برای حمل آرام به مرکز اداری قرار دهید.

خواهید داشت به {تازگی} ابزار خورده شدن سفارشی شخصی را راه اندازی کرده اید. ابزار ای کدام ممکن است شامل می شود غذاهایی است رفیق دارید در داخل عالی ابزار شناخته شده. اگر تمام 5 مرحله را دنبال کرده باشید، ابزار خواهید داشت در داخل محدوده انرژی خواهید داشت است را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشارکت در آن قرار است در حد معقول است. اکثر مردمان در داخل برنامه کاهش وزن شکست می خورند در نتیجه ابزار ای ندارند. خواهید داشت همه وقت نیاز به در داخل ابزار شخصی اصلاحاتی را برای تقویت آن قرار است مشارکت در دهید. هرچه تا حد زیادی با اشاره به شخصی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عادات غذایی شخصی بیاموزید، بالاتر می توانید ابزار شخصی را تقویت ببخشید.