رسمی برای اصولاً عمر کردن، نوجوان‌تر به تذکر {رسیدن} را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید‌تر در دسترس بودن

سطح تنظیم من خواهم کرد برای این متن اینجا است: هیچ مانکن {واقعی} {وجود ندارد}، با این وجود تعدادی از مانکن ها {مفید} هستند. به عبارت اکنون نیست، هیچ عامل در داخل علم چسبیده را انتخاب کنید و انتخاب کنید به زودی نباید باشد. توجه ما دائماً در داخل جاری تکامل است، را انتخاب کنید و انتخاب کنید همینطور جهان فراگیر ما. را انتخاب کنید و انتخاب کنید من خواهم کرد لزوماً نمی گویم کدام ممکن است رشد توجه ما دلالت بر آن دارد ما اصولاً می فهمیم. در پایان به سادگی به سطح ای می رسیم کدام ممکن است متوجه می شویم یک چیز نمی فهمیم. را انتخاب کنید و انتخاب کنید این‌ها می‌توانند گرگ‌هایی باشند، در نتیجه ما را به ادای احترام به ایده ها مقدماتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنظیم یک بار دیگر سوق می‌دهند.

به همین دلیل پیر شدن، بهبود عمر، را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت سلامت (را انتخاب کنید و انتخاب کنید به نظر می رسد!) در داخل دوران پیر شدن… به نظر می رسد مانند است کدام ممکن است علم {در این} مورد روی به ایده ها مقدماتی بازگشته است. را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوب دستور آسان ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است در داخل {هر} پیدا کردن اندازه عمر مطرح می تواند باشد: خیلی کمتر بخورید.

خارق العاده، 2 بهترین راه مهمترین برای خیلی کمتر مصرف کردن ممکن است وجود داشته باشد. اعتقاد کنید تعیین دارید انرژی دریافتی تمیز کردن با X انرژی در داخل روز به کاهش دهید. (مشاهده: من خواهم کرد هیچ ایده ای چقدر X نیاز به برای دارید باشد یا نباشد – این به {وزن بدن}، مشکل و بسیاری دیگر تعیین می شود.) یکی در همه بهترین راه های بدست آمده انرژی X در داخل روز اینجا است کدام ممکن است آنها خواهند شد را به صورت مکرر، با این وجود انرژی کم گلوله کردن کنید. وعده های غذایی سهمیه کاملاً برعکس، در داخل خوب {بازه زمانی} 8 ساعته، می توانید مقدار یکسان انرژی خوردن کنید (مخصوصاً وعده های غذایی خیلی کمتر با این وجود بهتر بخورید) را انتخاب کنید و انتخاب کنید 16 ساعت ناشتا باشید. تکنیک دوم روزه متناوب نامیده می‌شود، را انتخاب کنید و انتخاب کنید ادبیات آموزشی {در حال حاضر} می‌گوید اگر می‌خواهید {طولانی}‌تر اقامت کنید، بالاتر به تذکر برسید را انتخاب کنید و انتخاب کنید واقعاً احساس بهزیستی بیشتری داشته باشید، این {راهی} است کدام ممکن است نیاز به پیش بروید.

به عنوان تصویر، محققان دانشکده آلاباما پیدا کردن ای را همراه خود گروه کوچکی به همین دلیل پسرها اضافه وزن کم کم پیش دیابت مشارکت در دادند. آنها خواهند شد شکلی به همین دلیل روزه {داری} متناوب به تماس گرفتن «مصرف شده همراه خود محدودیت زودهنگام» را بررسی کردند آن قرار است تمام وعده های غذایی در داخل خوب فاصله هشت ساعته مقدماتی به همین دلیل روز (7 صبح به همان اندازه 3 بعد به همین دلیل {ظهر}) هر دو بیش به همین دلیل 12 ساعت (بین 7 صبح به همان اندازه 3 بعد به همین دلیل {ظهر}) جدا کردن می شد. . پس به همین دلیل 5 هفته، گروه هشت ساعته به طور چشمگیری سطوح انسولین را به کاهش داد را انتخاب کنید و انتخاب کنید حساسیت به انسولین را {به طور قابل توجهی} تقویت بخشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است حتی استرس خون را به میزان قابل توجهی به کاهش داد. را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل کل شما مهمتر – گروه هشت ساعته نیز به میزان قابل توجهی اشتهای کمتری داشتند.

پیدا کردن یکی دیگر تأثیر خوردن خوب وعده غذایی بعد به همین دلیل {ظهر} در داخل روز را به مدت زمان 8 هفته بررسی کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید 4.1 شانس اندکی کاهش را مقایسه شده است همراه خود برنامه غذایی ایزوکالری کدام ممکن است به همین دلیل سه وعده غذایی در داخل روز خوردن می‌شد، گزارش کرد. مصرف کردن خوب وعده غذایی در داخل روز ممکن است حتی همراه خود به کاهش گلوکز ناشتا را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقویت کلسترول ldl LDL را انتخاب کنید و انتخاب کنید HDL در کنار بود.

می توانم به تحقیق اکنون نیست ردیابی کنم. تنوع از آنها خواهند شد روی موش‌ها هستند، {جایی} کدام ممکن است روزه‌{داری} متناوب به طور دائم اندازه عمر را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهزیستی را کمتر از 10 شانس بهبود می‌دهد (کدام ممکن است اتفاقاً به معنای 12 ماه‌های {طولانی} در داخل دنیای موش‌ها است). با این وجود من خواهم کرد نیاز دارم این بحث و جدال را به ایده ها مقدماتی بازگردانم، کدام ممکن است مقدمه تنظیم من خواهم کرد بود. به خاطر داشته باشید که در داخل {هر} دینی فرم روزه {داری} خوب حرکت حیاتی است. در نظر گرفته شده می کنید این توسط خودتان برای {اهداف} غیر سکولار است؟ را انتخاب کنید و انتخاب کنید به تذکر دارید باشد که می تواند یک باشد اتفاق است کدام ممکن است کل شما ادیان واقع مفید به راه اندازی شد رژیم روزه دارند؟ من خواهم کرد در نظر گرفته شده {نمی کنم}. حدس من خواهم کرد اینجا است کدام ممکن است مردمان در همه زمان ها به طور شهودی می‌دانند چه یک چیز برایشان بهترین است. را انتخاب کنید و انتخاب کنید این داده ها شهودی در داخل متون دینی کدام ممکن است شبیه کتاب الکترونیکی های دفترچه راهنما برای همه زمانها مفید حرکت می کنند، منعکس می تواند باشد. در حقیقت، اگر به همین دلیل آموزه های غیر سکولار پیروی کنید (مثلاً با بیرون قید را انتخاب کنید و انتخاب کنید شرط {عشق} بورزید، ببخشید، دلسوز باشید، رها کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تسلیم شوید، پرخوری نکنید، و بسیاری دیگر) ممکن است به طور اضافی اقامت {طولانی} تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید تری داشته باشید (بعد از همه با توجه به اینکه نهادها را جدا بگذارید. مزخرفات “غیر سکولار” اغراق آمیز برای خدمت به {اهداف} شخصی طبقه نخست). اکنون علم آمده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنچه را کدام ممکن است ادیان برای صدها سال موعظه کرده اند می گوید – به نظر می رسد مانند است روزه متناوب باعث راه اندازی فرآیندهای ترمیم در داخل بدن ما می تواند باشد کدام ممکن است به نوبه شخصی باعث بهبود بهزیستی، تقویت به نظر می رسد را انتخاب کنید و انتخاب کنید {طولانی} شدن عمر می تواند باشد. جذاب نباید باشد!