رفلاکس اسید: {درمان} خالص

رفلاکس اسید یک تعداد زیادی از {افرادی که} همراه خود عصبی بودن کف دست را انتخاب کنید و انتخاب کنید پنجه ملایم می کنند تخصص می تواند باشد. در واقعیت، عصبی بودن معمولاً به {علائم} فیزیکی رفلاکس اسید پشتیبانی می تدریجی. هنگامی کدام ممکن است سرگرمی زده می شوید، بدن ما ممکن است داشته باشید آدرنالین بیشتری تأمین می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسید شکم نیز افزایش خواهد یافت. این شکم را تحریک می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید احتمالاً ممکن است تمام {علائم} رفلاکس اسید را انتخاب کنید و انتخاب کنید GERD را راه اندازی تدریجی. {علائم} خاصی برای رفلاکس اسید ممکن است وجود داشته باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سادگی قابل تجزیه و تحلیل است:

-{علائم} رایج رفلاکس اسید عبارتند به دلیل:

• سوزش سردل

• آروغ زدن: اسیدی تلخ هر دو تلخ کدام ممکن است هنگام آروغ زدن به گلوی ممکن است داشته باشید سرازیر می تواند باشد.

سایر {علائم} {بیماری} رفلاکس اسید عبارتند به دلیل:

• نفخ در شکم

• نفخ شکم

• آروغ زدن

• دیسفاژی – واقعاً احساس گیرکردن وعده های غذایی در گلو

• سکسکه

• سوزش در گلو

• گرفتگی صدا، {علائم} درست مثل لارنژیت

• خس خس سینه، سرفه را انتخاب کنید و انتخاب کنید خلط در گلو

علل رفلاکس اسید

• {اضافه وزن}

• در خوب وعده غذایی بارگیری بارگیری بخورید

• لباس مجلسی شایسته

• عصبی بودن را انتخاب کنید و انتخاب کنید فشار

• شتابزده در وعده های غذایی

• غذاهای ادویه دار

• شیرینی

• ضرابخانه

• میوه های خانوار مرکبات

• سس گوجه فرنگی

• غذای سرخ شده

• غذاهای پرچرب

• بعد به دلیل وعده های غذایی بنشینید

• زود به رختخواب قدم گذاشتن بعد به دلیل وعده های غذایی

• آخر عصر وعده های غذایی بخورید

{درمان} های خالص برای رفلاکس اسید

– تمرین هر روز

– تصمیم گیری در مورد غذاهای کم چرب

– به کاهش محتوای قند در وعده های غذایی

– شام {زودتر}

– وعده های غذایی کوچکتر (4-6 وعده غذایی کوچکتر) در 3-4 ساعت چاپ شده شود

– تعمیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید {درمان} عصبی بودن را انتخاب کنید و انتخاب کنید استرس

– به دلیل مصرف کردن 3 ساعت در گذشته به دلیل خواب ، به دلیل بلعیدن 2 ساعت در گذشته به دلیل خواب اجتناب کنید

– انداختن چند پوند

– آنتی اسیدها (Tums، Gaviscon، جوش شیرینی)

– مدیتیشن

– با بیرون تنباکو

– با بیرون الکل

نرم افزار غذایی برای رفلاکس اسید

غذای فوق العاده

گوشت، خروس را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی:

گوشت با بیرون چربی ها، کبابی، بخارپز، پخته هر دو کبابی، خروس، بوقلمون هر دو ماهی

میوه ها: خربزه، سبک ها توت ها، سیب، هلو، انگور، موز

{سبزیجات}: هر سبزی غیر به دلیل گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیاز کدام ممکن است پرخطر هر دو سرخ شده نباشد.

کالا لبنی: کالا لبنی کم چرب یادآور شیر آب کم چرب هر دو با بیرون چربی ها، خامه تلخ کم چرب هر دو با بیرون چربی ها، چسبناک جذاب، بستنی. با بیرون چربی ها عالی است. در صورت تحمل کم چربی ها

{نوشیدنی ها}: نوشیدنی های با بیرون کافئین، آب میوه های غیر مرکبات، آب، چای های غیر پرخطر،

نان را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات: نان را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات کم چرب. بلغور محیط دوسر، ماکارونی، غلات، برنج اسپرسو ای، برنج سفید، چیپس پخته شده، نان غلات فشرده (یادآور چاودار، محیط دوسر)

سوپ را انتخاب کنید و انتخاب کنید خورش: کم چرب با بیرون الهام گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیاز.

میان تضمین ها: کم چرب، پودینگ، دسر غذای فرشته، وانیل غیر از شیرینی، چوبی شور، ذرت {بو} دانش، چیپس پخته شده، کراکر گراهام، نمک.

اجتناب کردن

– شیرینی

– مرکبات با بیرون لیمو، لیموترش، گریپ فروت

– غذاهای چرب

– نعنا: دمنوش نعناع، ​​شیرین هر دو آدامس ممنوع است

– شیر آب فشرده هر دو خامه، خامه تلخ پرچرب، چسبناک دلمه پرچرب، چسبناک پرچرب

– گوجه فرنگیها. سس گوجه فرنگی، سوپ گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، تقویت گوجه فرنگی، سالسا.

– کاکائو

– الکل

– غذاهای سرخ شده: تخم خروس سرخ شده، گوشت سرخ شده، خروس سرخ شده، ماهی سرخ شده

– کافئین: اسپرسو، چای، نوشابه

– سیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیاز

– کره

– آناناس: اخیر، کنسرو شده، منجمد.

– نیتریت ها (خارج از آن در بیکن، هات داگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید گوشت های ناهار یادآور بولونیا)

– نوشیدنی های گازدار

آن را فراموش نکنید مصرف کردن وعده‌های غذایی کودک نوپا‌تر، انداختن چند پوند در صورت خواستن را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلند کردن تشک خوابتان شدید می تواند حیاتی باشد.

3 ساعت در گذشته به دلیل خواب یک چیز نخورید

2 ساعت در گذشته به دلیل خواب نوشیدنی نخورید.

هر روز دنبال کردن کنید

لباس مجلسی های گشادتر بپوشید

امتحان کنید بعد به دلیل وعده های غذایی انعطاف پذیر نشوید. براق بشین

مدیتیشن

استراتژی های ضد عصبی بودن را یاد بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید فوق العاده بخوابید

آنتی اسیدها {مفید} هستند، با این وجود برنامه کاهش وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید راحت اقامت ممکن است داشته باشید در مواجهه همراه خود رفلاکس اسید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریفلاکس شدید می تواند حیاتی باشد.