رژیم داری؟ 5 نکته ای که باید هنگام غذا خوردن در بیرون از خانه مراقب آنها بود!

همه ما می دانیم که رژیم گرفتن با هر دهانی که پیشنهاد متفاوتی ارائه می دهد چقدر می تواند دشوار باشد. در میان این شبکه اطلاعاتی تا حدی متناقض و تا حدی استتار، تشخیص موارد ضروری از غیر ضروری واقعاً دشوار می شود و در نتیجه هدف نهایی کاهش وزن آسیب می بیند. اکنون دیگر از همه چیز قرار نیست اتفاق بیفتد زیرا من اطلاعات دقیقی در مورد این موضوع برای شما دارم. در اینجا 5 نکته ساده وجود دارد که هنگام غذا خوردن باید مراقب آنها باشید و مطمئن باشید، رژیم گرفتن دیگر شبکه ای از عوارض باقی نخواهد ماند و کاهش وزن بسیار آسان تر خواهد بود:

1. نوشیدنی های کافئین دار

مهمترین چیزی که هنگام غذا خوردن در بیرون از خانه باید مراقب آن باشید چیزی است که معمولاً مورد توجه قرار نمی گیرد. در حالی که به نظر می رسد یک لیوان کوکاکولا یا یک فنجان قهوه یک تعریف بی ضرر برای غذای شماست، اجازه دهید به شما هشدار بدهم که به تنهایی نیمی از ضرر را برای شما به همراه دارد. کافئین و نوشیدنی‌های گازدار برای کاهش وزن مضر هستند، زیرا کالری‌های بی‌ضروری را به بدن وارد می‌کنند و در نتیجه باید از مصرف آنها اجتناب شود. در عوض می‌توانید نوشابه‌های گازدار، چای سرد یا آب لیمو را انتخاب کنید، زیرا اینها سالم هستند.

2. غذاهای مبتنی بر پنیر

پنیر دوباره باعث ایجاد یک تکه بزرگ از آن زیاده روی گناه می شود. اما مشکل اینجاست که اکثر غذاها بدون افزودن مقدار زیادی پنیر به آنها ناقص به نظر می رسند. من از شما نمی خواهم که به طور کلی از آنها خودداری کنید. کاری که می توانید به جای آن انجام دهید این است که پنیر لبنی و موزارلا را حذف کنید و به جای آن چدار را انتخاب کنید زیرا جایگزین سالم تری است. علاوه بر این، مقادیر را می توان به حداقل کاهش داد.

3. غذاهای رژیمی جعلی

بیشتر اقلام غذایی که به نام غذای رژیمی فروخته می شوند در واقع چشم شویی هستند. دلیل آن این است که در حالی که اینها از نظر مواد اولیه مورد استفاده چربی کمی دارند، آسپارتام و سایر افزودنی‌ها مضر هستند. بنابراین در حالی که کالری را کاهش می دهید، سایر عوامل چاق کننده آن را جبران می کنند و شما را تقریباً در همان موقعیت قرار می دهند.

4. ادعاهای گمراه کننده

ادعاهای گمراه کننده بازاریابان در مورد اینکه چگونه غذای آنها برای سلامتی شما مفید است باید واقعاً ماهرانه بررسی شود، در غیر این صورت می توانید در یک سوپ فرو بروید. بنابراین مراقب این ترفندهای بازاریابی باشید و به یاد داشته باشید که یک برگ کاهو در برگر شما نمی تواند بقیه مواد چاق کننده استفاده شده در آن را جبران کند و همچنین کولاهای رژیمی شما فاقد کافئین نخواهد بود.

5. شیرینی و شکلات

شیرینی ها و شکلات ها چیزهایی هستند که می توانند زانوهای هر کسی را ضعیف کنند. اینها غذای مناسبی را برای شما به ارمغان می آورند و به ندرت کسی وجود دارد که بتواند در برابر وسوسه این غذاها مقاومت کند. سپس ترفند در مصرف انواع سالم تر و بدون کالری نهفته است. به عنوان مثال، می توانید از بیابان های بدون قند یا شکلات های تلخ به عنوان جایگزین درخواست کنید.

از موارد ذکر شده در بالا خودداری کنید و سعی کنید جایگزین های سالم تر را بررسی کنید. هنگامی که بر این ترفند مسلط شدید، رژیم گرفتن دیگر مشکل سختی نخواهد بود.