رژیم دکتر پریکون – چگونه سیستم او چربی شکم را به طور موثر از بین می برد

به گفته دکتر Perricone، التهاب در بدن شما است که شما را چاق می کند. بنابراین، به منظور از بین بردن موثر چربی، به خصوص در ناحیه شکم، رژیم غذایی را تنظیم کرد که می تواند به حل مشکل شما و بسیاری از افراد دیگر کمک کند. این سیستم ادعا می‌کند که آسیب‌های پوستی، چربی‌ها و حتی علائم پیری ناشی از خوردن انواع نادرست مواد غذایی است.

دکتر Perricone سپس رژیم غذایی را ارائه کرد که شامل دستورالعمل های زیر است:

1. کربوهیدرات های غلات کامل مانند نان غلات کامل، حبوبات، لوبیا و غلات دارای شاخص گلیسمی پایینی هستند که از ترشح سریع انسولین جلوگیری می کند. بنابراین، از شر غذاهای تصفیه شده خلاص شوید که در غیر این صورت به عنوان کربوهیدرات با گلیسمی بالا یا “کربوهیدرات بد” شناخته می شوند.

2. مصرف کمتر لبنیاتاز جمله شیر کامل و پنیر سفت، زیرا چربی بالایی دارند. به جای آن گزینه های کم چرب را انتخاب کنید: شیر کم چرب، ماست کم چرب، پنیر کوتیج، ریکوتا، چدار و پنیر سوئیسی.

3. میوه و سبزیجات بخورید زیرا سرشار از آنتی اکسیدان هستند. آووکادو، توت‌های آکای، طالبی، فلفل دلمه‌ای، آناناس، گوجه‌فرنگی و سبزیجات با برگ سبز تیره را همراه با میوه‌های نارنجی/زرد بخورید.

4. غذاهای غنی از پروتئین بخورید برای کمک به افزایش متابولیسم و ​​در نتیجه از بین بردن چربی های شکم. ماهی قزل آلا، تخم مرغ، مرغ بدون پوست و سایر گوشت ها به راحتی هضم نمی شوند و بنابراین کالری بیشتری برای سوزاندن بدن نیاز دارند.

5. چربی های مناسب مصرف کنید. چربی های سالم نه تنها دارای اسیدهای چرب امگا 3 هستند که به محافظت از سلول ها کمک می کند، بلکه دارای اسید اولئیک هستند که به کل فرآیند کمک می کند. استفاده از چربی های اشباع شده، چربی های هیدروژنه و چربی های چند غیر اشباع را محدود یا حتی متوقف کنید.

6. نوشیدن مقدار زیادی آب. دکتر Perricone توصیه می کند اگر از بین بردن چربی های شکم دغدغه یک فرد است، آب زیادی بنوشید. آب فواید زیادی برای پوست و سیستم گوارشی نیز دارد.

نگاهی به این سیستم نشان می دهد که یک وعده غذایی متعادل و سالم تشویق می شود. هیچ عارضه جانبی مورد انتظار نیست. با این حال، تعهد و تعهد بیشتری از سوی مصرف کننده یا به طور خاص رژیم گیرنده مورد نیاز است.