رژیم شش تکه ای بی حیایی؟

یک استراتژی رژیم غذایی شش تکه مطمئن ساده است، اما پیروی از آن دقیقاً آسان نیست. من دقیقاً آنچه را که باید انجام دهید توضیح خواهم داد، اما این به شما بستگی دارد که بر اساس آن عمل کنید. عمدتاً افرادی که موفق به دریافت شش تکه نمی شوند، ژنتیک را مقصر می دانند. در حالی که این موضوع تا حدودی مطرح می شود، نارسایی معده به سادگی یک عارضه جانبی پرخوری است. اگر کالری زیادی نمی خورید و هنوز سیکس پک نمی بینید، من هم می توانم در این زمینه به شما کمک کنم.

به راحتی می توان از XX٪ چربی بدن به 10٪ رسید.

اگر بیش از 10 درصد چربی بدن دارید، به سادگی باید در طول زمان کسری کالری ایجاد کنید و چربی بدن را از دست خواهید داد. اینجا مردم کار را سخت تر از آنچه که باید باشد می کنند. آنها معتقدند که هر روز باید کمی کسری کالری داشته باشد. بنابراین آنها هر روز به آنها اطمینان می دهند که سختگیر هستند و به رژیم غذایی خود پایبند هستند. این یک راه دشوار برای ایجاد کسری کالری است. در اینجا یک راه بهتر است.

به کمبود کالری هفتگی فکر کنید، نه روزانه

من با هزاران نفر مشورت کرده ام و این تفاوت بزرگی در نتایجی که مردم به دست می آورند ایجاد کرده است. 2 تا 3 روز در خارج از هفته با خودتان رفتار کنید که مانند “بقیه” غذا می خورید. از خوردن آشغال خسته نباشید اما با خیال راحت پیتزا، غذای خوب، آبجو و غیره بخورید. 2-3 روز در همان هفته را انتخاب کنید و کالری بسیار کم مصرف کنید. راستش را بخواهید، شما فقط می توانید 800 کالری بخورید و همچنان توده عضلانی خود را حفظ کنید. من روش ناشتایی متناوب را توصیه می کنم که 2 تا 3 روز در هفته فقط شام بخورید. اگر نمی دانید معنی آن چیست، عبارت «روزه متناوب» را در گوگل جستجو کنید. سعی کنید در بقیه هفته از غذاهای واقعاً پرکالری پرهیز کنید، اما بیشتر اوقات به طور منظم غذا بخورید. این استراتژی باعث ایجاد “کسری کالری هفتگی” می شود و به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم چربی بدن را از بین ببرید در حالی که از غذاهای عالی لذت می برید..

از 10٪ چربی بدن تا 6-8٪ سخت تر می شود

اکنون باید سعی کنید حداقل 5 روز کالری کمتر را قبل از اضافه کردن روزهای پر به کالری متوسط، با هم ترکیب کنید. برای از دست دادن واقعاً آن چربی سرسخت بدن، باید دوره‌هایی را بگذرانید که بدن شما «انرژی غذایی» را تمام می‌کند. تنها راه برای انجام این کار این است که روزها را با کسری کالری همراه کنید. در آن زمان است که بیشترین بهره را از کاردیو خواهید برد. بعد از 5-7 روز کمبود، 2 روز اضافه کنید که در آن به میزان قابل توجهی کالری بیشتری مصرف کنید. این متابولیسم شما را بازنشانی می کند و شما را به حالت چربی سوزی برمی گرداند. هر بار کسری 5-7 روز دیگر را ترسیم کنید. این کار شما را تا 8 درصد چربی بدن یا کمتر زیگزاگ می کند. این ساده ترین و موثرترین “رژیم غذایی شش بسته” است که من می شناسم.