رژیم غذایی آلمانی – به سرعت 15 پوند از دست بدهید

رژیم غذایی آلمانی به شما کمک می کند 15 پوند را به سرعت و به راحتی از دست بدهید. این رژیم توسط متخصصان تغذیه آلمانی برای زنان دارای اضافه وزن تهیه شده است تا مشکلات سلامتی خود را سریع و ایمن حل کنند. با این رژیم غذایی آلمانی می توانید 15 پوند در 13 روز کم کنید.

این رژیم بسیار ساده است، اما احساس گرسنگی را به طور کامل از بین نمی برد، همچنان احساس گرسنگی خفیفی خواهید داشت. اگر موافق هستید که برای رسیدن به اهدافتان هر از گاهی گرسنه بمانید، این رژیم غذایی برای شما مناسب است. از سوی دیگر، بیداری انرژی را در درون خود احساس خواهید کرد، از آن برای فعالیت بدنی یا ورزش استفاده کنید.

این برنامه تغذیه است:

دوشنبه

صبحانه: 1 فنجان قهوه سیاه یا چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک تهیه شده از نان قهوه ای.

ناهار: 2 تخم مرغ آب پز، 80 گرم اسفناج مخلوط با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی و 1 گوجه فرنگی.

شام: 100 گرم سینه مرغ بدون پوست پخته شده، 150 گرم سالاد سبزیجات تهیه شده از گوجه فرنگی و پیاز بهار مخلوط با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی.

سهشنبه

صبحانه: یک فنجان قهوه سیاه یا چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک تهیه شده از نان قهوه ای.

ناهار: 200 گرم سالاد گوجه فرنگی و کلم سفید مخلوط با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی، 1 پرتقال یا 2 نارنگی، 1 سیب بزرگ یا چند آلو.

شام: 2 تخم مرغ آب پز، 200 گرم مرغ بدون پوست آب پز، 80 گرم کاهو سبز.

چهار شنبه

صبحانه: 1 فنجان قهوه سیاه یا چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک تهیه شده از نان قهوه ای.

ناهار: 1 تخم مرغ آب پز، 200 گرم هویج آب پز مخلوط با یک قاشق چای خوری روغن نباتی، 100 گرم پنیر کم چرب.

شام: 250 گرم سالاد تهیه شده از سیب، نارنگی، موز، گلابی یا میوه های دیگر.

پنج شنبه

صبحانه: 1 لیوان آب سیب طبیعی.

ناهار: 250 گرم ماهی سرخ شده (بدون روغن سرخ شده) یا آب پز، 1 عدد گوجه فرنگی، 1 عدد سیب.

شام: 150 گرم سالاد سبزیجات که از هر نوع سبزی تهیه شده و با 1 قاشق چایخوری روغن گیاهی یا آب لیمو مخلوط شده است.

جمعه

صبحانه: 1 لیوان آب هویج طبیعی.

ناهار: 200 گرم مرغ سوخاری (بدون روغن)، 100 گرم سالاد سبزیجات از هر سبزی تهیه شده باشد.

شام: 2 تخم مرغ آب پز، 100 گرم سالاد هویج ساخته شده از هویج آب پز شده با آب لیمو.

شنبه

صبحانه: یک فنجان چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک تهیه شده از نان سیاه.

ناهار: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده (بدون روغن)، 150 گرم سالاد کلم سفید مخلوط با آب لیمو.

شام: 100 گرم هویج مخلوط با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی، 150 گرم پنیر کم چرب.

یکشنبه

صبحانه: یک فنجان چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک تهیه شده از نان سیاه.

ناهار: 200 گرم مرغ بدون پوست پخته شده.

شام: 300 گرم از هر میوه (سیب، گلابی، آلو، پرتقال و غیره).

برنامه غذایی را برای 6 روز دیگر از روز دوم تکرار کنید.

رعایت رژیم غذایی آلمانی بدون تغییر ترتیب غذاها یا منو ضروری است. توصیه می شود قبل از هر وعده غذایی یک لیوان بزرگ آب بنوشید.

اگر فکر می کنید می توانید این برنامه غذایی را دنبال کنید و برای شما بسیار آسان است، یک رژیم آلمانی دیگر را امتحان کنید که به شما کمک می کند به طور شگفت انگیزی سریع وزن کم کنید، اما همچنان توصیه می شود 1 برنامه رژیم غذایی آلمانی را امتحان کنید که در بالا آمده است.

این بسیار ساده است، اما یک رژیم غذایی یکنواخت است. ایناهاش:

هر روز باید 4-5 سیب، 1 پرتقال، 80 گرم مرغ کم چرب، 2 نان تست کوچک تهیه شده از نان سیاه یا 2 برش کوچک نان سیاه بخورید. مدت زمان این رژیم 2 هفته است.