رژیم غذایی بیشتر بخورید، وزن کمتری داشته باشید – مزایا و معایب این رژیم را بشناسید

مزایا و معایب برنامه Eat More, Weight Less چیست؟ این روال نتیجه مطالعاتی است که با هدف یافتن راه هایی برای مبارزه با بیماری قلبی انجام شده است. این برنامه شما را ملزم به خوردن غذاها و سبزیجات کم چرب و پر فیبر می کند. مصرف لبنیات نیز باید کاهش یابد. شما باید بیشتر از کربوهیدرات های پیچیده مانند غلات، میوه ها و سبزیجات و غذاهای سرشار از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا 3 استفاده کنید. همچنین باید غذاهایی بخورید که چربی اشباع و قند کمی دارند. این برنامه بر تمایز بین استرس خوب و بد و فعالیت بدنی منظم تاکید دارد.

مزایای Eat Moreکسانی که وزن کمتری دارند رژیم غذایی به شرح زیر است:

1. برای کاهش وزن اضافی فواید سالمی را برای شما به ارمغان می آورد.

2. شما را در طرز تهیه وعده‌های غذایی، از آماده‌سازی غذا گرفته تا پختن، راهنمایی می‌کند تا از غذای خانگی معمولی‌تان سالم‌تر و مغذی‌تر باشند.

3. غذا در غذا نگهداری می شود زیرا روش ها و مراحل سالمی را برای تهیه غذا توصیه می کند.

4. به شما کمک می کند استرس خوب و بد را مدیریت کنید.

5. سبک زندگی فعال و سالم را از طریق ورزش، ورزش و سایر فعالیت های بدنی ترویج می کند.

معایب این روال چیست؟

1. ممکن است دشوار و بسیار محدود باشد. گوشت خارج از تصویر است، بنابراین افرادی که عادت به خوردن گوشت دارند، روزهای بسیار سختی خواهند داشت. نکته اینجاست که 6 درصد از کل کالری چربی باید مصرف شود، در مقایسه با توصیه 25 تا 35 درصدی، بسیار کم است.

2. برخی افراد فکر می کنند که این برای یک برنامه طولانی مدت خیلی زیاد است. کاری که آنها انجام می دهند این است که این رژیم غذایی را متناسب با سبک زندگی، علایق و شخصیت خود تنظیم می کنند.

3. برخی افراد ممکن است در ابتدا دریافت فیبر برایشان مشکل باشد. نکته کلیدی در اینجا این است که مصرف فیبر خود را به آرامی شروع کنید و در نهایت میزان آن را افزایش دهید تا بدن بتواند به آن عادت کند.