رژیم غذایی تجزیه شیمیایی – 10 پوند را سریع کم کنید

رژیم غذایی تجزیه شیمیایی با ادعاهایی همراه است که می‌توان به سرعت وزن کم کرد – تا 10 پوند در طول 3 روز به طور گسترده گزارش شده است. اگر احساس می‌کنید که باید به سرعت وزن خود را کاهش دهید، ارزش آن را دارد که مواد تشکیل دهنده آن غذاهایی هستند که معمولاً در اکثر سوپرمارکت‌ها یافت می‌شوند.

رژیم شکست شیمیایی که شاید بیشتر به عنوان رژیم غذایی 3 روزه و رژیم ماهی تن شناخته می شود، به دلیل واکنش شیمیایی مواد در اثرگذاری بر رسوبات چربی و خارج کردن آنها از سیستم، موفقیت آمیز گزارش شده است. این کاهش چربی به طور موثر به کاهش وزن منجر می شود.

از آنجایی که مواد تشکیل دهنده با در نظر گرفتن این واکنش شیمیایی انتخاب شده اند، به متخصصان تغذیه توصیه می شود که مواد غذایی دیگر را جایگزین نکنند یا ترتیب مصرف مواد را رعایت نکنند.

برخی از نسخه های رژیم شکست شیمیایی از آن به عنوان رژیم غذایی 3 روزه و 4 روزه یاد می کنند، به این معنی که باید فقط به مدت سه روز از آن پیروی کرد و به طور معمول به مدت چهار روز قبل از تکرار رژیم خورد. اگر قرار است کاهش وزن دائمی باشد، البته به افرادی که رژیم می گیرند، نسبت به رژیم غذایی بیش از حد یا ناسالم در طول استراحت چهار روزه هشدار داده می شود.

منو

نمک و فلفل تنها چاشنی های توصیه شده هستند. مقدار زیادی آب بنوشید – 6-8 فنجان.

منو

نمک و فلفل تنها چاشنی های توصیه شده هستند. مقدار زیادی آب بنوشید – 6-8 فنجان.

روز 1:

صبح: 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی با 1 تکه نان تست، نصف گریپ فروت و یک فنجان چای یا قهوه (بدون شیر) مجاز است.

ناهار: 1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی با 1 تکه نان تست، ماهی تن (نصف فنجان) و یک فنجان چای یا قهوه (بدون شیر) مجاز است.

عصرانه: سینه مرغ بدون پوست (1 وعده)، لوبیا سبز (1 فنجان)، چغندر (1 فنجان)، بستنی (1 فنجان)، سیب (کوچک).

روز 2:

صبح: تخم مرغ آب پز یا آب پز (1)، 1 تکه نان تست، موز (1/2) و یک فنجان چای یا قهوه (بدون شیر).

ناهار: ماهی تن (1 فنجان)، کراکر نمکی (6) و یک فنجان چای یا قهوه (بدون شیر).

عصر: هات داگ فرانکفورت (2)، موز (1/2)، کلم بروکلی (1 فنجان)، هویج (1/2 فنجان)، بستنی (1/2 فنجان)

روز 3:

صبح: پنیر چدار (1 تکه)، کراکر نمکی (5)، سیب (1) و یک فنجان چای یا قهوه (بدون شیر).

ناهار: تخم مرغ آب پز یا آب پز (1)، 1 تکه نان تست.

عصرانه: ماهی تن (1 فنجان)، چغندر (1 فنجان)، گل کلم (1 فنجان)، بستنی (1/2 فنجان)، خربزه (1/2)

از خوردن تنقلات بین وعده های غذایی خودداری کنید. از آنجایی که کالری محدود و کمتر از نیاز طبیعی بدن است، کمبود آن با جذب رسوبات چربی در بدن جبران می شود. محتوای کم کربوهیدرات از احتباس آب جلوگیری می کند و همچنین به کاهش وزن کمک می کند. با این حال، برای مزایای طولانی مدت و برای جلوگیری از جایگزینی وزن از دست رفته، باید عادات غذایی خود را تغییر دهید که شامل مواد مغذی متعادل و انتخاب های غذایی بیشتر است.

در حالی که تنظیم رژیم شکست شیمیایی آسان، رایگان و راحت است، محدودیت‌های آشکار آن در مواد مغذی، پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها باعث می‌شود آن را ناپایدار یا برای استفاده طولانی‌مدت توصیه کنیم. همچنین، به این فکر کنید که چقدر راحت‌تر می‌توانید رژیمی را دنبال کنید که شما را گرسنه نمی‌کند و هوس چیزی اضافی نمی‌کند.