رژیم غذایی خام شما می توانید با آن زندگی کنید – برنامه 60-40

برای بسیاری از ما دشوار است تصور کنیم که اگر مانند خرگوش (سالاد، هویج، سبزیجات خام) بخوریم، می توانیم سیر شویم و مهمتر از آن، بسیاری از ما این احساس را داریم که همیشه یک رژیم غذایی داریم که فقط شامل آن می شود. از این غذاها. با این حال، رژیم‌های غذایی خام فواید زیادی برای سلامتی و کاهش وزن دارند – مزایایی که ما تجربه می‌کنیم در حالی که شام ​​کامل و سایر خوراکی‌ها را تسهیل می‌کنیم.

در اینجا خبر خوبی در مورد شروع یک رژیم غذایی خام خام است: شما مجبور نیستید آن را یک شیوه زندگی ایجاد کنید، و شما قطعا مجبور نیستید که فقط زمانی که گرسنه هستید، صرفه جویی کنید. آنچه من پیشنهاد می کنم رژیم غذایی خام 60/40 نامیده می شود، به این معنی که 60٪ غذاهایی که می خورید خام و 40٪ غذاهای پخته و معمولی هستند. ساده … و ترسناک نیست.

شخصا، من می دانم که چند زن که با رژیم غذایی خام 60/40 موفق بوده اند، می دانم، زیرا هرچند آنها به اندازه کافی غذا (اگر دیگر) قبل از آن، 60 درصد از این کالری ها از غذای سالم باشند. این بدان معنی است که مصرف چربی و کالری شما در بیشتر روز به شدت کاهش می یابد و می توانید این 40 درصد از رژیم غذایی خود را برای یک غذای سالم، اما اشباع و آب پز و شاید – اگر می توانید یک دسر کوچک صرفه جویی کنید و یک لیوان قرمز صرفه جویی کنید. شراب پس از آن.

چیزی که برنامه 60/40 برای مصرف مواد غذایی خام را به چنین لذتی تبدیل می کند این است که آنها هرگز گرسنه نمی شوند و همچنین کالری دریافتی برای خوردن با ویتامین ها و مواد معدنی ضروری پر می شود تا قدرت بیشتری نسبت به این یک آب نبات کربوهیدراتی داشته باشید ناامیدانه تمام روز را پس از رضایت غذایی انجام داده اند. قندهای ساده طبیعی که فقط در یک سیب یا موز یافت می شوند برای شروع خوب روز به شما کافی هستند و کالری و چربی موجود در اکثر غذاهای خام بسیار پایدارتر از قندهای پیچیده و فرآوری شده است. در بسیاری از کالاهای خوب یافت می شود – و حتی در بارهای مارک رژیمی که می توانید از فروشگاه خریداری کنید.

اکثر زنانی که رژیم غذایی خام جزئی را امتحان کرده‌اند، دریافته‌اند که بهتر است تمام غذاها را برای صبحانه و ناهار و سپس برای شام مصرف کنند، اگر بیشترین تمایل را به چیزی دلچسب و اشباع دارند، غذای عالی یک خوراکی کمی خوشمزه، شام کامل بدون در نظر گرفتن کالری یا ضبط گریس.

هیچ افکار در مورد چربی ها و کالری ها وجود ندارد؟ چطور ممکنه؟

زیرا اگر قبلاً از یک رژیم کم چرب و کم کالری استفاده می کنید، کالری و چربی موجود در صبحانه، ناهار و میان وعده های شما احتمالاً 40 درصد یا کمتر از کالری روزانه شما را تشکیل می دهد. این به شما می دهد اتاق را برای نفس کشیدن بیش از شام (مربوط به دلیل، البته) و یک رضایت از رضایت، بسیار مورد نیاز از آنچه که شما در تمام طول روز مصرف کرده اید.

آن را امتحان کنید و خواهید دید که با رژیم غذایی تازه و سالم می توانید احساس بهتری داشته باشید و هرگز مجبور نیستید گرسنه بمانید و از تجمل یک شام عالی، یک صحرا و شاید یک لیوان (یا دو لیوان) شراب لذت ببرید.