رژیم غذایی ساده 3-2-1 که موثر است (پوندهای اضافی را از بین می برد)

من که در طول نیمی از عمر خود تامین کننده رژیم های غذایی هستم، چند مورد را امتحان کرده ام. این یکی به سادگی کار می کند زیرا ساده است. من رژیم‌های رژیم غذایی فراوانی را امتحان کرده‌ام و همه آنها در یک نقطه یا نقطه دیگر از بین می‌روند، عمدتاً به دلیل شکست عزم برای ادامه کار خوب اولیه. با این یکی، آن اصل یکسان است، اما حداقل این رژیم ساده است.

سه: وعده های غذایی در روز صبحانه، ناهار و چای همگی باید رعایت شوند، و وعده های غذایی معمولی «یک بشقاب» مصرف شود، یعنی «ثانیه» مصرف نشود. هدف صرفاً غذا خوردن برای پر کردن معده است اما نه بیش از حد آن. تعداد ساعت؛ به دنبال مقادیر متوسط ​​معمولی باشید و می توانید از برخی چربی ها لذت ببرید. مطمئن شوید که حداقل دو وعده غلات و پنج وعده سبزیجات در این سه وعده غذایی مصرف می کنید.

دو: تکه های میوه در روز. من معمولاً از این بین وعده‌های غذایی دفاع می‌کنم، بنابراین باید منتظر چیزی باشیم که گرسنگی ما را از بین ببرد. خوردن میان وعده به خودی خود در این رژیم غذایی حذف شده است. خوردن میان وعده احتمالاً بدترین و خطرناک ترین مفهوم برای افرادی است که به دنبال کاهش وزن هستند. تصمیم بگیرید که تنقلات را برای همیشه کنار بگذارید. این مهم ترین مرحله کاهش وزن است. غذا سوخت است و نباید برای رفع نیازهای آسایش مصرف شود.

ONE: درمان در هفته مسلم است که نمی توان انتظار داشت که مردم بدون کیک تولد، بستنی یا کمی شکلات به آنجا بروند. یک وعده در هفته هیچ ضرری به ما نمی‌رساند، اما ترفند این است که به اندازه کافی منضبط باشیم تا بتوانیم از این غذای ONE دفاع کنیم و از آن لذت ببریم، با استفاده از قدرت تأخیر رضایت‌مندی.

کتاب فوق العاده ام اسکات پک حکمت از جاده کمتر سفر در مورد اصل تأخیر خشنودی به عنوان «فرایند برنامه ریزی درد و لذت زندگی به گونه ای است که با ملاقات و تجربه اول درد و رفع آن لذت را افزایش دهد. این تنها راه شایسته برای زندگی است. “[1]

در مورد این فرآیند زیاد علمی نشوید. کاربرد مداوم ما در طول هفته ها، ماه ها و در واقع سال ها بسیار مهم تر است. وزن اضافی که اکنون ممکن است حمل کنیم تنها در صورتی بدن ما را ترک می کند که عادت های مناسبی را برای حفظ کاهش وزن داشته باشیم.

به غیر از این قوانین یا البته توصیه هایی که ممکن است از پزشک خود دریافت کرده اید، در رژیم غذایی خود انعطاف بیشتری ایجاد نکنید یا ایجاد نکنید. خود انضباط کلیدی است. یک روز را به روز دیگر اضافه کنید، سپس روزی دیگر. قبل از اینکه متوجه شوید عادت های جدیدی ایجاد خواهید کرد و کاهش وزن نتیجه اجتناب ناپذیر آن خواهد بود.

حق چاپ © 2008، SJ Wickham. تمام حقوق در سراسر جهان محفوظ است.

[1] ام. اسکات پک، حکمت از جاده کمتر سفر (کانزاس سیتی، کتاب آریل – انتشارات اندروز مک کیل، 2001)، ص. 28.