رژیم غذایی می تواند بر خارش آلت تناسلی تأثیر بگذارد

“اوه نه، الان نه!” این همان چیزی است که در ذهن هر مردی می گذرد وقتی که خارش شدید آلت تناسلی به ناچار در اولین قرار ملاقات یا در یک سخنرانی مهم قبل از تصمیم گیری درباره حقوق و ارتقای شغلی رخ می دهد. خارش آلت تناسلی یک مشکل فوق‌العاده رایج برای سلامت آلت تناسلی است، اما این موضوع باعث خجالت قابل توجهی در هنگام وقوع آن نمی‌شود. از آنجایی که برای جلوگیری از خارش آلت تناسلی مطلوب است، مردان می توانند چند کار را انجام دهند – مانند بهداشت مناسب، پوشیدن لباس زیر تمیز و غیره – تا احتمال بروز آن را کاهش دهند. یکی دیگر از این راهکارها توجه به رژیم غذایی است که می خورد.

وقتی می گوییم رژیم غذایی، در مورد کم خوردن برای کاهش وزن صحبت نمی کنیم. در عوض، ما در مورد انتخاب های غذایی بحث می کنیم زیرا ممکن است برخی از غذاها “محرک” برای خارش آلت تناسلی باشند.

لیست زیر شامل برخی از غذاهایی است که بیشتر با خارش پوست مرتبط هستند. این به هیچ وجه جامع نیست، و همچنین درست است که بدن هر مرد متفاوت است. چیزی که یک مرد را دیوانه‌وار خراش می‌دهد مطلقاً نمی‌تواند به مرد دیگر آسیب برساند. با این حال، اگر همه چیز برابر است، اگر می‌خواهید خارش آلت تناسلی را از بین ببرید، اینها غذاهایی هستند که باید آنها را محدود کنید.

تغییرات رژیم غذایی را در نظر بگیرید

– نمک. نمک زیاد می تواند به راحتی منجر به خارش آلت تناسلی شود. این به این دلیل است که نمک آب را جذب می کند، که منجر به کم آبی پوست می شود – و پوست خشک تمایل به خارش دارد. بنابراین اولین قانون این است که مردانی که همه چیز را به شدت نمک می‌زنند، نمک خود را کاهش دهند.

– تخم مرغ تخم مرغ اغلب با خارش پوست همراه است، اگرچه دلیل دقیق آن مشخص نیست.

– غذای دریایی. بسیاری از مردان متوجه می شوند که غذاهایی مانند خرچنگ، میگو، صدف، صدف و ماهی مرکب، مهم نیست که چقدر خوشمزه هستند، منجر به خارش آلت تناسلی می شوند. این محدودیت شامل غذاهایی می شود که غذاهای دریایی فقط یک جزء هستند، مانند ب. خوک صدف.

– غذاهای حاوی هیستامین هیستامین ها به جلوگیری از عفونت کمک می کنند، اما هیستامین بیش از حد منجر به التهاب و خارش می شود. کاهش غذاهای پر هیستامین – از جمله اسفناج، بادمجان، پنیر، ماهی تن، ماهی خال مخالی و شراب قرمز – می تواند خارش را از بین ببرد.

– هر چیزی که باعث واکنش آلرژیک شود. این ممکن است منطقی به نظر برسد، اما بسیاری از مردم غذاهایی را می‌خورند که به آن‌ها حساسیت دارند – و وقتی بعداً دچار خارش آلت تناسلی (یا بثورات یا کهیر) می‌شوند، شگفت‌زده می‌شوند. بنابراین، چه بادام زمینی، گوجه فرنگی، توت فرنگی یا گندم، از تمام غذاهای شناخته شده یا مشکوک که باعث آلرژی می شوند اجتناب کنید.

خوب، غذاهای ذکر شده در بالا می توانند باعث خارش آلت تناسلی شوند. آیا تغییراتی در رژیم غذایی وجود دارد که می تواند به پیشگیری از خارش پوست کمک کند؟ در واقع بله. غذاهای غنی از ویتامین های A، C و E معمولا به بدن کمک می کنند تا از خارش پوست جلوگیری کند.

اکثر مردم می دانند که مرکبات سرشار از ویتامین C هستند، بنابراین خوردن پرتقال و گریپ فروت، مانند کیوی، کلم و کلم بروکلی مفید است. برای ویتامین A، مردانی که به تخم مرغ یا شیر حساسیت ندارند، می توانند مقدار مناسبی از آن را دریافت کنند یا می توانند آن را با جگر، خربزه یا سیب زمینی شیرین تکمیل کنند. ویتامین E در آجیل ها یافت می شود، اما بسیاری از افراد به آجیل آلرژی دارند، بنابراین به جای آن از ذرت، اسفناج، زیتون یا جوانه گندم استفاده کنید.

مبارزه با خارش آلت تناسلی از طریق تغییرات رژیم غذایی، همانند استفاده از کرم سلامت آلت تناسلی با کیفیت عالی، گامی عالی است (کارشناسان بهداشت روغن Man 1 Man را توصیه می کنند که از نظر بالینی ثابت شده است که ملایم و ایمن برای پوست است) به همان دلیل. خوشبختانه، بهترین کرم‌ها حاوی همان ویتامین‌هایی هستند که به عنوان مفید برای جلوگیری از خارش آلت تناسلی مورد بحث قرار گرفته‌اند: ویتامین‌های A، C و E. علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا، این ویتامین‌ها فواید دیگری نیز دارند. ویتامین A با بوی مداوم آلت تناسلی مقابله می کند، ویتامین C به استحکام و کشسانی پوست کمک می کند و ویتامین E یک مرطوب کننده طبیعی است که پوست آلت تناسلی را صاف و مرطوب نگه می دارد.