رژیم غذایی و تناسب اندام – تغذیه برای تمرین شما

بیشتر مردم برای داشتن احساس و ظاهر بهتر ورزش می کنند. برخی می خواهند بدنی لاغر و خوش اندام داشته باشند، در حالی که برخی دیگر توسعه عضله حجیم را انتخاب می کنند. در هر صورت می‌توانید تا زمانی که صورتتان کبود شود، ورزش کنید، اما بدون توجه دقیق به سلامت رژیم غذایی، بدنی مجسمه‌سازی شده طبیعی نخواهید داشت.

آنچه می خورید همچنین می تواند به طور مثبت یا منفی بر سطح انرژی کلی و ریکاوری عضلات شما تأثیر بگذارد. رژیم های غذایی ذکر شده در زیر را دنبال کنید، روال تناسب اندام خود را حفظ کنید و بدن شما به یک نمونه فیزیکی کامل تبدیل می شود.

رژیم غذایی سلامت – تقویت کننده

برای اینکه بدنتان را لاغر، قوی و پرتوان نگه دارید، یک رژیم تناسب اندام از میوه ها، سبزیجات و مقداری گوشت ارگانیک (برای پروتئین) را پیشنهاد می کنم. اگر گوشت نمی‌خورید، یک مکمل پروتئین آب پنیر با کیفیت بالا را پیشنهاد می‌کنم که بلافاصله بعد از ورزش مصرف شود. آب زیاد بنوشید و اگر در حین ورزش زیاد عرق می کنید قرص نمک مصرف کنید.

اگر در حال حاضر برای دریافت کربوهیدرات در رژیم غذایی خود نان می خورید، به جای آن خوردن جو دو سر آسیاب شده ارگانیک را پیشنهاد می کنم. نان مملو از مواد نگهدارنده و شکر تصفیه شده است. این متابولیسم شما را کند می کند و باعث خستگی می شود.

رژیم غذایی سلامت – برای فله

توده عضلانی با نسبت زیاد را نمی توان به طور دقیق از طریق وزنه برداری ایجاد کرد. باز هم این سلامت رژیم غذایی یا تغذیه است که به اندازه ورزش کردن در اندازه عضلات نقش دارد.

پروتئین و کالری کلیدهای رژیم غذایی برای رشد توده عضلانی هستند. شما باید صبح ها یک شیک پروتئینی با موز، جو، سایر میوه ها و شیر کامل بخورید. شما باید 45 دقیقه بعد از تمرین و یک تکان دیگر قبل از رفتن به رختخواب در شب بخورید.

علاوه بر این، بقیه وعده‌های غذایی شما باید شامل میوه‌های ارگانیک، سبزیجات و مقداری گوشت ارگانیک باشد. 5 تا 7 بار در روز وعده های غذایی کوچک و نه بزرگتر از مشت خود بخورید. این متابولیسم شما را قوی نگه می دارد و شکم شما را لاغر می کند.

من افراد زیادی را در ورزشگاه خود می بینم که شانه ها و بازوهای خوبی دارند، اما آنها شکم قابلمه ای دارند. این فقط به دلیل رژیم غذایی آنهاست. بیشتر این افراد وعده های غذایی زیادی می خورند، غذاهای فرآوری شده می خورند یا بیش از حد آبجو می نوشند.

بلند کردن وزنه ها قند را از بدن شما می سوزاند، بنابراین توصیه می کنم قبل، حین و بعد از ورزش، یک نوشیدنی تغذیه ای طبیعی ورزشی با کیفیت بالا بنوشید.

می توانید این نوشیدنی های ورزشی با کیفیت بالا را به صورت آنلاین یا در فروشگاه مواد غذایی بهداشتی محلی خود پیدا کنید. هیدراته ماندن به این روش سطح گلوکز شما را در حد نرمال نگه می دارد، بنابراین تا زمانی که نیاز دارید انرژی لازم برای ورزش کردن را خواهید داشت. دو قاشق غذاخوری عسل طبیعی نیز می تواند این کار را انجام دهد.

با این حال، Gatorade یا Powerade را ننوشید، آنها تقریباً همان نوشابه هستند. یک بطری بردارید و مواد را بخوانید. منظورم را خواهید دید. بدن شما هنگام ورزش به گلوکز طبیعی نیاز دارد، نه شربت ذرت با فروکتوز بالا. حتی گاهی اوقات آن را “شربت گلوکز” می نامند، هنوز هم همان چیزی است که کاملاً آشغال است.

رژیم غذایی و سلامتی شما نقش زیادی در توسعه بدنی که می خواهید ایفا می کند. اهمیت آنها را نادیده نگیرید و احتمالاً مجبور نخواهید بود در باشگاه به سختی کار کنید، احساس بهتری خواهید داشت و به طور طبیعی سالم تر خواهید بود.