رژیم غذایی پروتکل غیر رسمی

پروتوسل یک درمان جایگزین غیر سمی سرطان است. این روش کمی متفاوت از سایر درمان‌های جایگزین عمل می‌کند، زیرا سعی نمی‌کند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند تا سیستم ایمنی طبیعی شما بتواند با سرطان شما مبارزه کند. پروتوسل با کشیدن ATP (آدنوزین تری فسفات) از سلول‌های سرطانی مستقیماً روی سلول‌های سرطانی عمل می‌کند که به سلول‌های سالم و همچنین سلول‌های سرطانی اجازه می‌دهد انرژی الکتریکی خود را به دست آورند.

اکثر درمان‌های جایگزین غیر سمی سرطان نیازمند تغییرات شدید رژیم غذایی برای تقویت سیستم ایمنی هستند. برخی از این تغییرات رژیم غذایی شامل تغییر به یک رژیم غذایی اولیه، تغییر به گیاهخواری و محدود کردن غذاهای با گلیسمی بالا است. این نوع رژیم ها با پروتوسل نیز کار می کنند، اما این نگرانی اصلی نیست. نگرانی اصلی رژیم غذایی در هنگام استفاده از پروتوسل، محدود کردن مصرف غذاهایی است که ممکن است در واقع پروتوسل را تحت تاثیر قرار داده و باعث بی اثر شدن آن شود.

3 مشکل اصلی تغذیه عبارتند از:

ویتامین سی

سلنیوم

ویتامین E.

اول، ویتامین C، کارشناسان Protocel می گویند که شما نباید بیش از 100 میلی گرم مصرف کنید. در روز از مصرف مرکبات یا آب میوه خودداری کنید. شما فقط می توانید یک تحقیق اینترنتی انجام دهید تا محتوای ویتامین C میوه ها و سبزیجاتی را که دوست دارید بخورید پیدا کنید. به نظر می رسد بسیار آسان است. سعی کنید هر روز مقداری میوه و سبزیجات مصرف کنید. یک چیز دیگر، می توانید سبزیجات پخته بخورید زیرا پختن سبزیجات شما تا حد زیادی ویتامین C را از بین می برد.

وضعیت ویتامین E و سلنیوم تا حدودی روشن نیست. اگرچه ویتامین E و سلنیوم با Protocel تداخل دارند، کارشناسان مطمئن نیستند که چقدر مصرف آن بی خطر است. من 10 ماده غذایی با بالاترین سطح ویتامین E و سلنیوم را فهرست می کنم و سپس توصیه هایی را بر اساس تجربه خودم ارائه می کنم.

10 غذای غنی از سلنیوم

1. آجیل برزیلی

2. صدف، صدف، صدف و صدف

3. کبد

4. ماهی از جمله کنسرو تن ماهی

5. تخمه آفتابگردان

6. سبوس، گندم، برنج و جو از جمله جوانه گندم

7. خاویار

8. بیکن و گوشت خوک

9. خرچنگ و خرچنگ

10. میگو

من می‌خواهم بر اساس تحقیقات و تجربه خودم، دستورالعمل‌هایی درباره سلنیوم به شما ارائه دهم. اول از همه، آجیل برزیلی از نظر محتوای سلنیوم خارج از جدول است، بنابراین توصیه می کنم از مصرف آجیل برزیلی خودداری کنید. هر چیز دیگری در این لیست را می توان در حد اعتدال خورد. اجازه دهید منظورم از “در حد اعتدال” را تعریف کنم. بیش از دو بار در هفته و سپس فقط در مقادیر کم. به عنوان مثال کنسرو ماهی تن، بیش از ½ فنجان. هنگام مصرف هر نوع سبوس، بیش از ½ فنجان نباشد. هر نوع ماهی، میگو یا گوشت خوک، یک وعده به اندازه مشت شما، یا یک دسته کارت یک قانون خوب است، اما بیش از دو بار در هفته نیز نباید انجام شود.

10 ماده غذایی سرشار از ویتامین E

1. روغن جوانه گندم

2. تخمه آفتابگردان

3. کره بادام

4. بادام

5. روغن آفتابگردان

6. روغن گلرنگ

7. فندق

8. کره بادام زمینی

9. بادام زمینی

10. اسفناج پخته شده

دستورالعمل های ویتامین E مانند سلنیوم است. روغن جوانه گندم کاملاً خارج از نمودار است، بنابراین من قطعاً از آن دور خواهم شد (و به طور کلی جوانه گندم). هر چیز دیگری را می توان در حد اعتدال مصرف کرد. من فکر می کنم مهم است که در اینجا غذای کوچک بخورید. اکثر موارد ذکر شده آجیل و دانه هستند، بنابراین می توانم بگویم بیش از یک اونس، یا حدود 2 قاشق غذاخوری، و سپس بیش از یک بار در روز نیست. من شخصاً غذاهای پایین لیست را انتخاب می کنم و از غذاهای بالای این لیست اجتناب می کنم. به عنوان مثال، برای کاربران پروتوسل، کره بادام زمینی بهتر از کره بادام است زیرا حاوی ویتامین E کمتری است.

اکنون می خواهم در مورد رژیم غذایی خودم که در طول درمان با پروتوسل برای درمان سرطان سینه خود استفاده می کنم به شما بگویم. من مطمئن نیستم که هنوز همه چیز را فهمیده باشم، و هنوز در منحنی یادگیری هستم، بنابراین فقط بهترین اطلاعاتی را که می توانم به شما می دهم.

اول از همه، شما باید از تمام قندهای تصفیه شده اجتناب کنید. همچنین باید از آرد سفید، برنج سفید و ماکارونی خودداری کنید (می توانید ماکارونی گندم کامل یا برنج قهوه ای داشته باشید). این به این دلیل است که سلول های سرطانی دوست دارند از قند تغذیه کنند. خوشبختانه، جایگزینی شکر با یک جایگزین سالم مانند استویا، حذف شکر را بسیار آسان می کند.

برای صبحانه معمولا یک پنکیک گندم سیاه با مقداری میوه تازه، یا یک موز ورقه شده یا تمشک می‌خورم. دلیلش این است که من فقط دوست دارم این را بخورم، اما گزینه ها بی پایان هستند. شما می توانید تخم مرغ و نان تست گندم کامل، بلغور جو دوسر، نان شیرینی گندم کامل و پنیر خامه ای، پنکیک گندم سیاه یا گندم کامل، تقریباً هر چیزی که دوست دارید میل کنید، به شرط اینکه از دستورالعمل هایی که من لیست کرده ام پیروی کنید.

هنگام ناهار، من تقریباً همیشه مرغ یا گوشت گاو بدون هورمون می‌خورم. باز هم، انعطاف پذیری زیادی با آنچه می توانید با آن داشته باشید وجود دارد. من برخی از انتخاب هایی را که دوست دارم فهرست می کنم، اما تا زمانی که به دستورالعمل ها پایبند باشید، می توانید تا حد زیادی از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید. شاید لازم باشد کمی آنها را تغییر دهید تا کمی سالم تر شوند، مانند استویا برای شکر و آرد گندم کامل برای آرد سفید. در اینجا آمده است:

1. یک ساندویچ با حزقیال 4: 9 نان یا نان گندم کامل

2. یک سالاد با کاهوی یخ، یک مشت بادام هندی یا بادام، انگور، پنیر بز و سس بدون شکر.

3. سوپ سبزیجات خانگی یا فلفل قرمز

4. تاکو، توستادا، یا یک بوریتو از حزقیال 4: 9 تورتیلا.

5. همبرگر با نان شیرینی بدون قند.

6. بیشتر سبزیجات پخته شده (من به ندرت کلم بروکلی تازه یا پخته شده یا سیب زمینی شیرین پخته شده می خورم زیرا دارای ویتامین C نسبتاً بالایی هستند، اگرچه گاهی اوقات در مقادیر کم، مثلاً 1/2 فنجان، اشکالی ندارد).

من اغلب برای شام گیاهخوار می مانم، اگر نه همیشه. من به انواع حبوبات علاقه دارم. من سوپ عدس کشنده، لوبیا سیاه و باقالی درست می کنم. من در واقع دوست دارم غذاهای سالم بخورم، اما اگر شما مانند من اهل سلامتی نیستید، خوب است، واقعاً انعطاف پذیری زیادی وجود دارد، بنابراین می توانید به هر حال از بیشتر غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید. فقط دستورالعمل های کلی را که فهرست کرده ام دنبال کنید. در زیر لیستی از برخی از غذاهایی است که من برای شام می‌خورم:

1. سوپ عدس، سوپ نخود، یا سوپ سبزیجات (سوپ سبزیجات من حاوی گوشت است.)

2. پیتزا با حزقیال 4: 9 تورتیلا، سس پیتزا و موزارلا.

3. اسپاگتی سبوس دار با قارچ و سبزیجات تفت داده شده در سس.

4. تخم مرغ آب پز، یک سیب، ماست طبیعی مخلوط با وانیل و استویا و یک کلوچه خانگی (تهیه شده از آرد سبوس دار و استویا).

5. لوبیا سیاه و برنج قهوه ای با میوه های کم ویتامین C (هلو، گلابی یا سیب).

6. حزقیال 4: 9 نان تست با کره بادام زمینی طبیعی بدون شکر.

7. ارزن (دانه ای شبیه برنج، اما سالم تر) و باقلا آسیاب شده و مرغ ترشی شده.

من همیشه نظم و انضباط برای خوردن رژیم غذایی کامل پروتوسل را ندارم. من هر روز 2 فنجان قهوه میخورم، 1 فنجان صبح و 1 فنجان بعد از ظهر. قهوه پروتوسل را آزار نمی دهد، اما اکثر رژیم های سرطانی قهوه را به شدت ممنوع می کنند. همچنین خوب بودن در یک رستوران سخت است و گاهی 2 یا 3 تکه پیتزا را پوست می کنم. من همچنین به این دلیل که برای اولین بار وارد سبد چیپس در رستوران های مکزیکی می شوم، شهرت دارم. من همچنین رژیم پپسی را با پسرم به اشتراک می گذارم. من زیاد آب نبات دوست ندارم، اما گاهی بستنی بدون قند شیرین شده با اسپلندا یا حتی چند لقمه کیک یا کلوچه می خورم. من واقعاً سعی می کنم این نوع کلاهبرداری های آشکار را به حداقل برسانم، با این حال، و معمولاً فقط یک یا دو بار در هفته لغزش می کنم.

یکی از چیزهایی که من در مورد آن کاملاً منظم هستم این است که مطمئن شوم پروتسل را با معده خالی مصرف می کنم. من همیشه پروتوسل را حداقل ½ ساعت یا ترجیحاً 45 دقیقه قبل و بعد از غذا مصرف می کنم. من همچنین تن ها آب خالص می نوشم.

بنابراین می توانید ببینید که هنگام مصرف پروتسل انعطاف زیادی در رژیم غذایی خود دارید و تنها با چند تنظیم مانند تغییر به استویا به جای شکر و آرد گندم کامل به جای آرد سفید، فضای زیادی برای لذت بردن از غذای مورد علاقه خود خواهید داشت. خوراکی ها. من متوجه شده ام که این تغییرات کوچک در رژیم غذایی من تقریباً بدون درد هستند و من از خوردن غذاهای مورد علاقه ام محروم نیستم. این فقط یک دستورالعمل کلی است و من تظاهر نمی‌کنم که همه پاسخ‌ها را دارم، اما می‌خواستم اطلاعاتی را که کشف کردم به اشتراک بگذارم تا با استفاده از Protocel بهترین شانس موفقیت را به شما بدهم. اقرار کردن