رژیم غذایی 3 روزه ماهی تن – گزارش تکان دهنده! ارزش ندارد!

رژیم غذایی 3 روزه ماهی تن از کجا آمده است؟ به نظر می رسد چندین منبع مختلف همه چیز را از منشأ ناشناخته گرفته تا یک بیمارستان معروف ادعا می کنند. مهم نیست که چه کسی آن را اختراع کرده است، این رژیم غذایی در سطوح بسیار جدی خطرناک است.

اولاً، مانند هر «رژیم غذایی» یا رژیم غذایی، اگر کالری دریافتی خود را کاهش دهید، نتیجه زیر خواهد بود.

  • گاهی اوقات کاهش وزن وجود دارد و فقط وزن آب است
  • متابولیسم شما کند می شود (بر خلاف آنچه می خواهید)
  • خودت “گرسنگی” میکشی
  • آنها احساس ناامیدی و نارضایتی ایجاد می کنند (که بعداً منجر به اثرات مضر بیشتری مانند پرخوری می شود)
  • هنگامی که دوباره شروع به خوردن عادی کنید، دوباره وزن اضافه خواهید کرد. بیشتر از اوقات شما بیشتر از آنچه از دست داده اید برنده خواهید شد

اکنون آنچه رژیم ماهی تن 3 روزه را خطرناک‌تر می‌کند و در واقع باعث افزایش وزن می‌شود، کاری است که وقتی این رژیم یا هر رژیم دیگری را انجام می‌دهید واقعاً با بدن خود انجام می‌دهید.

اول، هر برنامه تغذیه ای که از شما بخواهد مصرف آب خود را کاهش دهید یا نوشیدن آب را تشویق نکنید، بد، واقعا بد است. وقتی بدن شما فاقد H2O باشد، دچار کم آبی می شوید. همه می دانند درست است؟ اما در اینجا 2 واقعیت وجود دارد که همه در مورد اهمیت آب متوجه نمی شوند: 1.) اگر آب را حفظ می کنید، به احتمال زیاد به مقدار بیشتری از آن نیاز دارید! بدن شما آب را به عنوان یک مکانیسم دفاعی احتکار می کند! هرچه بیشتر بنوشید، بدن شما دوباره به شما اعتماد خواهد کرد و به طور طبیعی وزن آب را از دست خواهید داد. و 2.) آب به دفع سموم از بدن شما کمک می کند. هرگز به هیچ “رژیم” یا برنامه تغذیه ای که مصرف آب را کاهش می دهد یا هیچ اشاره ای به آن نمی کند، نروید. هر روز حداقل 2 لیتر آب بنوشید! از نتایج شگفت زده خواهید شد!

دوم، هر به اصطلاح “رژیم غذایی” که موفقیت خود را در پمپاژ سموم به بدن شما تبلیغ می کند، علت آن پوندهای اضافی است، نه راه حل! در اینجا حقیقت واقعی در مورد رژیم های غذایی و اینکه چرا آنها کار نمی کنند!

رژیم غذایی 3 روزه ماهی تن به شما می گوید که دو تا از سمی ترین غذاها را بخورید – ماهی تن و شیرین کننده های مصنوعی. ماهی تن، به خصوص ماهی تن کنسرو شده، دارای جیوه بسیار بالایی است که یکی از سخت ترین سموم برای حذف از بدن شماست. مطالعات نشان داده اند که جیوه با آسیب دائمی عصبی و قلبی عروقی مرتبط است.

شیرین کننده های مصنوعی نه تنها سمی هستند (دمای بدن شما آسپارتام را به فرمالدئید تبدیل می کند)، بلکه با انواع مختلفی از سرطان نیز مرتبط است. دو شر کوچکتر در اینجا – شیرین کننده های مصنوعی اعتیاد آور هستند و باعث می شوند شما هوس غذای بیشتری کنید! شیرین کننده های طبیعی ایمن تر مانند استویا و آگاو آبی را بررسی کنید.

دقیقاً این نوع “رژیم غذایی” است که به نرخ اضافه وزن و چاقی شما در ایالات متحده کمک می کند. حقیقت در مورد چربی واقعاً بسیار ساده است!

شما به دلیل تجمع سمی و انگلی در بدنتان چاق هستید! می بینید، وقتی غذاهای سمی مانند غذاهایی که در رژیم غذایی 3 روزه ماهی تن ذکر شد می خورید، بدن خود را تحریک می کنید تا سلول های چربی بیشتری تولید کند. دلیل اینکه بدن شما به این حالت تغییر می کند این است که در واقع سعی دارد از اندام های حیاتی شما محافظت کند. بنابراین آن سموم را در چربی شما ذخیره می کند!

برای کاهش وزن لازم نیست “رژیم غذایی” داشته باشید. شما فقط باید حقیقت را در مورد چربی بدانید و بدانید که چقدر راحت می توانید یک بار برای همیشه از شر آن خلاص شوید!