رژیم مایعات: چگونه الکل می تواند یک رژیم غذایی را از بین ببرد

ما در گذشته در مورد اهمیت کشف چربی ها و کالری های پنهان در غذاهایی که می خوریم صحبت کرده ایم. من نشان دادم که چگونه یک سالاد، ساندویچ یا هر نوع غذای معمولی می‌تواند به سرعت چربی و کالری خود را در صورت اضافه کردن مواد نامناسب دو برابر کند. با این حال، چیزهایی وجود دارد که برخی از ما نمی توانیم بدون آنها زندگی کنیم. منظور من از این است که یک لیوان شراب روزانه، آبجو بعد از کار یا نوشیدنی ترکیبی شیک برای شام. به نظر می رسد که جذابیت یک کوکتل (یا دو) خنک در هر گوشه ای از زندگی ما در انتظار ما است. برای Teatoataler، مشکل وجود ندارد. اما برای بقیه ما، نوشیدن می‌تواند به سرعت به یک مکمل رژیم‌شکنی تبدیل شود.

مشکل مشروبات الکلی سه مورد است:

اول، الکل محتوای کالری هر نوع آبمیوه، نوشابه یا میکسر را کاهش می دهد و تقریباً دو برابر می کند.

متوسط ​​یک اونس مشروب حاوی حدود 70 تا 75 کالری است و برخی از مشروبات تیره تر مانند بوربون و براندی کمی بیشتر دارند. یک شات الکل را به چند اونس تونیک یا کک اضافه کنید و شمارش کالری به صدها می رسد. و آن پینا کولاداهای عجیب و غریب یا مارگاریتاها می توانند حتی بالاتر هم بدود. در هر صورت، یک نوشیدنی رژیم غذایی را خراب نمی کند، اما یک نوشیدنی به ندرت یک اتفاق رایج است…

دوم، یک نوشیدنی معمولا منجر به دو می شود.

طعم یک نوشیدنی خنک و راضی کننده است. دومی حتی بهتر است، و همینطور ادامه دارد. به ندرت در یک محیط اجتماعی که در آن الکل مصرف می شود، به یک کوکتل چسبیده است. الکل مهارهای ما را کاهش می دهد، که گاهی منجر به الکل بیشتر و در نتیجه کالری بیشتر می شود. و بعد از یک نوشیدنی دیگر تقریباً همیشه در بدترین حالت به پایان می رسد ….

سوم، الکل تقریباً همیشه منجر به خوردن و پرخوری می شود

الکل و اثرات آن معمولاً اساس پرخوری را تشکیل می دهد. فقط با دو نوشیدنی، بدن شما به دنبال نوع غذای سنگین‌تر و رضایت‌بخش‌تر است و حدس زدید، اما حتی کالری بیشتری. چرخه کالری تقریباً هر کسی تحت تأثیر چند نوشیدنی می تواند یک فاجعه رژیم غذایی پنهان باشد. پرخوری تقریباً به طور قطع به دنبال خواهد داشت.

ذهنیت چاق در مورد نوشیدن می تواند ما را به مسیرهای اشتباه بسیاری هدایت کند. باورهای غلط رایج در مورد الکل منجر به مصرف بیش از حد و مصرف ناشناخته صدها (اگر نه هزاران) کالری در یک شب می شود. رایج ترین اشتباه افرادی که مشروبات الکلی می نوشند و سعی می کنند وزن خود را کاهش دهند این است که نوشیدنی های الکلی را مایع تصور می کنند و بنابراین برای رژیم غذایی آنها مضر نیستند. من نمی توانم به اندازه کافی بر این واقعیت تأکید کنم که الکل منجر به چربی می شود. “شکم آبجو” افسانه یک زن نیست، واقعا وجود دارد. اگر خوب غذا بخورید و همچنان زیاد بنوشید، مطمئنا چاق خواهید شد.

بهترین راه حل برای کسانی که از الکل لذت می برند این است که خود را در مورد محتوای کالری چیزی که مصرف می کنند آموزش دهند: بیشتر شراب ها حاوی حدود 90 تا 100 کالری در هر لیوان هستند. اکثر آبجوهای پر بدن بین 140 تا 200 کالری در هر لیوان 12 اونسی دارند و آبجوهای سبک دارای 100 تا 110 کالری در هر لیوان هستند. و دوباره، بیشتر مشروبات الکلی شفاف حاوی حدود 70 کالری در هر اونس هستند، بنابراین آنها را با نوشابه رژیمی یا نوشابه کلوبی برای “بهترین انتخاب” نوشیدنی الکلی همراه کنید. بهترین جایگزین دیگر شراب یا آبجو سبک است. از نوشیدنی های مختلط مضر و آبجوهای پر بدن خودداری کنید.

نکته مهم دیگری که در مورد نوشیدن باید به خاطر بسپارید این است که چند بار آن را انجام می دهید. آن لیوان معمولی شراب روزانه یا چند آبجو اینجا و آنجا جمع می شود. برای نظارت بر تعداد دفعات مصرف مشروبات الکلی یک برنامه زمانی تنظیم کنید. اگر می‌خواهید از افراط در این لذت‌های رژیمی اجتناب کنید، یک یا دو شب در هفته با نوشیدنی همراه باشید.

در نهایت، و گاهی مهمتر از همه، خودتان را برای چیزی که قرار است بعد از چند کوکتل بخورید آماده کنید. اما مقدمات را از قبل انجام دهید. بعد از یک شب کوکتل، یک میان وعده سالم و سبک آماده کنید. این شما را از گزینه های فریبنده بعد از نوشیدن دور می کند. به طور خلاصه، یک شب نوشیدن مقدار زیادی کالری غیر ضروری بدن شما را بارگیری می کند. تمام تلاش خود را بکنید تا از کوکتل های سنگین تر در بار و پس از آن قیمت های سنگین تر اجتناب کنید.