رژیم موز – یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش وزن اگر آن را درست انجام دهید

رژیم موز یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای افزایش تلاش برای کاهش وزن است. به نظر می رسد نسخه های زیادی از این رژیم وجود دارد … و من هم نسخه ای از این رژیم را دارم. بسیاری از نسخه های دیگر این رژیم فقط احمقانه و نه چندان کاربردی به نظر می رسند.

در اینجا یک نسخه آسان برای استفاده وجود دارد که کاهش وزن آهسته و پیوسته را برای شما به ارمغان می آورد. این یک رژیم غذایی افراطی نیست که ممکن است فکر کنید.

ممکن است فکر کنید که رژیم موز فقط خوردن موز در تمام روز است. غلط! بدیهی است که این خیلی عملی یا عاقلانه نیست. این رژیم فقط یک قانون اصلی دارد و یک قانون کلی دیگر…

قانون 1: 1-2 موز قبل از هر وعده غذایی… حداقل 3 بار در روز بخورید.

آسان است، اینطور نیست؟ چیز زیادی برای فکر کردن نیست. وقتی غذا می خورید، 1 تا 2 عدد موز قبل از غذا می خورید. عملی، ساده، سالم و کم به یاد ماندنی.

قبل از صبحانه ۲ عدد موز بخورید. قبل از ناهار ۲ عدد موز بخورید. قبل از شام 1 عدد موز بخورید. بنابراین شما در کل روزی 5 موز می خورید.

قانون شماره 2: در وعده های غذایی هر چه می خواهید بخورید.

این قانون ساده است: هر چه می خواهید بخورید به شرطی که 2 موز قبل از صبحانه، 2 موز قبل از ناهار و 1 موز قبل از شام بخورید. بدیهی است که خوردن سالم‌تر از تلاش‌های کاهش وزن شما حمایت بیشتری می‌کند، اما 100٪ ضروری نیست.

قانون پاداش: می توانید قبل از صبحانه و ناهار یک عدد موز را با یک سیب جایگزین کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، می توانید قبل از صبحانه و ناهار یک سیب را جایگزین موز کنید. این باید به از بین بردن هر گونه خستگی کمک کند. دیگه نه.

راستش نمی‌دانم با این رژیم یا هر رژیم موز دیگری چقدر وزن کم می‌کنید، اما باید کاهش وزن ثابتی داشته باشید. خیلی سریع نخواهد بود، بنابراین اگر این چیزی است که به دنبال آن هستید… رژیم موز را فراموش کنید.