رژیم KISS: تنها رژیمی که همیشه به آن نیاز دارید

پس مشکل اینجاست. شما مانند میلیون‌ها نفر دیگر از تعطیلات لذت برده‌اید و از تمام آن وعده‌های غذایی پرکالری، کلوچه‌ها، کیک‌ها و آب نبات‌ها چند پوند اضافه کرده‌اید. احتمالاً فکر کرده اید که تا 2 ژانویه مقداری وزن کم خواهید کرد. خب دوم دی اومد و رفت. شما یک رژیم غذایی را امتحان کردید اما بعد از چند روز تسلیم شدید و دو یا سه کیلویی که از دست داده بودید دوباره به دست آوردید.

آنها همه برنامه‌های کاهش وزن را امتحان کرده‌اند و هیچ‌وقت واقعاً به نتیجه پایداری نرسیدند. شما تبلیغات را در تلویزیون و اینترنت دیده اید. شما مقالات مجلاتی را در مورد کاهش وزن خوانده اید و افراد مشهور را تماشا کرده اید که چیزهای خود را به نمایش می گذارند. برنامه های کاهش وزن از سریع، پاکسازی، سم زدایی تا پالئو، کربوهیدرات بالا و کربوهیدرات کم متغیر است. آدم باید چیکار کنه؟ چرا نمی توانم وزن کم کنم؟ اگر فقط می توانستم رژیمی پیدا کنم که بتوانم با آن زندگی کنم و واقعاً از آن لذت ببرم.

خب، چنین رژیمی وجود دارد! من آن را رژیم KISS یا رژیم احمقانه ساده نگه دارید. می بینید، تقریباً هر رژیمی محکوم به شکست است. چرا؟ زیرا برای کاهش وزن و حفظ وزن، به برنامه غذایی نیاز دارید که پیروی از آن آسان باشد، تهیه آن آسان باشد، از مواد روزانه استفاده کند، بودجه غذایی شما را از بین نبرد و عاشق خوردن آن باشید.

اکثر رژیم ها به غذاهای گران قیمت و ناآشنا نیاز دارند و/یا نیاز به زمان آماده سازی طولانی دارند. استفاده از ادویه های عجیب و غریب با طعم های ناآشنا ممکن است زمانی که احساس ماجراجویی می کنید خوب باشد، اما نه به عنوان یک افزودنی معمولی به وعده های غذایی خود. رژیم KISS از غذاهای روزمره و آشنا، غذاهای راحتی در صورت تمایل و چند اصل ساده استفاده می کند.

حالا من دکتر یا متخصص تغذیه نیستم، من فقط یک پسر معمولی هستم که تقریباً همه چیز را زیر نور آفتاب با همسرش برای کاهش وزن امتحان کرده و موفق نشده است! سرانجام، چند سال پیش به تمام برنامه‌های کاهش وزن با رتبه‌بندی برتر نگاه کردم و عناصر مشترکی را که آنها به اشتراک گذاشتند را انتخاب کردم و سیستم خودم را توسعه دادم که برای خانواده‌ام کارآمد است. این مشکلی نیست که بتوانید بخرید. من کتاب، دی وی دی یا منویی ندارم که به شما بفروشم. همانطور که گفتم، این یک طرح احمقانه Keep It Simple است که خوشحال می شوم آن را به اشتراک بگذارم. بنابراین بدون بحث بیشتر، در اینجا نکات کلیدی وجود دارد.

1. هر روز را با یک صبحانه پروتئین بدون چربی شروع کنید. می تواند تخم مرغ باشد. من غیرقانونی خودم را دوست دارم. اما یک تکه نان تست گندم کامل با کره بادام زمینی، ماست ساده بدون چربی با میوه یا اسموتی.

2. ناهار سالاد یا سوپ سبزیجات است.

3. شام پروتئین بدون چربی یا گوشتی یا گیاهی.

4. میان وعده ها: میوه، پنیر کم چرب، یک مشت آجیل، ماست کم چرب ساده، زیتون، هوموس و غیره

5. مقدار زیادی آب بنوشید.

6. از شکر در تمام اشکال آن اجتناب کنید.

7. غذاهای سفید رنگ نخورید.

8. غذاهای فرآوری شده را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

9. حرکت کنید! برو برو برو! هر روز پنج یا ده دقیقه از نوعی ورزش استفاده کنید.

10. به اندازه کافی بخوابید!

خوب، من اعتراف می کنم که هیچ چیز جدیدی در مورد این طرح وجود ندارد. احتمالاً قبل از خواندن این مقاله همه اینها را می دانستید. اما گاهی با همه هیاهوهایی که در مورد کاهش وزن و رژیم های جدید وجود دارد، حقیقت ساده در مورد غذا را فراموش می کنیم. این حقیقت «همه در حد اعتدال» است. احتمالاً یادتان می آید که مادرتان این را می گفت، درست است؟

هدف من از تلاش برای جلب توجه شما با رژیم غذایی ام این بود که به شما کمک کنم تمرکز مجدد داشته باشید و به شما یادآوری کنم که هزینه های زیادی خرج نکنید، در سراسر شهر به دنبال غذاهای عجیب و غریب رانندگی نکنید، یا مجبور نباشید ساعت ها در آشپزخانه برای تهیه وعده های غذایی ناآشنا بگذرانید. راه حل همیشه در یخچال و شربت خانه در مقابل شما بوده است. پس آرام باشید، اصول ساده بالا را به کار ببرید و مطمئن باشید که با گذشت زمان وزن کم خواهید کرد و آن را برای همیشه حفظ خواهید کرد!